Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johtuuko ikäisteni naisten pistävä katse ja tuijotus kateudesta?

Vierailija
31.10.2016 |

Olen jo useamman kerran viime päivinä kohdannut sellaista, että suunnilleen ikäiseni näköiset naiset tavallisista nätteihin tuijottavat minua. Tuijotus on todella pistävää. Juuri sellaista mitä kateus aiheuttaa.

Voiko näiden tuijotusten syynä olla muu kuin kateus? Ihan kuin olisin tehnyt näille tuijottajille jotain pahaa!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kateutta tai sitten sussa on jotain muuta mikä herättää huomion, esim. erikoinen tyyli, hiukset? Itseäni ovat jo useamman vuoden ajan monet vastaantulevat naiset "mulkanneet". Miestäni asia häiritsee mutta itse olen kuitannut ottavani ne katseet kohteliaisuutena. Ja kyllä, olen kaunis ja nuori vielä mutta en tippaakaan ylpeä tai egokeskeinen. Katselen itsekin kyllä vähän pidempään jos vastaan tulee poikkeuksellisen hyvännäköinen nainen taikka mies mutta sitä tuimaa ilmettä en ymmärrä :D

Vierailija
22/22 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse onnistuin kerran iskemään naisen, kun oli lukulasit päässä ja yritin niiden läpi tunnistaa kauempana ollutta naista. Tuijotin ehkä hieman liian pitkään ja hän tuli myöhemmin juttelemaan, kun olin "katsellut häntä silloin niin intensiivisesti". Nooh, mitäpä sitä oikomaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi