Linkit tähän sinulle tärkeä biisi: Kuuntelen sen ja kerron ajatukseni
Yritetään kuitenkin pitää biisit järkevän mittaisia, eli ei puolen tunnin jazz-tilutuksia tai ylipitkiä kitarasooloja.
Olisiko myös kiva jos pidätyttäisiin 1-2 biisissä per henkilö. Pieni kuvaus siitä miksi biisi on sulle tärkeä olis myös mahtava juttu.
Kommentit (48)
Hevi on persoonattoille ihmisille
Vastaan palstan sulkeutumiseen asti. Älkää viitsikö kiistellä, jokaisella on oma näkemyksensä. Minä en välttämättä saa kaikesta kiinni sillä minulla ei ole henkilökohtaista suhdetta lauluihin. Jollekin toiselle se voi taas olla todella tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
muijan sisko soitti hysteerisenä itkien että nyt ne varmaan kuolee kaikki.
muija oli viety stadiin naistenklinikalle kun raskaus meinasi mennä kesken ja kaiken piti olla hyvin,2.5h ajoin sinne ja tuo kappale tuli sinä aikana monta kertaa radiosta.
lapsi sektioitiin kun pääsin paikalle ja kaikki meni ihan hyvin,aikaa tuosta on vähän yli 4v,lapsi on kasvanut hyvin ja on reipas ja terve.
Ihana kuulla että kaikki meni hyvin. Laulu on kaunis ja merkityksellinen, joskaan naisen ääni ei ehkä minusta ole kovin erityinen. Kuulisin tästä mielellä akustisen version, esimerkiksi juuri Jared Leton tulkitsemana. Tarinasi varjolla ymmärrän miksi kappale on sinulle tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Noin vuosi sitten nyt entinen hyvä ystäväni paljastui joksikin muuksi kuin ystäväksi yhdessä illassa ja satutti minua tahallaan ja oikein taitavasti. Kuuntelin silloin tätä coveria ja surin menetyksen pois...
Laulajalla menee yliyrittämisen puolelle. Mainitsen taas sen samaisen ajared Leton, joka vetää tämän laulutyylin kunnolla, tämä laulaja ei taas saa murahteluja oikeaan kohtaan vaan pilaa ääntään aktiivisesti. Parasta antia oli kun laulaja kuiskasi herkästi here it comes again.
Vähän mitäänsanomatonta.
Tulee hieman horror-fiilikset, mutta laulajan ääni oli todella pettymys. Ihan liian pehmeä ja mitäänsanomaton. Ei mitään erityistä. Toisenlaisella laulajalla bändi voisi olla ihan hyvä. Joskin kyllä toivoin että ylipitkiä kitarasooloja ei tähän tulisi.