Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisia ei löydy parisuhteeseen :(

Vierailija
31.10.2016 |

Olen siis 21 v mies ja kaipaisin kovasti naisen lämpöä ja rakkautta. Parisuhde olisi todella kiva. Mulla on ollut paljon yhden illan juttuja ja hoitoja. Seksi on toki ihanaa mutta se olisi parempaa jos sen tekisi jonkun naisen kanssa jota rakastaisi :( Jotenkin tuntuu että en löydä muuta kuin yhden illan juttuja. Juu ja mulla on Tinder ja sieltäkään ei saa muutakuin pillua ja sen jälkeen ei koskaan enää nää sitä naista, kun eivät vastaa viesteihin yms. Olen monesti yrittänyt pyytää näiden naisten numeroa ja kysyä uudestaan tapaamista niin aina ovat vaihtaneet puheenaiheen.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen naisen kanssa olet harrastanut seksiä? Eikö se riitä, että olet saanut paljon naisia?

Vierailija
2/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ujo tai epävarman oloinen?millaisia naisia isket ?ehkä isket sellaisia jotka roikkuu baareissa ja haluaa elää villejä sinkkuvuosia.yksi ongelma voi olla se että olet kaikinpuolin hyvä mutta sulla ei ole mitään annettavaa.eli et ikäänkuin erotu siitä suuresta miesmassasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole aika selvää, että mikä se ongelma on? Sinua ei haluta tavata toista kertaa, kun sinut on testattu sängyssä. Päättele itse.

Vierailija
4/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen: yks iso riesa vähemmän. Nimim. Kokemusta hamehelmoista löytyy :(

Vierailija
5/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet oikeasti nainen ja olet kääntänyt sukupuoliroolit toisinpäin. 0/5

Vierailija
6/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ujo tai epävarman oloinen?millaisia naisia isket ?ehkä isket sellaisia jotka roikkuu baareissa ja haluaa elää villejä sinkkuvuosia.yksi ongelma voi olla se että olet kaikinpuolin hyvä mutta sulla ei ole mitään annettavaa.eli et ikäänkuin erotu siitä suuresta miesmassasta.

Olen aika itsevarma ja tuun hyvin erilaisten ihmisten kanssa toimeen. Yritän aina ihan tavallisia ja nättejä. Olen itse aika komea ja hyvässä kunnossa niin naisetkin välillä iskee mua. Baareista, yökerhoista ja tinderistä on löytynyt paljon naisia.

Mulla on ollut kolmen eri naisen kanssa seksisuhde, mutta he kaikki vaan halusivat ainoastaan seksiä. Viimeisin seksisuhde melkein vuoden, mutta armeijan takia se alkoi rakoilemaan. Lomilla kävin aina harrastamassa tämän tytön kanssa seksiä (tyttö siis 20v). Hän oli mitä suloisin ja kaunein tyttö jonka olen koskaan tavannut. Mä rakastuin häneen todella pahasti ja yritin hänen kanssa muodostaa parisuhdetta mutta hän halus vaan seksiä. Lopulta tiemme erkanivat :(

ap

Vierailija
7/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen naisen kanssa olet harrastanut seksiä? Eikö se riitä, että olet saanut paljon naisia?

83. Tinderin kautta olen 35. eri naista pannut. Onhan se kivaa, että on paljon seksiä. Mutta kaipaisin rakkautta ja parisuhteen.

ap

Vierailija
8/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa kauniisti sanottu.

Vierailija
9/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo ole aika selvää, että mikä se ongelma on? Sinua ei haluta tavata toista kertaa, kun sinut on testattu sängyssä. Päättele itse.

Voi olla, mulla tosin on ollut kolme seksisuhdetta ja viimeisin kesti melkein vuoden.

ap

Vierailija
10/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tollasta keksit?

ap

Vierailija
11/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tollasta keksit?

ap

Monet naiset olisi valmiita kesyttämään panomiehen, jos vain annat siihen mahdollisuuden. Saat kyllä parisuhteen, kun saat pilluakin.

Vierailija
12/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika itsevarma ja tuun hyvin erilaisten ihmisten kanssa toimeen. Yritän aina ihan tavallisia ja nättejä. Olen itse aika komea ja hyvässä kunnossa niin naisetkin välillä iskee mua. Baareista, yökerhoista ja tinderistä on löytynyt paljon naisia.

Mulla on ollut kolmen eri naisen kanssa seksisuhde, mutta he kaikki vaan halusivat ainoastaan seksiä. Viimeisin seksisuhde melkein vuoden, mutta armeijan takia se alkoi rakoilemaan. Lomilla kävin aina harrastamassa tämän tytön kanssa seksiä (tyttö siis 20v). Hän oli mitä suloisin ja kaunein tyttö jonka olen koskaan tavannut. Mä rakastuin häneen todella pahasti ja yritin hänen kanssa muodostaa parisuhdetta mutta hän halus vaan seksiä. Lopulta tiemme erkanivat :(

ap

Ehkä eivät ota sinua tosissaan?

Mä olen itse kaunis ja seksistä tykkäävä nainen, jota useampi komea ja naisten keskuudessa suosittu mies on yrittänyt sitouttaa, mutta....mä en voi luottaa niihin.

Oletan aina, että mies pelleilee, puhuu lämpimikseen, ihastus menee kohta ohi ja löytää uuden jne.

Tästä syystä pidättäydyn "vain" seksimoodissa, en osaa ottaa miehiä tosissaan.

Etenkin sellainen huomattavan komea mies jolla naisia riittää...sellainen on kiva sängyssä ja hauskanpidossa, voi vetää yhdessä kamaa ja nussia, mutta ei sitoutua. Ei ole luottoa.

Enkä tosiaan edelleenkään osaa luottaa, vaikka useampi tällainen mies on jo muutaman vuoden perässä "roikkunut" ja aina tasaisin väliajoin yrittänyt saada mua suhteeseen.

Vierailija
13/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta yhden illan juttuja, mutta en myöskään halua vielä parisuhdetta. Olen vielä nuori ja nyt keskityn opiskeluun ja satunnaisiin työkeikkoihin, joita on melkein pakko tehdä taloudellisista syistä. Suunnitelmissa on lähteä ulkomaille oppilasvaihtoon ja haluan myös työkokemusta ulkomailta. Parisuhde voisi aiheuttaa ongelmia, kun olisi aika lähteä maailmalle ja tunteet olisivat mukana. Vapaa-aika menee nyt aika tiukasti harrastusten ja ystävien parissa, joten parisuhteelle ei olisi hirveästi aikaakaan. 

N20

Vierailija
14/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä.

Tiedän useamman komean ja fiksun nuorenmiehen, joille pariutuminen on toiveista huolimatta hankalaa.

Oma, parikymppinen ja todella komea veljenikin hiljattain minulle valitteli, kun "muijat on vaan munan perässä".

Vierailija
15/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että tämä on trolli/feikki.

Vierailija
16/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo panoilla kehuminen on täysi turn off.

Vierailija
17/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo panoilla kehuminen on täysi turn off.

Tuo on naisten julkinen mielipide, mutta oikeasti olette mielissään, kun miehellä on ollut vientiä.

Vierailija
18/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala on löytää, jos etsii. Yleensä parisuhde tulee sellaisille ihmisille helpommin, jotka keskittyvät löytämään elämäänsä muuta sisältöä. Sellaisten ihmisten kanssa muutkin haluavat olla. Sinä olet keskittynyt aika paljon noihin panohommiin niin ehkei sinun kanssasi voi puhua mistään mielenkiintoisesta. Olet aika nuori ja yli 80 kumppania kuitenkin. En minä kenenkään seksielämää syyllistä vaan mietin vain ajankäytön rajallisuutta. Seksin lisäksi ihmisessä pitäisi olla myös sisältöä.

Tinder ei myöskään ole mikään tyttöystävän hakuun soveltuva äppi vaan ennemmin joku nettideittipalvelu. Voithan pyytää esim. kavereitasi järjestämään sinulle sokkotreffit.

Vierailija
19/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ehkä eivät ota sinua tosissaan?

Mä olen itse kaunis ja seksistä tykkäävä nainen, jota useampi komea ja naisten keskuudessa suosittu mies on yrittänyt sitouttaa, mutta....mä en voi luottaa niihin.

Oletan aina, että mies pelleilee, puhuu lämpimikseen, ihastus menee kohta ohi ja löytää uuden jne.

Tästä syystä pidättäydyn "vain" seksimoodissa, en osaa ottaa miehiä tosissaan.

Etenkin sellainen huomattavan komea mies jolla naisia riittää...sellainen on kiva sängyssä ja hauskanpidossa, voi vetää yhdessä kamaa ja nussia, mutta ei sitoutua. Ei ole luottoa.

Enkä tosiaan edelleenkään osaa luottaa, vaikka useampi tällainen mies on jo muutaman vuoden perässä "roikkunut" ja aina tasaisin väliajoin yrittänyt saada mua suhteeseen.

Sinulla ei siis ole sisua käsitellä mahdollista pettymystä, vaan haluat itse tuntea olevasi se hyväksikäyttäjä; tarvitset 'huonomman' kumppanin jotta epävarmuutta jätetyksi tulemisesta ei ole. Elämä on aina epävarmaa.

Vierailija
20/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi lassukoiden ns. Opetusteksteistä. Tämän nimenomaisen tekstin opetus eli varoitus naisille on, että jos harrastaa seksiä useiden eri kumppanien kanssa niin ei saa parisuhdetta. Sukupuoliroolit on käännetty toisinpäin, jotta naiset saataisiin puhumaan itsensä pussiin eli vastaamaan aloittajalle, että koska hän on liian helppo niin kukaan ei halua häntä elämänkumppanikseen.

Nämä Opetustekstit oppii kyllä tunnistamaan ;-)