suhde miehen kanssa kuka ei ole koskaan seurustellut, kannattaako?
olen tavannut tosi ihanan miehen ja tykkäämme toisistamme tosi paljon mutta minua on alkanut hieman häiritä kun mies kertoi ettei ole koskaan ennen seurustellut kenenkään kanssa. itsellä taas on seurustelusuhteita kyllä takana enkä viitsisi jaksaa minkään ummikon kanssa enää näin yli 25 vuotiaana säätää.
käyn mieheen muuten tosi kuumana ja hän minuun mutta tämä kyllä mietityttää minua, kannattaako minun kuvitella mitään vakavampaa hänen kanssa? en oikein tiedä mitä tehdä nyt!
Kommentit (70)
"niin mutta kai täällä nyt on muita kenellä on ollut jotain juttua täysin kokemattoman miehen kanssa? erityisesti heiltä minä haluan mielipiteitä vinkkejä, että kannattaako minun alkaa miehen kanssa säätää vai ei. ap"
Kysytäänpä asiaa toisinpäin. Olisitko itse valmis seurustelemaan itseäsi yhtä paljon vanhemman kanssa? Miten ylipäätään uskalsit koskaan seurustella kenenkään kanssa, vai odotitko kumppanisi jaksavan ja voivan opettaa sinulle kaiken? - Ja hänen suuresti -tosiin kui sinä- nauttivat ja iloitsevan opettamisesta ja neuvomisesta. - Vai uskoitko "jo" tuossa vaiheessa, että sinulla saattaisi olla, jotain muuta annettavaa kumppanillesi kuin vertailu pohja edelliseen suhteeseen? -
En itsekään ole monenkaan kansssa seurustellut, mutta niin avuton en koe koskaan koe olleeeni, että ajattelisin, etteikö minulla olsi ollut antaa jotain muuta kumppanilleni. Ja en muutenkaan usko, että kokeneempikaan seurustelija hirvesäti rakastaa kun hänen kumppaninsa jaksaa muistuttaa häntä asiasta, että sä varmaan opit tän A:lta ja tän varmaan "B" opetti ja niin tämän neuvoi sulle "jo" C. ...
Niinpä Sä X saat nyt erinomaisesti koulitun ja kasvatetun uroksen, etkä enää mitään pentua, jolla on vielä kiinnostusta oppia ja saada uusia kokemuksia, eikä hän vastaa, ainakaan niin usein:
-joo mä tiedän jo ei tartte neuvoo.
Tai - mee sä vaan mä kävin siellä jo viisi vuotta sit B:n kans ja kolme vuotta sitten K:n kanssa,
Ehkä myös odotat, että hän toivoo sittenkin sun olevan jut niinkuin F mutta kuitenkin vän niin kuin L.
Mikäpä sen ihanampaa kuin olla miehelle "se" erityinen jota vastaan mies vertaa kaikkea aiemmin kokemaansa. - Ja tietysti myös odottaa, että sinä toimit kaikkien näiden parhaiden puolien yhdistelemänä.
Mieslukija kirjoitti:
Onko seurustelu joku taito? Mitä sinusta kertoo että olet seurustellut useasti mutta epäonnistunut joka kerta?
no se kertoo minusta että minulla kun on kokemusta seurustelusta, niin nyt minä tiedän minkälaisen kumppanin haluan loppuelämäkseni. jos ei (etenkään näin vanhanaa) koskaan ole ennen seurustellut ei oikein voi tietää mitä haluaa jos tavoite on saada se loppuelämän kestävä perheen perustamiseen johtava suhde. ap
"Mieslukija Onko seurustelu joku taito? Mitä sinusta kertoo että olet seurustellut useasti mutta epäonnistunut joka kerta?" - "no se kertoo minusta että minulla kun on kokemusta seurustelusta, niin nyt minä tiedän minkälaisen kumppanin haluan loppuelämäkseni. jos ei (etenkään näin vanhanaa) koskaan ole ennen seurustellut ei oikein voi tietää mitä haluaa jos tavoite on saada se loppuelämän kestävä perheen perustamiseen johtava suhde. ap"
Uteliaisuudesta kuinka monta kokeilevaa parisuhdetta tarvitaan, että oppii tietämään mitä haluaa parisuhteelta? Riittääkö kolme kertaa vai tarvitaanko kolmekymmentä kertaa? - Joskus harhaisessa pienessä mielessäni olen uskotellut enemmän ja vähemmän huonolla menestyksellä itselleni ja ehkä myös hieman muille, että syy miks olen sinkku johtuu siitä, että olen liian itsenäinen. - Ikäänkuin mahdollisen parisuhdekumppanin pitäisi olla kone tai robotti, joka tyydyttää ne osa alueet, joita en itse kykene tai halua tehdä ja "rakastaa" minut ehjäksi kokonaiseksi Minäksi. - Sen sijaan, että ajattelisin kumppanin tuovan elämääni, jotain sellaista, mitä en itse ehkä täysin pysty edes hahmottamaan; antamaan sille lisäarvoa hyvässä, mutta varmaan myös "pahassa"
Vierailija kirjoitti:
"Mieslukija Onko seurustelu joku taito? Mitä sinusta kertoo että olet seurustellut useasti mutta epäonnistunut joka kerta?" - "no se kertoo minusta että minulla kun on kokemusta seurustelusta, niin nyt minä tiedän minkälaisen kumppanin haluan loppuelämäkseni. jos ei (etenkään näin vanhanaa) koskaan ole ennen seurustellut ei oikein voi tietää mitä haluaa jos tavoite on saada se loppuelämän kestävä perheen perustamiseen johtava suhde. ap"
Uteliaisuudesta kuinka monta kokeilevaa parisuhdetta tarvitaan, että oppii tietämään mitä haluaa parisuhteelta? Riittääkö kolme kertaa vai tarvitaanko kolmekymmentä kertaa? - Joskus harhaisessa pienessä mielessäni olen uskotellut enemmän ja vähemmän huonolla menestyksellä itselleni ja ehkä myös hieman muille, että syy miks olen sinkku johtuu siitä, että olen liian itsenäinen. - Ikäänkuin mahdollisen parisuhdekumppanin pitäisi olla kone tai robotti, joka tyydyttää ne osa alueet, joita en itse kykene tai halua tehdä ja "rakastaa" minut ehjäksi kokonaiseksi Minäksi. - Sen sijaan, että ajattelisin kumppanin tuovan elämääni, jotain sellaista, mitä en itse ehkä täysin pysty edes hahmottamaan; antamaan sille lisäarvoa hyvässä, mutta varmaan myös "pahassa"
no ei nyt sentään kolmeakymmentä tarvitse mutta kyllä nyt edes vähintään yksi suhde olisi hyvä olla takana niin olisi edes jotain osviittaa, että minkälaisen kumppanin haluaa/ei halua. ekaan suhteeseen kun ryhtyy niin erittäin todennäköisesti alkaa miettimään, että voisihan sitä muitakin ihmisiä kokeilla. ja tässä iässä en tosiaan enää halua että minulle käy niin että mies päättääkin haluta seurustella muitten naisten kanssa ja jättää minut siksi.ap
Itse tapasin 29v miehen joka ei ole koskaan seurustellut. 5v ollaan oltu yhdessä. Ei ole ongelmia ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no ei nyt sentään kolmeakymmentä tarvitse mutta kyllä nyt edes vähintään yksi suhde olisi hyvä olla takana niin olisi edes jotain osviittaa, että minkälaisen kumppanin haluaa/ei halua. ekaan suhteeseen kun ryhtyy niin erittäin todennäköisesti alkaa miettimään, että voisihan sitä muitakin ihmisiä kokeilla. ja tässä iässä en tosiaan enää halua että minulle käy niin että mies päättääkin haluta seurustella muitten naisten kanssa ja jättää minut siksi.ap
Yrität analysoida tätä asiaa ihan liikaa. Et voi koskaan olla etukäteen varma tuleeko suhde kestämään loppuun asti vai ei, se riippuu ihan muista asioista kuin aiempien parisuhteiden määrästä. Oleellisinta on se, kuinka hyvin tulette toimeen ja sovitte yhteen. Ei kukaan täysjärkinen ihminen lähde hyvästä suhteesta vaan sen takia, jos jostain ehkä mahdollisesti löytyisi vielä parempi, ellei kyseessä ole joku keskenkasvuinen teini. Eikä varsinkaan sitten jos ikää alkaa jo olla, eikä aiemminkaan ole liikaa vientiä ollut. Oletko itse lopettanut aiemmat parisuhteesi sen vuoksi että olet halunnut katsella muitakin vaihtoehtoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olette tapaileet? Itseäni kyllä epäilyttäisi tuollainen.
Ollaan tapailtu muutama viikko ja oltu sitä ennen kavereita muutama kuukausi. ja niin minuakin epäilyttää ja siksi kysynkin täältä kun en tiedä mitä tehdä hänen suhteen. ap
Mitä järkeä kysyä täältä, jos sä olet ainoa meistä, joka ihan oikeasti tuntee miehen?
niin mutta kai täällä nyt on muita kenellä on ollut jotain juttua täysin kokemattoman miehen kanssa? erityisesti heiltä minä haluan mielipiteitä vinkkejä, että kannattaako minun alkaa miehen kanssa säätää vai ei. ap
Älä koske tikullakaan. Täällä on jo ollut muutamia miesten hillittömiä raivonpurkauksia ja olet saanut hirveitä haukkumisia. Millaisia miehiä arvelet riehujien olevan? Vinkki: kokemattomia.
"Älä koske tikullakaan. Täällä on jo ollut muutamia miesten hillittömiä raivonpurkauksia ja olet saanut hirveitä haukkumisia. Millaisia miehiä arvelet riehujien olevan? Vinkki: kokemattomia." - Mutta yhtä hyvin miehiä, joilla on jo kokemusta.
Vai onko se naisesta jotenkin erityisen ihanaa ja huumaavaa ja rakastettavaa, kun mies muistaa kertoa aina tilaisuuden tullen mainita, että kyllä hänen Se ja se eksänsä kyllä teki ja osasia ja hoiti, mutta sä et ja joutua ylipäätään vertailun kohteeksi kyllä vaan exä teki parempaa ruokaa ja siivosikin, eikä valittanu ikinä siitä, että mun vaatteet oli pitkin kämpän lattioita ja löhösin sohvalla katsoen matsia ja join olutta.
Eikä muuten valittanu siitäkään kun lähn poikien kans reissuun ja ilmotin vähän ennen lähtöä. - Jotain se sopersi, että olisi pitänyt mennä johonkin yhdessä kun se oli kuulemma järjestänyt varta vasten.
Miehen leiikkikaverinakin on ihanaa meis kohtelee kuin nukkea, just heitti mut sängylle ja alkoi vissiin ite mennä suihkuun, tai ei kyllä se taitaa sittenkin lähtee baariin. Sano lähtevänsä yksin kun olet niin huonoa ja tylsää seuraa. Sä varmaan ymmärrät kun on keskiviikko ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olette tapaileet? Itseäni kyllä epäilyttäisi tuollainen.
Ollaan tapailtu muutama viikko ja oltu sitä ennen kavereita muutama kuukausi. ja niin minuakin epäilyttää ja siksi kysynkin täältä kun en tiedä mitä tehdä hänen suhteen. ap
Mitä järkeä kysyä täältä, jos sä olet ainoa meistä, joka ihan oikeasti tuntee miehen?
niin mutta kai täällä nyt on muita kenellä on ollut jotain juttua täysin kokemattoman miehen kanssa? erityisesti heiltä minä haluan mielipiteitä vinkkejä, että kannattaako minun alkaa miehen kanssa säätää vai ei. ap
Älä koske tikullakaan. Täällä on jo ollut muutamia miesten hillittömiä raivonpurkauksia ja olet saanut hirveitä haukkumisia. Millaisia miehiä arvelet riehujien olevan? Vinkki: kokemattomia.
Aika nopea päätelmä. Sinulla on varmaan muitakin päätelmiä ja omia faktoja joiden pohjalla on omat arvauksesi ja tietämättömyytesi.
Itse olisin mieluummin vähän ajetun naisen kanssa kuin sellaisen jonka yksikään suhde ei ole toiminut.