Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisia ei löydy parisuhteeseen :(

Vierailija
31.10.2016 |

Olen siis 21 v mies ja kaipaisin kovasti naisen lämpöä ja rakkautta. Parisuhde olisi todella kiva. Mulla on ollut paljon yhden illan juttuja ja hoitoja. Seksi on toki ihanaa mutta se olisi parempaa jos sen tekisi jonkun naisen kanssa jota rakastaisi :( Jotenkin tuntuu että en löydä muuta kuin yhden illan juttuja. Juu ja mulla on Tinder ja sieltäkään ei saa muutakuin pillua ja sen jälkeen ei koskaan enää nää sitä naista, kun eivät vastaa viesteihin yms. Olen monesti yrittänyt pyytää näiden naisten numeroa ja kysyä uudestaan tapaamista niin aina ovat vaihtaneet puheenaiheen.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, eikö siinä olekaan mitään perää, että muutama mies hoitaa suuren osan naissinkkujen seksintarpeesta?

Vierailija
22/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet oikeasti nainen ja olet kääntänyt sukupuoliroolit toisinpäin. 0/5

Ei välttämättä.

Tiedän useamman komean ja fiksun nuorenmiehen, joille pariutuminen on toiveista huolimatta hankalaa.

Oma, parikymppinen ja todella komea veljenikin hiljattain minulle valitteli, kun "muijat on vaan munan perässä".

Naiset eivät ole munan eli liskon tai linnun munan perässä (kives näyttää munalta myös), vaan haluavat täyteläistä asiakaspalvelukokemusta itsetunnon kohotuksineen, joka huipentuu miehen himon todistamiseen seksissä. Jos sama mies lähettäisi peniskuvan, yhdeksän kymmenestä haistattaisi vitut.

Evoluution myötä miehille on kehittynyt järkähtämätön optimismi, joka johtaa suuriin luuloihin jo pienenkin kiinnostuksen osoittamisen jälkeen; tämän on varmistanut suvun jatkumisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä Opetustekstit oppii kyllä tunnistamaan ;-)

Käänteisiä opetustekstejä... Kyllä, olen myös joskus kirjoittanut :D Ei niistä varmaksi voi sanoa, yhtä mun aloittamaa keskustelua väitettiin sellaiseksi, vaikka se ei ollut.

Vierailija
24/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, eikö siinä olekaan mitään perää, että muutama mies hoitaa suuren osan naissinkkujen seksintarpeesta?

Aloittaja on pannut kerran noin 80:aa naista => heidän seksintarpeensa on hoidettu?

Vierailija
25/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yksi lassukoiden ns. Opetusteksteistä. Tämän nimenomaisen tekstin opetus eli varoitus naisille on, että jos harrastaa seksiä useiden eri kumppanien kanssa niin ei saa parisuhdetta. Sukupuoliroolit on käännetty toisinpäin, jotta naiset saataisiin puhumaan itsensä pussiin eli vastaamaan aloittajalle, että koska hän on liian helppo niin kukaan ei halua häntä elämänkumppanikseen.

Nämä Opetustekstit oppii kyllä tunnistamaan ;-)

Jos oli sellaiseksi tarkoitettu, niin vastaanottoon ollut aika positiivista. Harvalle naiselle täällä kommentoitaisiin näin mukavasti, jos kertoisi yli kymmenestäkään seksikumppanista.

Vierailija
26/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaan ja etsin parisuhdetta mutta en kyllä haluaisi tavata miestä joka rehvastelee panoillaan ja hyppii sängystä toiseen kuin heinäsirkka.

Itselläni ei ole yhtäkään seksisuhdetta tai yhdenyönjuttua ollut.

Vierailija
27/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on pannut kerran noin 80:aa naista => heidän seksintarpeensa on hoidettu?

79 sinkkumiestä on runkannut tuon ajan.

Vierailija
28/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän parikymppiset tytöt halua vielä elää vapaana! Elämä vasta alussa ja jo pitäisi  sitoutua parisuhteeseen?! Se on kuitenkin iso askel jota ei pidä noin vain puoli huolimattomasti tehdä.

En ymmärrä tuota kiirettä, ehdit vielä moneen kertaan!

Vierailija
29/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en huolisi miestä, jolla on ollut noin paljon naisia.

Vierailija
30/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen, joka arvostaa uskollisuutta ja haluaa luotettavan miehen. Se, että kundilla on ollut jo noin nuorena noin paljon naisia, kertoo mielestäni siitä, ettei kyseessä ole ns. seurustelukelpoinen mies. Karua, mutta totta. En halua, että tuleva potentiaalinen kumppani olisi hässinyt puolen kaupungin kanssa. Oli mies tai nainen, niin noin suuri seksikumppanien määrä kertoo tietynlaisesta luonteenlaadusta ja siitä, ettei ihminen osaa hillitä viettejään...Joten ei jatkoon.

Vierailija
31/39 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo panoilla kehuminen on täysi turn off.

En mä kehunut, vastasin vaan kysymykseen.

ap

Vierailija
32/39 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen, joka arvostaa uskollisuutta ja haluaa luotettavan miehen. Se, että kundilla on ollut jo noin nuorena noin paljon naisia, kertoo mielestäni siitä, ettei kyseessä ole ns. seurustelukelpoinen mies. Karua, mutta totta. En halua, että tuleva potentiaalinen kumppani olisi hässinyt puolen kaupungin kanssa. Oli mies tai nainen, niin noin suuri seksikumppanien määrä kertoo tietynlaisesta luonteenlaadusta ja siitä, ettei ihminen osaa hillitä viettejään...Joten ei jatkoon.

Itsekin arvostan juuri noita. Olen itse rauhallinen ja ns. kiltti mies, osaan kyllä hillitä himot, mutta mulla on käynyt naisten kanssa niin hyvää tuuria, niin miks ei?

ap

Vierailija
33/39 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä.

Tiedän useamman komean ja fiksun nuorenmiehen, joille pariutuminen on toiveista huolimatta hankalaa.

Oma, parikymppinen ja todella komea veljenikin hiljattain minulle valitteli, kun "muijat on vaan munan perässä".

Mul on just sama ongelma kun sun veljelläsi, kaksoisolento?

ap

Vierailija
34/39 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tollasta keksit?

ap

Monet naiset olisi valmiita kesyttämään panomiehen, jos vain annat siihen mahdollisuuden. Saat kyllä parisuhteen, kun saat pilluakin.

Olisin halunnut erittäin kovasti parisuhteeseen mun viimeisimmässä seksisuhteessa olleen tytön kanssa. Mä en saa häntä mitenkään pois päästä ja ajattelen häntä koko ajan. Hän oli todella suloinen ja ihana, mutta en voi käsittää miksi hän halusi vaan seksiä. Mä oon välillä itkenyt ihan kunnolla, kun en ole enää kuullut hänestä mitään ja hän torjuu kaikki yhteydenotot. :(

ap

Vierailija
35/39 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän parikymppiset tytöt halua vielä elää vapaana! Elämä vasta alussa ja jo pitäisi  sitoutua parisuhteeseen?! Se on kuitenkin iso askel jota ei pidä noin vain puoli huolimattomasti tehdä.

En ymmärrä tuota kiirettä, ehdit vielä moneen kertaan!

Aikalailla joo, suurin osa mun hoidoista on ollut juuri parikymppisiä. Itsekin olen juuri nyt vasta opiskelemassa ammattia, kun pääsin intistä pois.

ap

Vierailija
36/39 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aivan erilainen ongelma, mitä sinkkumiehillä yleensä. Yleensä sinkkumiehet ei saa naisia kiinnostumaan itsestään ollenkaan ja sulla on ollut hirveästi vientiä. Aikaa myöten joku varmasti kiinnostuu vakavassa mielessä ja se on paljon helpompi hoitaa, mitä ensin mainittu. Itse kuulun tuohon ekana mainittuun ryhmään ja mitään muutosta ei oo näkyvissä. Vaihtaisin todella mielelläni osia sun kanssa.

Vierailija
37/39 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on aivan erilainen ongelma, mitä sinkkumiehillä yleensä. Yleensä sinkkumiehet ei saa naisia kiinnostumaan itsestään ollenkaan ja sulla on ollut hirveästi vientiä. Aikaa myöten joku varmasti kiinnostuu vakavassa mielessä ja se on paljon helpompi hoitaa, mitä ensin mainittu. Itse kuulun tuohon ekana mainittuun ryhmään ja mitään muutosta ei oo näkyvissä. Vaihtaisin todella mielelläni osia sun kanssa.

Toivotaan näin. :) 

ap

Vierailija
38/39 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tollasta keksit?

ap

Monet naiset olisi valmiita kesyttämään panomiehen, jos vain annat siihen mahdollisuuden. Saat kyllä parisuhteen, kun saat pilluakin.

Haluaisin parisuhteen todella kovasti! Mä en näköjään kelpaa naisille muuksikuin kyrväksi :(.

ap

Vierailija
39/39 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä.

Voihan se olla että näissä jätkissä on jotain pielessä. Tapasin aika vasta yhden miehen joka ihan taatusti pitää itseään aivan loistavana poikaystävämateriaalina, puhuu miten hän on niin komea ja vahva ja sitä ja tätä ja tuota ja kehua hehkuttaa toisen maasta taivaaseen ja julistaa rakkautta heti ensi tapaamisella. Mun hälytyskellot soi tuollaisesta. Liika innokkuus, takertuvuus ja tyhmyys on niin pahoja turn offeja. Ja onhan niitä tietysti monenlaisia, ehkä kannattaisi kysyä niiltä naisilta onko jotain erityistä syytä sille että ei kiinnosta...