Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ei kannata tehdä lasta kun..." - Viisastelijat

31.10.2016 |

HITTO VIE!!
Olipa tänää "kiva" herätä aamulla huomaamaan et poikaystävä laitto viestiä, että sen vanhemmat oli sanonu sille et ei kannata hankkia lasta kun sillä on ongelmia ja lapsi on vaativa ja hankala tapaus ym. Ja perään laittoi "eli ei meidän kannata kun äiti sanoi noin"
VOI JUMALAUTA! Mitä vitun väliä sanooko äiti jotain tollasta ei sitä aina tarvii totella. Okei, ymmärrän et lapsi olis vaativa ja kaikkee muuta, mutta mitä väliä jos on ongelmia itellä. Kyllä siinä tavallaan oppii myös ongelmien kanssa hoitamaan lasta tai ylipäätään perustamaan perheen. Ei pelkkä oma ongelma voi olla syy saati se et äiti sanoo.
Mä oon aina halunnu lapsen joskus vaikka itelläkin on pieniä juttuja mikä voi asettaa lisähaasteita, ja alko toi viesti ahdistaa ihan hirveesti. Miten siihen pitäis suhtautua kun näyttää siltä, että haaveet murenee jalkojen eteen täysin? :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi ensin kasvaa aikuiseksi ja kattoa sitten uudestaan. Toinen juttu on, että ketään ei voi pakottaa vanhemmaksi.

Vierailija
2/8 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole liian fiksu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa siihen onko äiti oikeassa vai ei, mutta en kyllä seurustelisi miehen kanssa joka ei osaa tehdä omia päätöksiään...

Vierailija
4/8 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te ole kumpikaan valmiita vanhemmuuteen. Kasvaa vielä muutama vuosi.

Vierailija
5/8 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tehdä. Muutenkin liikaa ihmisiä maapallolla.

6/8 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siis en mä nyt sitä muksua ala pamautella maailmaa vaa sit joskus muutaman vuoden päästä, tai no.. Olisin hommannu jos eräät ei olis pilannu haaveet. - Ap

Vierailija
7/8 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi äiti on selvästi rakastava äiti, joka vain toivoo omalle lapselleen parasta. Jos olisit valmis äidiksi, ymmärtäisin sen.

8/8 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän hyvi miehen huolen lapsestaan mut ku muutenki se taitaa olla hiukan LIIAN huomioiva ja rakastava.. Ei usko kyl munkaan kykyihin. Ja se tässä varmaan kanssa painaa nuppia - ap