Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerron teille mikä minua vi***taa tällä hetkellä.

Vierailija
31.10.2016 |

Se, että pää on kipeä. Ja että istun töissä sellaisessa työpisteessä missä aurinko paistaa suoraan kasvoihin. Työpöytä on siis sijoitettu suoraan vasten ikkunaa ja katse on ulos. Aurinko paistaa suoraan silmiin vaikka verhot ovat alhaalla. Verhot ovat tällaiset läpikuultavat "virastorullaverhot". Pohdin jopa, että hakisin autosta aurinkolasit. Kun se särkylääkekään ei vielä ole auttanut.

Tämä minua ketuttaa. Helvetin aurinko. Helvetin päänsärky.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartele lippalakki kopiopaperista ja teipistä!

Vierailija
2/4 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että pää on kipeä. Ja että istun töissä sellaisessa työpisteessä missä aurinko paistaa suoraan kasvoihin. Työpöytä on siis sijoitettu suoraan vasten ikkunaa ja katse on ulos. Aurinko paistaa suoraan silmiin vaikka verhot ovat alhaalla. Verhot ovat tällaiset läpikuultavat "virastorullaverhot". Pohdin jopa, että hakisin autosta aurinkolasit. Kun se särkylääkekään ei vielä ole auttanut.

Lisää särkyä toivotan sinulle.Särkis vaan niin witusti ettet pystyis näpyttelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Askartele lippalakki kopiopaperista ja teipistä!

Ei tämä päänsärkyä vienyt, mutta kiitos hyvistä nauruista! :D Mielikuva aivan lyömätön. :D

ap

Vierailija
4/4 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää särkyä toivotan sinulle.Särkis vaan niin witusti ettet pystyis näpyttelemään.

Ai? Miksi?

ap