Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kaupan/ketjun pystyssä pysymistä ihmettelet?

Vierailija
31.10.2016 |

Itse ihmettelen Indiskaa. Kalliita vaatteita todella ohuista kankaista. Tuotevalikoimassa on kivoja värejä, mutta hinta-laatusuhde surkea.

Kommentit (263)

Vierailija
1/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KappAhl. En ole löytänyt sieltä mitään... todella mitäänsanomattomia vaatteita, sinänsä kivoistakin malleista on onnistuttu toteuttamaan jotenkin pliisuja. Varmasti näillekin olisi ostajakuntansa, mutta liikkeissä on todella hiljaista.

Indiskassa on kivaa sisustustavaraa. Vaatteetkin aina hypistelen läpi, mutta yleensä viimeistään hinta järkyttää tai mallissa on jotain epämiellyttävää, esim suloinen kangasmekko onkin epäkäytännöllinen tissipaita kun tarkemmin katsoo. Onhan indiska mukautunut paljon valtavirtaan, ollut varmaan pakko alkaa myydä leggingsejä ja soittamaan diskomusaa.

Vierailija
2/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiturin pörssi. Kuka siellä käy kun on tuhat kertaa paremmat Tokmanni ja Hongkongikin joissa huokeammat hinnat?

Saiturin pörssit ovat sekaisia ja suttuisia romuläjiä joissa mannet käy pöllimässä kamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen, koska se on aina aivan tyhjä, ja myytävät vaatteet pitkälti kummallisia. Kenkävalikoima sen sijaan on erinomainen.

Vierailija
4/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitse et säästä

Vierailija
5/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinooperi! Alettu myymään jotain ihme roinaa ja varsinaiset askartelutarvikkeeet osin ylihintaisia. Kartonkihylly aina tyhjänä ja vähän värivalikoimaa. Ostan sitten pahvit ja askartelukamat jostain muualta, kuin askartelukaupassa ei myydä.

Vierailija
6/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etola. Kuka sinne saa mennä? Ja näitä vasarakauppoja on kymmeniä, Byggmaxia, K-Rautaa, RTV, Terra tai no toi Terra on täys vitsi.

Vierailija
7/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosso. Laatu laskenut kuin lehmän häntä, annokset pienentyneet ja hinnat nousee jatkuvasti.

Vierailija
8/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärrä. En käsitä miten ne pysyy pystyssä sillä et paikalliset vanhukset käy hakemassa lottoa ja yksi eksynyt kulkija hakee röökiaskin

R-Kioskia pitävät pystyssä oheispalvelut, eli esimerkiksi passien luovutus ja erilaisten lippujen myyminen.

Vierailija
9/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosso. Laatu laskenut kuin lehmän häntä, annokset pienentyneet ja hinnat nousee jatkuvasti.

Meidän paikallinen Rosso lopettaa. Ruokatarjonta ei ole huikea tässä kaupungissa, joten ihmetyttää, että sillä meni oikeasti niin huonosti.

Vierailija
10/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halonen, koska se on aina aivan tyhjä, ja myytävät vaatteet pitkälti kummallisia. Kenkävalikoima sen sijaan on erinomainen.

Totta. Pyörivät rekit tupaten täynnä vaatteita ilman mitään logiikkaa. Kaiken kirjavaa raitaa ja kukkaa ja pitsiä ja trikoota sulassa sovussa. Näyttää 90-luvulta. Kenkäpuoli tosiaan hyvä. Nuorten osastollakin oli mielenkiintoisia vaatteita, mutta nykyään se puoli on aivan kivettynyt ja samoja vaatteita roikkuu alesta toiseen. Nuoret eivät oikein löytäneet paikkaa, sattuneesta syystä. Sama tosin kävi myös Aleksi13 5. kerrokselle. Se oli joskus täynnä ihania vaatteita, mutta ei siellä kukaan käynyt, joten merkit poistettiin kokonaan. Nyt koko tavaratalo on mulle pelkkä kenkäkauppa.

Vierailija
11/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappahl, en käy itse enkä tiedä kenenkään muunkaan käyvän.

Seppälä, miten ihmeessä pärjää H&M ja NewYorkerit kun on naapurissa.

Vierailija
12/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuni ja Filmtown, koska suurin osa suosii nykyään streamausta.

Vierailija
13/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihetta olisi mielenkiintoista pohtia mutta vastauksissa on lueteltu vain kauppoja joista vastaaja ei itse tykkää :/ Ei se ole vielä perustelu sille että liiketoiminta ei tuota tulosta!

Vierailija
14/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappahl, en käy itse enkä tiedä kenenkään muunkaan käyvän.

Seppälä, miten ihmeessä pärjää H&M ja NewYorkerit kun on naapurissa.

KappAhlista olen joskus ostanut jotain, Henkkamaukasta en ikinä yhtään mitään.

Mä olen ihmetellyt Siwojen ja muiden ylihintaisten eineskauppojen pärjäämistä. No, ei ne Siwat sitten pärjänneetkään.

Vierailija
15/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttila.

Vierailija
16/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza, pienet urheilutavara liikkeet.

Vierailija
17/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihetta olisi mielenkiintoista pohtia mutta vastauksissa on lueteltu vain kauppoja joista vastaaja ei itse tykkää :/ Ei se ole vielä perustelu sille että liiketoiminta ei tuota tulosta!

Jaa, minä kyllä pohdin tuoltakin kannalta sen verran kun se tällaiselle tavalliselle kuluttajalle näkyy, en nyt sentään taloustietoja alkanut kaivamaan. Mutta jos minä en käy, kukaan tuttu ei käy ja liike aina hiljainen, niin kai saa epäillä. Pelkkä inhokkilistani näyttäisi erilaiselta, siellä olisi mm wannabe snobien valtaama Zara.

Vierailija
18/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotipizza, pienet urheilutavara liikkeet.

Meillä taas Kotipizzassa on aina asiakkaita, viikonloppuisin on ihan tupaten täynnä.

Vierailija
19/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintatalo . Paljon kovemmat hinnat kuin muualla. Eikö ne tajua että ihmiset huomaa ?

Vierailija
20/263 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitse & säästä.

Joutaa mennä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi