Mistä Alfredin lahja Haydayssa? (Joka yli 2 v pelanneille)
Mistä sen saa. Ohjeissa kerrotaan, että yli 2 vuotta pelanneet saa lahjan Alfredilta. Siis mistä sen saa?
Paljonkohan tuo noiden kahden uuden naapurin apu myöhemmin maksaa?
Kommentit (49)
Onko muilla ongelmia nyt tuon uuden derbyn kanssa? Ilmotus tuli, että kisa alkaa, mutta mitään tehtävää ei pysty valitsemaan.. "Et voi suorittaa enempää tehtäviä tämän kisan aikana".
Mä olen hupsuunnuksissani ollut Ernestistä ja Roosasta. Tekivät mulle 12 tuntia kermaa. Aamulaiva vaati 12x3 kermaa ja sain täytettyä laatikot samantien.
Saahan niitä kojeita täyttää itsekin. esim. Rose hoitaa toisen rehumyllyn ja mä täytin itse toisen.
Mun mielestä Hay Day on peli, jossa voi pelata kaikkia toimintoja tai sitten miettiä mitä haluaa pelata. esim jos viikoksi on apurit käytössä, niin sillä viikolla ei pelaa derbyä. Tai juurikin kalastusalueella: toiminnot pitää hoidella vuorotellen. Paraskin puhuja. En ole itselle vielä löytänyt sujuvaa kiertosysteemiä. Ylituotantoa hummerista, sulkia ok ja kalaa ei koskaan tarpeeksi.
Itsekin mielenkiinnolla odotan paljonkohan mahtaa apurit maksaa ensi viikosta lähtien.
Tompan käyttöön toivoisin ns. ajastusta, kuten näillä uusilla apureillakin oli. Voisi Tomia juoksuttaa yölläkin noutamassa sahoja/kirveitä.
Puunhakkaajasta en tiennytkään.
Timantteja mun mielestä nousee kivasti. Viime viikolla käytin 60 timanttia Tomiin ja nyt jo on kasassa 34 timanttia. Tietty siinä on se Halloween laivatapahtuma 25 timanttia. Niitä tehtäviä pitää tehdä ja arkkuja etsiä, että löytää timantteja.
Tasolla 103 ja vieläkin innoissani Hay Daysta
Nyt kyllä ärsyttää, kun lehti on täynnä munan myyjiä. Laitoin apureilta munan korjaamisen nolliin, kun kanamunia tuntuu tursuavan joka paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla ongelmia nyt tuon uuden derbyn kanssa? Ilmotus tuli, että kisa alkaa, mutta mitään tehtävää ei pysty valitsemaan.. "Et voi suorittaa enempää tehtäviä tämän kisan aikana".
Sama ongelma, lisäksi meillä on kisassa mukana myös sellaiset pelaajat jotka ovat kirjanneet itsensä ulos kisoista.
Hay dayn fb-sivulla luki että ovat tietoisia ongelmasta ja tutkivat asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen hupsuunnuksissani ollut Ernestistä ja Roosasta. Tekivät mulle 12 tuntia kermaa. Aamulaiva vaati 12x3 kermaa ja sain täytettyä laatikot samantien.
Saahan niitä kojeita täyttää itsekin. esim. Rose hoitaa toisen rehumyllyn ja mä täytin itse toisen.
Mun mielestä Hay Day on peli, jossa voi pelata kaikkia toimintoja tai sitten miettiä mitä haluaa pelata. esim jos viikoksi on apurit käytössä, niin sillä viikolla ei pelaa derbyä. Tai juurikin kalastusalueella: toiminnot pitää hoidella vuorotellen. Paraskin puhuja. En ole itselle vielä löytänyt sujuvaa kiertosysteemiä. Ylituotantoa hummerista, sulkia ok ja kalaa ei koskaan tarpeeksi.
Itsekin mielenkiinnolla odotan paljonkohan mahtaa apurit maksaa ensi viikosta lähtien.
Tompan käyttöön toivoisin ns. ajastusta, kuten näillä uusilla apureillakin oli. Voisi Tomia juoksuttaa yölläkin noutamassa sahoja/kirveitä.
Timantteja mun mielestä nousee kivasti. Viime viikolla käytin 60 timanttia Tomiin ja nyt jo on kasassa 34 timanttia. Tietty siinä on se Halloween laivatapahtuma 25 timanttia. Niitä tehtäviä pitää tehdä ja arkkuja etsiä, että löytää timantteja.
Nyt kyllä ärsyttää, kun lehti on täynnä munan myyjiä. Laitoin apureilta munan korjaamisen nolliin, kun kanamunia tuntuu tursuavan joka paikasta.
Tuo munaongelma tuli samaan aikaan kun derby alkoi, jossa myös ongelmia.
Varmasti nyt korjaavat samalla senkin.
Hayday FB:
We will do a maintenance now which should fix the Derby task issues. We are not sure if the opted in issue will be fixed with this maintenance, but we will try. Also, note that after we come back from the maintenance and the Derby is over, any exceeding points a neighborhood may get, are capped to the max points of what that neighborhood should be able to.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo munaongelma tuli samaan aikaan kun derby alkoi, jossa myös ongelmia.
Varmasti nyt korjaavat samalla senkin.
Mä luulin munatulvan johtuvan noista apureista. Siellä ne hääräilee 20 minuutin välein ja jengi hukkuu muniin.
Jospa se virta tasaantuis ja derbyt saatais käyntiin. :)
Edelleen kisassa mukana pelaajat, jotka eivät ole pitkään aikaan pelanneet ja ovat kirjautuneet kisasta ulos.
Harmittaa jos nyt sen takia tiputaan mestariliigasta pois. Meillä on 4 aktiivista pelaajaa ja 7 jotka eivät pelaa :(.
Missä naapurustossa pelaatte?