Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kaupan/ketjun pystyssä pysymistä ihmettelet?

Vierailija
31.10.2016 |

Itse ihmettelen Indiskaa. Kalliita vaatteita todella ohuista kankaista. Tuotevalikoimassa on kivoja värejä, mutta hinta-laatusuhde surkea.

Kommentit (263)

Vierailija
41/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzan käyttämä juusto on aivan kauheata kuraa. Ja pohja täysin mauton. Ja täytteet roskaa, mutta suomimamma tykkää!

Vierailija
42/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärrä. En käsitä miten ne pysyy pystyssä sillä et paikalliset vanhukset käy hakemassa lottoa ja yksi eksynyt kulkija hakee röökiaskin

R-Kioskia pitävät pystyssä oheispalvelut, eli esimerkiksi passien luovutus ja erilaisten lippujen myyminen.

Varsinkin kun kauppojen aukioloa laajennettu.

Ennen myivät varmaa lauantaisin alkoholituotteita ja jotain ruokatuotteita kuuden jälkeen kun isommat kaupat meni kiinni

Tosin... r kioskeja on suljettu aika monia.

Vierailija
44/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mollaatte Halosta. Olen ostanut Haloselta todella hyvästä alennuksesta Didriksonin ja Jack Wolfskinin vaatteita itselleni ja miehelle, miesten villapukuja työkäyttöön, lasten kenkiä ja lapsille Reimaa,Didriksonia ja Vikingiä, Superfitiä. Kaikki ollut 30-70% alella. Teen siellä aina löytöjä.

Mun sisko myös ostaa laadukkaita vaatteita Haloselta. Työssä pitää olla kunnolliset "virkanainen " vaatteet. Kehuu tosiaan sitä laatua.

Itselläni ei varaa ole sinne, olen opiskelija. Ehkä sitten kun valmistun :).

45/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kivijalkarättikaupat ovat silmämääräisen havainnon mukaan aina tyhjiä myyjää lukuunottamatta. Kauppojen vaihtuvuus on myös aika suurta, joten ei kai ne oikein menestykään, mutta aina joku näkyy laittavan uutta matoa koukkuun.

Vierailija
46/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliit sisustustavara ym liikkeet, esim. Pentik. Ei kai normaali ihminen kovin usein siellä asioi. Luulisi verkkokaupan toimivan paremmin.

Lukuisat kampaamot, jotka sijaitsevat etäällä keskustasta. Esim. Turun Vasaramäessä on yksi kampaamo, en ole varmaan koskaan ohi kulkiessa nähnyt siellä ketään. Työllistävätkö paikalliset mummelit niin paljon?

Itse asun käpylässä, ja esim lomalla yhdelle arkipäivälle kampaaja-aikaa varatessani sanottiin, että esimerkiksi haluamalleni päivälle on vain yksi ainoa aika vapaana keskellä päivää. Päättelin, että asiakkaita siis sittenkin riittää, vaikka olin juuri miettinyt että käynpä tuossa lähiyrittäjällä kun heillä saattaa keskustan ulkopuolella olla pulaa asiakkaista.

Itse ihmettelen tosi paljon ketjuista Seppälän ja juuri Iskun tyyppisten valtavien kalusteketjujen pysyvyyttä. Ihmettelen myös pikkuisten yksinäisen näköisten kivijalkavaate/levy/kirjakauppojen menestystä. Kai se sitten riittää yksinäiselle yrittäjälle jos päivässä saa edes pari puseroa ja huivin kaupaksi.

Vierailija
47/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punnitse et säästä

Eiks tää menny konkkaan?

Vierailija
48/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotka.

Vierailija
49/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen. Ummehtuneita, ylihintaisia rättejä, yhtä ummehtunut tunnelma, palvelussa ei kehuttavaa. Yleensä suuret liiketilat keskeisillä paikoilla, mutta vain kourallinen asiakkaita kiertelee hyllyvälejä ja poistuukin kenenkään (myyjän) häiritsemättä tyhjin käsin kohti seuraavaa liikettä. Aina joskus on tullut ihmeteltyä, miten ihmeessä nää pysyy pystyssä..

Vierailija
50/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä.

Oletteko te Rossoa mollaavat muuten käynyt siellä viime vuosina? Itsekin ajattelin että laatu on yhä huonoa ja paikka jymähtänyt johonkin ysärille, mutta tänä vuonna siellä pakotettuna kävin ja ruoka olikin hyvää (ainakin ketjuravintolaksi) ja menu oli ihan tätä päivää. En siis ihmettele enää miksi ravintolat ovat pystyssä ja "käykö siellä enää ketään".

Vierailija
51/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuuni ja Filmtown, koska suurin osa suosii nykyään streamausta.

Ne on nykyään karkkikauppoja, joista voi vuokrata leffoja. Olin joskus töissä Makuunissa ja esimieskin sanoi paikkaa karkkikaupaksi. Ja karkkiahan sieltä suurin osa haki.

Vierailija
52/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Hobby Hall vielä pystyssä...

Taitaa tuollaiset yleis kaikkea myyvät tavaratalot ja postimyyntiyritykset kuolla ja homma mennä niin että ihmiset tilaa enemmän paikoista mitkä on keskittyneet yhteen sektoriin.

Vierailija
53/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halosella ei ole koskaan mitään minulle sopivaa. Ne muutamat vaatteet mitä olen sieltä ostanut, ovat olleet huonolaatuisia. Käyn siellä joskus katsomassa mutta vaatteiden mitoitukset on aina outoja. Ja vaatteet muutenkin ihan mummomaisia.

Vierailija
54/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Hobby Hall vielä pystyssä...

Taitaa tuollaiset yleis kaikkea myyvät tavaratalot ja postimyyntiyritykset kuolla ja homma mennä niin että ihmiset tilaa enemmän paikoista mitkä on keskittyneet yhteen sektoriin.

Tuo ei taida koskea S ryhmää ja Prismaa.

Vierailija
55/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotka.

Mitä ihmettelemistä tässä on?

Vierailija
56/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halonen. Ummehtuneita, ylihintaisia rättejä, yhtä ummehtunut tunnelma, palvelussa ei kehuttavaa. Yleensä suuret liiketilat keskeisillä paikoilla, mutta vain kourallinen asiakkaita kiertelee hyllyvälejä ja poistuukin kenenkään (myyjän) häiritsemättä tyhjin käsin kohti seuraavaa liikettä. Aina joskus on tullut ihmeteltyä, miten ihmeessä nää pysyy pystyssä..

Samaa ihmettelen! Halosella vaatteet on liian tätimäisiä, nuorelle tai nuorekkaalle aikuiselle sieltä ei löydy yhtään mitään.

Vierailija
57/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotipizzan käyttämä juusto on aivan kauheata kuraa. Ja pohja täysin mauton. Ja täytteet roskaa, mutta suomimamma tykkää!

Niin kulunutta nämä suominainen/tuulipuku -jutut. Keksikää jo jotain muuta.

Vierailija
58/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etola. Kuka sinne saa mennä? Ja näitä vasarakauppoja on kymmeniä, Byggmaxia, K-Rautaa, RTV, Terra tai no toi Terra on täys vitsi.

Tää nyt täyttä paskaa. Käydään K- rauhassa melko usein. Ilmeisesti asut vuokralla ja pienessä kerrostalo kämpässä.

Et ole tainnut kuulla sanaa remontti.

Vierailija
59/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärrä. En käsitä miten ne pysyy pystyssä sillä et paikalliset vanhukset käy hakemassa lottoa ja yksi eksynyt kulkija hakee röökiaskin

No ehkä siellä teidän peräkylällä ei ole kauhea ihmisvilinä missään muussakaan kaupassa. Pääkaupunkiseudun ärrillä aina kauhea jono ja kyllähän siellä tulee usein käytyä, koska sieltä saa kaiken. No itse haen vain joskus kahvia ja aamupalacroissantin ja lataan matkakorttia.

60/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockmann.

Ihmettelen, kuinka pysyy pystyssä.

Tilasin Hulluilta Päiviltä  kahdet hanskat ja 3 ripsiväriä.

Lähettivät ne julmetuissa laatikoissa päivän, kahden välein, yhteensä 3 pakettia.

En saata ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi