Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä Alfredin lahja Haydayssa? (Joka yli 2 v pelanneille)

Vierailija
31.10.2016 |

Mistä sen saa. Ohjeissa kerrotaan, että yli 2 vuotta pelanneet saa lahjan Alfredilta. Siis mistä sen saa?

Paljonkohan tuo noiden kahden uuden naapurin apu myöhemmin maksaa?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut timanteilla pari halvempaa koristetta. Sen kukkavaunun (sinisillä kukilla) ja sitten lintukylvyn ja pienen suihkulähteen.

Olen se tasolla 70

Vierailija
22/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 mihin sinä olet käyttänyt timantteja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tärkeämpi kohde timanteille on tuotantolinjojen laajennus. Mulla on kolmessa tuotantolinjassa 4 paikkaa ja kolmessa kolme paikkaa ja muissa kaksi. Ei vaan tuu tarpeeksi timantteja.

Oon tasolla 70.

Vierailija
24/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tarpeeton uudistus siksi, että se on maksullinen koeajan jälkeen.

Varmasti timanteilla saa palkata jatkossa. Minulle on kerääntynyt timantteja monta sataa.

Olen kaikista muista koneista paitsi hillo ja harkkokoneista avannut kaikki tuotantopaikat. En oikeastaan tarvitse timantteja enää muuhun kuin derbyn lisätehtävään.

Välillä palkkaan tomin ja jatkossa tulen varmasti palkkaamaan nämäkin apurit.

Vierailija
25/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 mihin sinä olet käyttänyt timantteja?

Tuotantopaikkoihin, derbyn lisätehtäviin ja tomiin.

Koristeisiin voin ehkä sitten "törsätä" kun tuotantopaikat auki ja timantteja useampi sata. Nyt on joku 150 timanttia, juuri käytin n. 40 timanttia tuotantopaikkoihin.

Vierailija
26/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 miten ihmeessä sulle tulee noin paljon timantteja? Millä tasolla olet? (Minä se 70-tasolainen)

Vierailija
27/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24 miten ihmeessä sulle tulee noin paljon timantteja? Millä tasolla olet? (Minä se 70-tasolainen)

Olen tasolla 92. Pelaan päivittäin, katson mainokset ja alkuun tuli paljon timantteja niistä saavutuksista ja kalastuksesta.

Arkuista tulee usein timantteja (en koskaan käytä timantteja niiden avaamiseen).

Derbyssä myös tulee välillä hevosenkenkäpalkintona timantteja.

Vierailija
28/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 varmaan sulle tulee sitten useammin niistä arkuista timantteja.

Mulla hupenis ihan liian äkkiä, jos nuo naapurit palkkaisin ja vielä sen tulevan puunkaatajankin.

Vierailija
29/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, että pyysin apurilta pekonia ja maitoa, mutta se valmistaa silti kananrehua.

Hieman häiritsee, että hän käyttää ja varaa rehukonettani oman mielensä mukaan. Tosin kätevää on se, että käyttää sentään omaa varastoaan eikä mun.

Vierailija
30/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska peli, mutta päätarkoitus niillä on saada ihminen köyttämään oikeita euroja.

Vierailija
31/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, että pyysin apurilta pekonia ja maitoa, mutta se valmistaa silti kananrehua.

Hieman häiritsee, että hän käyttää ja varaa rehukonettani oman mielensä mukaan. Tosin kätevää on se, että käyttää sentään omaa varastoaan eikä mun.

Minua myös häiritsee kun valmistaa rehuja miten sattuu. Esim. possuja ja lampaita on nälkäisenä ja molemmat koneet valmistaa lampaan rehua.

Onhan tuo ihan kätevä apuri, jos vaikka laivaan tarvitsee maitoa tai munia, niin ei tarvitse itse kerätä.

Mutta tiedä sitten voiko tuohon luottaa jos valmistaa mitä sattuu rehuja.

Vierailija
32/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitten tulisi hevoskilpatehtävä, jossa tuotettais vaikka munia, niin en voiskaan tehdä kananrehua suurta määrää nopeasti, kun apuri työntääkin koneisiin just jotain lampaan rehun tekemistä ja tehtäväni viivästyy.

Vierailija
33/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se puun ja pensaan kaataja oikein on?

Vierailija
34/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ilmeisesti toimi derbyssä tuo apuri. Jos valitset ruokintatehtävän, niin tuon apurin suorittamat ruokinnat ei lasketa mukaan.

Tuota ei ilmeisesti edes pysty pysäyttämään, joten pitää jättää seuraavassa derbyssä ruokinta ja eläintuotteiden keräystehtävät väliin.

Vierailija
35/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuohta ollut jo useamman tunnin nälkäisinä ja apuri vain valmistanut varastoon kaikkia muita rehuja. Kuitenkaan vuohenmaitokiintiö ei ole täynnä, että ei voi siitäkään johtua ettei niille tee rehua.

Tuosta tuntuu olevan melkein enemmän haittaa kuin hyötyä.

Vierailija
36/49 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on saanut apuri rauhassa yön yli häärätä. Varasot täynnä tilaamiani tuotteita, rehuja paljon.

Kun käytän jotain tuotetta, kerää niitä lisää ja ruokkii eläimet samatien.

Nyt vaikuttaa jo ihan hyvältä avulta ja hyvä kun ei mene tilaa omasta varastosta.

Toista apuria en ole vielä kokeillut.

Vierailija
37/49 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se puun ja pensaan kaataja oikein on?

Luin juuri hay dayn forumilta että tuo puunkaataja maksaa 30-40 timanttia!!! Ja ilmestyy välillä erikoistarjouksiin, eli siihen ruudun sivuun mihin tulee niitä tarjouksia.

Mitä järkeä maksaa tuollaisesta noin monta timanttia? Kaataa vain 20 puuta/pensasta, etkä voi edes itse päättää mitä kaadetaan.

Tom maksaa 15 timanttia ja voit juoksuttaa sitä hakemaan 12 kertaa kirveitä ja sahoja. (7-9kpl kerralla)

Vierailija
38/49 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuo apuri toimisi paremmin kun saisi itse määrätä milloin se on toiminnassa ja milloin ei. Yön aikana oli maito loppunut, kun keräsin maidon, laittoi apuri heti juustoa tulemaan, vaikka itse olisin halunnut kermaa. Eli niitä pyyntöjä täytyy ilmeisesti jotenkin säätää, että tässäkin tilanteessa kerma olisi mennyt juuston edelle. Haluaisin, että apuri olisi toiminnassa silloin kun itse määrään eli vaikka nyt kun lähden töihin,jäisi täksi ajaksi hoitamaan ja kun taas seuraavaksi pelaan, saisi apurin siksi aikaa pois päältä.

Vielä timanteista. Olen tasolla 73 ja minulla on yli 1000 timanttia. Yhtään euroa en ole peliin käyttänyt mutta kun joka päivä pelaa hiukan, tuntuu että timantteja kertyy ihan huomaamatta. Kaivoksesta saa usein, osallistun kaikkiin yhteisötavoitekisoihin minimi määrällä, niin että olen mukana jos tavoite täyttyy, katson mainokset ja aika usein aarrearkuista saa timantteja. Olen myös käyttänyt niitä, tuotantopaikkoja olen avannut 3-5 paikkaan per laite, Tomia käytän aina välillä mm. kaivostarvikkeiden hakuun ja koristeitakin olen ostanut. Välillä nopeutat jotain juttua tai laajennan varastoa kun muutama tarvike puuttuu eikä tunnu mistään löytyvän.

Vierailija
39/49 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te valitatte noista apureista ja timanteista? Niitä apureita ei tarvitse käyttää, jos ei halua, ennenkin on pärjätty ilman.. Ilman timanttejakin pärjää, toki on sitte hitaampaa ja vähän vaikeampaa pelata, MUTTA PÄRJÄÄ! Ihmetyttää se, että aina pitää kaikesta valittaa ja ikinä ei mikään kelpaa. Lopettakaa pelaaminen, jos ei pää kestä tollasia juttuja. Peli on itsessään jo ilmanen ja rahankäyttökin täysin vapaaehtosta. Valoja nyt!

Vierailija
40/49 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te valitatte noista apureista ja timanteista? Niitä apureita ei tarvitse käyttää, jos ei halua, ennenkin on pärjätty ilman.. Ilman timanttejakin pärjää, toki on sitte hitaampaa ja vähän vaikeampaa pelata, MUTTA PÄRJÄÄ! Ihmetyttää se, että aina pitää kaikesta valittaa ja ikinä ei mikään kelpaa. Lopettakaa pelaaminen, jos ei pää kestä tollasia juttuja. Peli on itsessään jo ilmanen ja rahankäyttökin täysin vapaaehtosta. Valoja nyt!

Apureista täälä suurin osa valittaa siksi että nyt kun on ottanut käyttöön tuon viikon ilmaisen kokeilun, niin sitä ei pysty perumaan ja apurista on monesti enemmän haittaa kuin hyötyä.

Kuten yksi vastaaja mainitsi että olisi tarvinnut kermaa, mutta apuri valmistaakin juustoa.

Derbyssä tuosta tulee olemaan pelkästään haittaa, ei voi tehdä ruokintatehtäviä tai pekonin/maidon/munan/villan keräystehtäviä.

Pitäisi todellakin saada itse säätää koska apuri häärää.

Varmasti tähän tulee jossain välissä muutoksia käyttäjien palautteen perusteella...sitä odotellessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi