Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ottaa työnsä liian vakavasti?

Vierailija
30.10.2016 |

Jokainen huono työpäivä pilaa loppupäivän. Harmittaa jos en ole antanut kaikkeani tai saan kritiikkiä.
Pelottaa jos en ole tarpeeksi hyvä eikä sopimusta jatketa.
Tunnen olevani huono töissä vaikka sitä ei ole koskaan sanottu.
Tahdon olla paras vaikka tiedän, että se on mahdotonta. Olen kuitenkin vasta aloittelija uralla.
Rakastan työtä mutta koko ajan mietin etten riitä.

Ei minulla ole muuta kuin työ.
Työtä tarjotaan usein lisää ja uusia tehtäviä annetaan.
Olen kuitenkin niin kömpelö ja unohtelen asioita ettei minuun voi täysin luottaa ja se harmittaa.
Tiedän, että minua huonompiakin tekijöitä on mutta tahtoisin olla joskus alani parhaimpia. Miten onnistun siinä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/4 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole ihan normaalia. Liika yrittäminen ja stressaaminen saattaa etenkin paineenkestoa vaativissa töissä valitettavasti heikentää suoritusta. Koettu on. Vaikea se vaan on ottaa se rennompi ja piittaamattomampi asenne jos on perfektionistia luonteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkan takia monet työskentelee ulkopuolisella. Suhteuta työtekosi palkaaan.

Kuvittele, jos olsiit työntekijä, muttet saa palkkaa - kuten minä. On niitä hullummassakin asemassa nyky-Suomessa.

Vierailija
4/4 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan samanlainen. Tulee myös syyllisyys jos lähden vähän aiemmin töistä vaikka meillä on liukuva tuöaika ja ylityötunteja on vaikka kuinka kertynyt.

Musta myös tuntuu usein ettei mulla ole elämässä muuta kuin työ. Vaikka onhan kyllä - mulla on kyllä pienet lapsetkin ja ihana mies kotona. Mutta jotenkin tuntuu että kotona en oikein pärjää enkä jaksa, työssä on edes jonkinlainen mahdollisuus hoitaa asiat hyvin.

Lisäksi saan hyvät bonukset jos olen hoitanut työn hyvin. Tänä vuonna tuli n. 6000 euroa. Sitten on kauhea syyllisyys siitäkin jos joka vuosi ei tulekaan yhtä hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä