suhde miehen kanssa kuka ei ole koskaan seurustellut, kannattaako?
olen tavannut tosi ihanan miehen ja tykkäämme toisistamme tosi paljon mutta minua on alkanut hieman häiritä kun mies kertoi ettei ole koskaan ennen seurustellut kenenkään kanssa. itsellä taas on seurustelusuhteita kyllä takana enkä viitsisi jaksaa minkään ummikon kanssa enää näin yli 25 vuotiaana säätää.
käyn mieheen muuten tosi kuumana ja hän minuun mutta tämä kyllä mietityttää minua, kannattaako minun kuvitella mitään vakavampaa hänen kanssa? en oikein tiedä mitä tehdä nyt!
Kommentit (70)
Tuolla asenteella ei kannata. Viet mieheltä mahdollisuuden löytää rakastava puoliso, joka hyväksyy hänen sellaisenaan.
No eikö se oo vaan hieno asia ettei ole seurustellut vaan seurustelun vuoksi, vaan odottanut semmoista ihmistä, josta oikeasti tykkää.
Ja kyllä se äkkiä käy ilmi, jos ei ole seurustellut, koska ei ole kykenevä parisuhteeseen.
Eli toisin sanoen ei riitä että hän täyttää muuten kaikki ne lukuisat kriteerit mitä olet mieskumppanille asettanut jos et ole varma että hän osaa heti "ottaa sinut" kunnolla sängyssä? Vai onko kaiken kukkuraksi mahdollista että hän oppii sen tekemään myöhemmin, jos ensin vähän koulutat häntä. Jos nyt siis sellaista haluat, että mies on se aktiivinen osapuoli joka ottaa sinut, mutta todennäköisesti näin on, kun noin kirjoitat.
No, omapahan on asiasi. Ei kukaan pakota ja vaadi jatkamaan tuon miehen kanssa.
Mutta sinun kannattaa kysyä itseltäsi että kuinka todennäköistä on että löydät vielä miehen joka on kokonaisuutena häntä parempi. Vain sinä itse osaat vastata tuohon.
T. Mies
Deja Vu-tunne aloituksesta. Anna miehen löytää parempi nainen.
Miksi ei kannattaisi? Itsekin olen 25-vuotias nainen, joka ei ole koskaan seurustellut.
Riippuu miksi ei ole seurustellut? Onko odottanut jotain joka kolahtaa,eikö kukaan ole kelvannut/kukaan häntä huolinut,onko pelkkä pillu kiinnostanut vai mitä? Kertoo vähän ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kannattaisi? Itsekin olen 25-vuotias nainen, joka ei ole koskaan seurustellut.
Naiset ja miehet hakee eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
No eikö se oo vaan hieno asia ettei ole seurustellut vaan seurustelun vuoksi, vaan odottanut semmoista ihmistä, josta oikeasti tykkää.
Ja kyllä se äkkiä käy ilmi, jos ei ole seurustellut, koska ei ole kykenevä parisuhteeseen.
On se kyllä sinänsä ihan hienoa, mutta kun mies on jo lähes kolmekymppinen niin alkaa vähän epäilyttää. ei ole minusta normaalia olla tässä iässä enää kokematon ja taustalta voisi paljastua vieläpä jotain pahemmanlaatuisia ongelmia, ja en minä sellaisen kanssa haluaisiruveta hajoilemaan ja tuhlaamaan aikaa.. jos mies osoittautuisi vielä neitsyeksi niin sitten en kyllä ollenkaan enää tietäisi voisinko kuvitella hänen kanssa vakavaa suhdetta... ap
Tottakai kannattaa. Ei kaikki löydä sopivaa kumppania heti. En minä ainakaan halua seurustella vain seurustelun vuoksi vaan sen takia, että ihminen tuntuu oikealta henkilöltä parisuhteeseen. En ole myöskään koskaan seurustellut ja olen 26-v.
Ei selvästi kannata jos tulet täältä kyselemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä sinänsä ihan hienoa, mutta kun mies on jo lähes kolmekymppinen niin alkaa vähän epäilyttää. ei ole minusta normaalia olla tässä iässä enää kokematon ja taustalta voisi paljastua vieläpä jotain pahemmanlaatuisia ongelmia, ja en minä sellaisen kanssa haluaisiruveta hajoilemaan ja tuhlaamaan aikaa.. jos mies osoittautuisi vielä neitsyeksi niin sitten en kyllä ollenkaan enää tietäisi voisinko kuvitella hänen kanssa vakavaa suhdetta... ap
Mikä vika on miehessä jolla on neitsyys tallessa? onko pinnallisuudella enää mitään rajaa, kun kaikki parisuhteeseen kuuluvat asiat ja itse parisuhdekin pitää kokea ennne kuin voi seurustella vakavissaan??
Miesten on ihan hiton vaikea saada naista parisuhteeseen joten siinä ei ole mitään outoa. Varsinkin jos odottaa sellaista naista joka kolahtaisi, jota voisi pitää viehättävänä.. Jotkut ei löydä sellaista koskaan..
Ilman muuta kannattaa. Eihän kukaan meistä ole täydellinen. Mies on hieman kokematon seurustelusuhteissa, sinä taas olet huono suomen kielessä. Sellaista se on elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole ollut kuin muutaman muun kanssa tai ei kenenkään kanssa niin ei ainakaan ole riskiä että miehellä olisi ollut sukupuolitautia jossain vaiheessa, tai että hänellä olisi äpärälapsia jossain tai että hän rupeaisi vertailemaan sinua muihin naisiin, tyyliin "yleensä mun naisystävät on suostuneet tekemään sitä ja tätä ja on näyttäneet siltä ja tältä". Mutta jos sinusta noita asioita ärsyttävämpää on se, että mies ei ole vielä tunkenut elintäänsä kenenkään toisen naisen sisään, niin oma on asiasi.
Siis onko miehellä ollut yhdenillanjuttuja/tapailusuhteita ja onko siis koskaan harrastanut seksiä kenenkään kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanoen ei riitä että hän täyttää muuten kaikki ne lukuisat kriteerit mitä olet mieskumppanille asettanut jos et ole varma että hän osaa heti "ottaa sinut" kunnolla sängyssä? Vai onko kaiken kukkuraksi mahdollista että hän oppii sen tekemään myöhemmin, jos ensin vähän koulutat häntä. Jos nyt siis sellaista haluat, että mies on se aktiivinen osapuoli joka ottaa sinut, mutta todennäköisesti näin on, kun noin kirjoitat.
No, omapahan on asiasi. Ei kukaan pakota ja vaadi jatkamaan tuon miehen kanssa.
Mutta sinun kannattaa kysyä itseltäsi että kuinka todennäköistä on että löydät vielä miehen joka on kokonaisuutena häntä parempi. Vain sinä itse osaat vastata tuohon.
T. Mies
Ei minua haittaa jos mies on eka kerralla huono sängyssä vaan se että mies välttämättä ymmärrä että miten parisuhteessa kuuluu käyttäytyä. ap
Se nyt on aivan sama mitä te rumat YH:t ajattelette. Me kunnon miehet vihaamme teitä ja kakaroitanne.
Tapauskohtaista tämäkin. Itselläni ei kannattanut. Tilanteenne toki voi olla lähtökohdiltaan toisenlainen kuin omani oli.
Suositeltavaa olisi että tuossa iässä ( oletan siis että mies ikäisesi suurinpiirtein) hän olisi asunut omillaan ainakin jonkin aikaa. Jos ja kun suunnittelette jossain vaiheessa yhteenmuuttoa, tee hänelle ilmiselväksi että kaikessa on otettava huomioon molempien tavat ja tottumukset ja niistä on tarvittaessa kyettävä keskustelemaan, sekä tekemään kompromisseja. Voisin kirjoittaa tästä vaikka kuinka pitkään mutta passaan tällä kertaa. Sen sanon vain että helpommalla olisin päässyt itse aikanaan kun olis joku muu ensin opettanut seurustelun perusteet.
Suosittelen ainakin seurustelemaan perinpohjaisesti ennen vakavampia päätöksentekoja.
Kannattaa!! Musta on kiva ettei mun miehellä ole mitään exiä.