Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kaupan/ketjun pystyssä pysymistä ihmettelet?

Vierailija
31.10.2016 |

Itse ihmettelen Indiskaa. Kalliita vaatteita todella ohuista kankaista. Tuotevalikoimassa on kivoja värejä, mutta hinta-laatusuhde surkea.

Kommentit (263)

Vierailija
21/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosso. Laatu laskenut kuin lehmän häntä, annokset pienentyneet ja hinnat nousee jatkuvasti.

Meidän paikallinen Rosso lopettaa. Ruokatarjonta ei ole huikea tässä kaupungissa, joten ihmetyttää, että sillä meni oikeasti niin huonosti.

Asutko Salossa?

Vierailija
22/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos minä en käy, kukaan tuttu ei käy ja liike aina hiljainen, niin kai saa epäillä.

Jos et itse käy, niin mistä tiedät, että on hiljaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihetta olisi mielenkiintoista pohtia mutta vastauksissa on lueteltu vain kauppoja joista vastaaja ei itse tykkää :/ Ei se ole vielä perustelu sille että liiketoiminta ei tuota tulosta!

Vastasin itse tuon ärrän ja minulla ei ole mitään ärrää vastaan. Itsekkin joskus eksyn sinne sen röökiaskin ostamaan ja oli kiva aiemmin käydä vuokraamassa leffoja sieltä. Mutta aina kun siellä kävin, en nähnyt kun pelikoneella olevia, vanhuksia hakemassa lottoa ja sitten itseni joka tuli hakemana röökiaskia.

Vierailija
24/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan monien huonekaluliikkeiden. Ahkerastihan nuo toki tunkevat mainoksia postilaatikkoon, mutta luulisi etteivät ihmiset kovin montaa kertaa elämänsä aikana huonekaluja osta. Vilkaiseppa mamma sinäkin siellä ympärillesi, samoja perintökalleuksia roudaat kämpästä toiseen. 

Summa summaarum: askot eskot ja sotkat lienevät kutakuinkin konkurssissa?

Vierailija
25/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann on kallis eikä pysty kilpailemaan hinnalla.

Saa nähdä kauanko riittää asiakkaita jotka on valmiita maksamaan liikaa.

Vierailija
26/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen. En tajua kuka siellä asioi.

Vierailija
27/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärrää kans ihmettelen. Nyt niillä on ne postit ja muut mutta silti. Ei kai niiden vuokralla ja röökillä pärjää. Ja niillä limasilla nakeilla.

Kotipizzat on toinen. Lähi-itäläiset myy halvemmalla isompia pitsoja. Onhan kotipizza tietty suomalainen mutta...

Huoltoasemien yhteydessä olevat k-kaupat. Järjettömän kallista eikä nykyisillä aukioloilla mitään järkeä pitää auki kun kaljanyynti loppuu ysiltä. Niissä sama kuin ärrällä, veikkaus ja muut postit ja oheispalvelut pitää paikan pystyssä.

Vierailija
28/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetten suunnattomasti miten kalja tehtaat pysyvät pystyssä, koska kala on pahaa

Vierailija
29/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos minä en käy, kukaan tuttu ei käy ja liike aina hiljainen, niin kai saa epäillä.

Jos et itse käy, niin mistä tiedät, että on hiljaista?

Liikkeissä on isot näyteikkunat, kauppakeskuksissa seinät ovat lasia. Sinne näkee. Ja jos tarkkoja ollaan, saatan vetää pienen lenkin sisäpuolellakin, mutta ostamatta mitään.

Vierailija
30/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnustan käyväni Kotipizzassa useinkin. Halvempaakin saa, mutta Kotipizza on omanlaisensa. Se tietynlainen pohja ja jotenkin raikkaat ainekset. Ja Kotzonet... Monsterit... Joskus tekee mieli lähiöpizzaa ja joskus Kotipizzaa. Se on sama kuin kävisit välillä Mäkkärissä ja välillä Hesessä. Ei ole pakko valita puolta tässä pizzasodassa.

Vierailija
31/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mollaatte Halosta. Olen ostanut Haloselta todella hyvästä alennuksesta Didriksonin ja Jack Wolfskinin vaatteita itselleni ja miehelle, miesten villapukuja työkäyttöön, lasten kenkiä ja lapsille Reimaa,Didriksonia ja Vikingiä, Superfitiä. Kaikki ollut 30-70% alella. Teen siellä aina löytöjä.

Vierailija
32/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockmann on kallis eikä pysty kilpailemaan hinnalla.

Saa nähdä kauanko riittää asiakkaita jotka on valmiita maksamaan liikaa.

Itse olen alkanut ostamaan enemmän vaatteita ja joskus muutakin Stokkalta.Valikoimiin on tullut paljon hyviä kansainvälisiä ja suomalaisia vaatemerkkejä mm.Iro,Helmut Lang,Whistles,Samuji,Samsoe&Samsoe.Vaatteet samanhintaisia kuin verkkokaupoissa, mutta kantiskortilla tarjouksia usein -20%.Mikä on jo muutaman sadan euron vaatteesta hyvä alennus.

Vierailija
33/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzan pystyssä pysyminen ei todellakaan ole mikään ihme tai sattuma. Kyseessä suomen johtava pizzabrändi joka juuri meni pörssiin. Voit ympäri suomea mennä syömään taatusti (joskus harvoin toki palanutta tai kuivaa, mutta yleensä laatu hyvä) hyvää suosikkipizzaasi.

Enemmän ihmettelisin ruokapaikoista, että koska suomalaiset tajuaisivat kuinka lapsia voi viihdyttää muutenkin kuin viemällä mäkkäriin. Tai lasten viemisen sinne kyllä ymmärrän, mutta sitä että aikuiset käyvät mäkkärissä syömässä, en ymmärrä. Jotenkin sitä kuvittelisi mcdonaldsin tarinan olevan suomessa jo ohi. Sehän oli tosi makea juttu vielä 90-luvulla. 

Vierailija
34/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etola. Törkeän kallis verrattuna honkkariin, tokmanniin ym joista saa samat tuotteet tosi halvalla.

Vierailija
35/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spar ja Siwa

Vierailija
36/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit sisustustavara ym liikkeet, esim. Pentik. Ei kai normaali ihminen kovin usein siellä asioi. Luulisi verkkokaupan toimivan paremmin.

Lukuisat kampaamot, jotka sijaitsevat etäällä keskustasta. Esim. Turun Vasaramäessä on yksi kampaamo, en ole varmaan koskaan ohi kulkiessa nähnyt siellä ketään. Työllistävätkö paikalliset mummelit niin paljon?

Vierailija
37/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen.

Vierailija
38/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä Aleksi 13. Itse kävin siellä viimeksi 15 vuotta sitten.

Vierailija
39/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza ja Prisma - tuohisuitten tuulipukuisten suosiossa. Kohta ei Suomessa muita ole kuin nämä.

Vierailija
40/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärrä. En käsitä miten ne pysyy pystyssä sillä et paikalliset vanhukset käy hakemassa lottoa ja yksi eksynyt kulkija hakee röökiaskin

No kyllä kaupungeissa ärrällä käy paljon muutakin porukkaa. Aina on jonoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme