Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ISÄNIKÄVÄ TAI KIPUKOHDAT isäsuhteessa! Koskevatko sinua? Suosittelen katsomaan hienon ohjelman, jossa psykoterapeutti

Vierailija
31.10.2016 |

Harri Jukkala ja lääkäri Kyllikki Koskela kertovat kokemuksella ja koskettavasti isän suuresta merkityksestä jo lapsuudessa sekä isäsuhteen vaikutuksesta aikuisenkin identiteettiin, omaan naiseuden tai miehisyyden kokemukseen jne; ohjelmassa käsitellään myös, miten isäsuhteen kivuista voi parantua ja eheytyä: Jukkalan ja Koskelan ohjelmasarjan isäjakso NYT (klo 11.00 asti) tv:ssä ja netissä: http://www.tv7.fi/netti-tv

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sattumalta osuin kanavalle. Kiinnostava ohjelma. Minulla on aina ollut hankala suhde sekä isän että äidin kanssa. Aihe koskettaa.

Vierailija
2/6 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sattumalta osuin kanavalle. Kiinnostava ohjelma. Minulla on aina ollut hankala suhde sekä isän että äidin kanssa. Aihe koskettaa.

Siinä tapauksessa voin kertoa, että psykoterapeutti Harri Jukkala ja lääk. lis. Kyllikki Koskela ovat tehneet kokonaisen ohjelmasarjan isä- ja äitisuhteen laajoista vaikutuksista, vaikeuksista sekä ns. sisäisestä eheytymisestä aikuisiällä - seksuaalisuus ja sukupuolisuuskin ovat yhtenä aihepiirinä käsittelyssä; ohjelmasarjan kokonaisuudessaan löydät kanavan ohjelma-arkistosta nimellä "Katso, minä luon uutta". Myös tämä pikku video saattaisi auttaa tai koskettaa sinua 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi siellä hihhulikanavalla?

Vierailija
4/6 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi siellä hihhulikanavalla?

Kokeneen psykoterapeutti Harri Jukkalan ja lääkäri Kyllikki Koskelan ohjelmasarja on esimerkki siitä, kuinka monia täysin asiallisia ja laadukkaita ohjelmia tv7:lta nykyään löytyy.

Vierailija
5/6 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa voin kertoa, että psykoterapeutti Harri Jukkala ja lääk. lis. Kyllikki Koskela ovat tehneet kokonaisen ohjelmasarjan isä- ja äitisuhteen laajoista vaikutuksista, vaikeuksista sekä ns. sisäisestä eheytymisestä aikuisiällä - seksuaalisuus ja sukupuolisuuskin ovat yhtenä aihepiirinä käsittelyssä; ohjelmasarjan kokonaisuudessaan löydät kanavan ohjelma-arkistosta nimellä "Katso, minä luon uutta". Myös tämä pikku video saattaisi auttaa tai koskettaa sinua 

Kiitos! Joku pato alkoi murtua tuotaa ohjelmaa katsoessa. En muista milloin olen viimeksi itkenyt näin vuolaasti. Aion katso sarjan muutkin osat.

1

Vierailija
6/6 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantaako tää mun homouden?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän