Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suhde miehen kanssa kuka ei ole koskaan seurustellut, kannattaako?

Vierailija
30.10.2016 |

olen tavannut tosi ihanan miehen ja tykkäämme toisistamme tosi paljon mutta minua on alkanut hieman häiritä kun mies kertoi ettei ole koskaan ennen seurustellut kenenkään kanssa. itsellä taas on seurustelusuhteita kyllä takana enkä viitsisi jaksaa minkään ummikon kanssa enää näin yli 25 vuotiaana säätää.
käyn mieheen muuten tosi kuumana ja hän minuun mutta tämä kyllä mietityttää minua, kannattaako minun kuvitella mitään vakavampaa hänen kanssa? en oikein tiedä mitä tehdä nyt!

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Joudut koekaniiniksi ja suhde saattaa loppua koska tahansa siihen, ettei se ihminen osaa olla suhteessa.

Vierailija
42/70 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli toisin sanoen ei riitä että hän täyttää muuten kaikki ne lukuisat kriteerit mitä olet mieskumppanille asettanut jos et ole varma että hän osaa heti "ottaa sinut" kunnolla sängyssä? Vai onko kaiken kukkuraksi mahdollista että hän oppii sen tekemään myöhemmin, jos ensin vähän koulutat häntä. Jos nyt siis sellaista haluat, että mies on se aktiivinen osapuoli joka ottaa sinut, mutta todennäköisesti näin on,  kun noin kirjoitat.

No, omapahan on asiasi. Ei kukaan pakota ja vaadi jatkamaan tuon miehen kanssa.

Mutta sinun kannattaa kysyä itseltäsi että kuinka todennäköistä on että löydät vielä miehen joka on kokonaisuutena häntä parempi. Vain sinä itse osaat vastata tuohon.

T. Mies

Ei minua haittaa jos mies on eka kerralla huono sängyssä vaan se että mies välttämättä ymmärrä että miten parisuhteessa kuuluu käyttäytyä. ap

No mutta ymmärrätkö itsekään? Sinähän se tässä olet, jonka aiemmat parisuhteet ovat kariutuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten on ihan hiton vaikea saada naista parisuhteeseen joten siinä ei ole mitään outoa. Varsinkin jos odottaa sellaista naista joka kolahtaisi, jota voisi pitää viehättävänä.. Jotkut ei löydä sellaista koskaan..

Jos kaikki miehet etsisivät vain missiä, olisivat he loppuelämänsä yksin, niin se vain on. Joten eiköhän suurimmalle osalle miehistä kelpaa se ihan tavallinen nainen, ja niitähän riittää eli tässä asiassa ei ulkonäön suhteen pitäisi olla mitään ongelmaa. Onhan valtaosa miehistäkin tavallisia.

Vierailija
44/70 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tuhlata aikaa sellaiseen, sehän kertoo ettei mies ole saanut ketään

Totta, miehen haluttavuus syntyy osittain siitä, kuinka paljon muut naiset ovat kiinnostuneet hänestä.

Vierailija
45/70 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli toisin sanoen ei riitä että hän täyttää muuten kaikki ne lukuisat kriteerit mitä olet mieskumppanille asettanut jos et ole varma että hän osaa heti "ottaa sinut" kunnolla sängyssä? Vai onko kaiken kukkuraksi mahdollista että hän oppii sen tekemään myöhemmin, jos ensin vähän koulutat häntä. Jos nyt siis sellaista haluat, että mies on se aktiivinen osapuoli joka ottaa sinut, mutta todennäköisesti näin on,  kun noin kirjoitat.

Mutta sinun kannattaa kysyä itseltäsi että kuinka todennäköistä on että löydät vielä miehen joka on kokonaisuutena häntä parempi. Vain sinä itse osaat vastata tuohon.

T. Mies

Ei minua haittaa jos mies on eka kerralla huono sängyssä vaan se että mies välttämättä ymmärrä että miten parisuhteessa kuuluu käyttäytyä. ap

Itse olen 23 vuotias nainen enkä ole koskaan seurustellut, ymmärrän silti ihmissuhteista huomattavasti enemmän kuin monet, jotka vaihtavat kumppaniaan säännöllisin väliajoin :D Eli kokemus ei välttämättä tuo mitään viisastumista ihmisten suhteen,  on ihmisiä jotka toistavat samat virheet yhä uudelleen ja uudelleen eivätkä opi yhtään mitään näistä tekemistään virheistä.

Vierailija
46/70 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa.

Minä ja mieheni olimme 27v kun tapasimme ensimmäisen kerran. Vuotta myöhemmin aloimme seurustelemaan. Nyt olemme melkein 20 vuotta harjoitelleet parisuhdetta, emmekä vieläkään osaa kovin hyvin.

Vierailija
47/70 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kai miehen nimikirjaimet ole ML?

Vierailija
48/70 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se vähän suhteen epäonnistumisen riskiä lisää, että toinen ei ole vielä koskaan aiemmin seurustellut. Lähinnä siinä mielessä, ettei hänellä välttämättä vielä ole realistista käsitystä edes siitä, mitä oikeasti itse suhteelta haluaa. Toisaalta, noiden asioiden käsittely ja yhteiselämän opettelu on kolmenkympin korvilla paljon helpompaa kuin parikymppisenä kun on muutenkin vielä ihan lapsi - tämä siis sillä edellytyksellä että muilta osin vaikuttaa aikuistuneen normaalisti eikä ole esim joku äitinsä kellarissa asusteleva elämäntapatyötön tms "jälkeenjäänyt".

no siis hän on muuten kyllä ihan normaali, käy töissä asuu itsekseen jne ja kavereiden kanssa aikaa. Ja minä en kyllä usko että kolmekymppisenä pystyy enää kovinkaan hyvin opettelemaan parisuhteessa elämistä tai tietämään mitä haluaa, jos kerran ei ikinä ole seurustellut. ap

Vierailija
49/70 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yksilönä. ITse seurustelin päälle kolmekymppisen miehen kanssa, jolla ei ollut ollut yhtään suhdetta aiemmin. Oli aluksi todella ujo, mutta avautui minulle kyllä myöhemmin. Sosiaaliset tilanteet olivat vaikeita koska hän sulkeutui kuin simpukka. Mutta nämä ei olleet ylitsepääsemättömiä asioita. Muut asiat johtivat eroon.

Kokemattomuuden huomasin ehkä epärealisistista parisuhdeodotuksista. 

Vierailija
50/70 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärrä logiikkaasi. Sinun mielestä henkilöllä, joka ei ole testannut omaa "seurustelukykyään" on jotenkin pienempi mahdollisuus suhteen onnistumiseen kuin henkilöllä joka on montaa kertaa kokeillut suhdetta ja joka kerta epäonnistunut?  [/quote]

Juuri näin. Ymmärrän, että saattaa olla epävarmat fiilikset, jos mies ei ole koskaan seukannut, mutta ne ketkä ovat olleet useammassa suhteessa vasta vaarallisia ovatkin = jotain on mennyt aina pieleen.

Vierailija
51/70 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

No mutta ymmärrätkö itsekään? Sinähän se tässä olet, jonka aiemmat parisuhteet ovat kariutuneet.

Joo minun parisuhteet ovat ehkä kariutuneet mutta minä sentään osaan ottaa toisen huomioon ja muutenkin käyttäytyä kuten normaalissa terveessä parisuhteessa kuuluukin käyttäytyä. ap

Vierailija
52/70 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olette tapaileet? Itseäni kyllä epäilyttäisi tuollainen.

Ollaan tapailtu muutama viikko ja oltu sitä ennen kavereita muutama kuukausi. ja niin minuakin epäilyttää ja siksi kysynkin täältä kun en tiedä mitä tehdä hänen suhteen. ap

Mitä järkeä kysyä täältä, jos sä olet ainoa meistä, joka ihan oikeasti tuntee miehen?

Vierailija
53/70 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi veetu.

Mä kun aloin seurustella mieheni kanssa, ei hänellä ollut ollut yhtään mitään seurustelujuttuja aiemmin. Ei edes "säätöjä", yhden illan juttuja, deittailuja, ei niin yhtikäs mitään. Ja kuule, hyvin menee. Eikä mun tuota tarvinnut seurustelun saloihin mitenkään "kouluttaa." Mitä erikoista siinä edes on, että pitäisi olla kovinkin harjaantunut ja kokenut? Jos kahdella ihmisellä synkkaa ja he haluavat olla yhdessä, niin ei se mitään rakettitiedettä ole. En ymmärrä. Mies on kultaisin, huomaavaisin ja hauskin ihminen johon olen koskaan tutustunut. Kauhea ajatuskin mistä olisin jäänyt paitsi, jos olisin skipannut tämän homman vain siitä syystä, ettei miehellä ole exiä. Huhhuh.

Vierailija
54/70 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisesta tapauksesta on kokemusta. Hieman yli 30v mies, mukavan näköinen ja oloinen, johtaja-asemassa työssään, hyvät perhetaustat. Aloimme tapailemaan, synkkasi, mutta mies ei halunnut seksiä. Neitsyt tuskin oli, mutta totuus paljastui jonkin ajan päästä. Olematon penis ja surkeat sänkytaidot. Oli tainnut vaikuttaa itsetuntoon.

Tässä yritän siis sanoa, että AINA siihen joku syy löytyy.

Vierailija
55/70 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Joo minun parisuhteet ovat ehkä kariutuneet mutta minä sentään osaan ottaa toisen huomioon ja muutenkin käyttäytyä kuten normaalissa terveessä parisuhteessa kuuluukin käyttäytyä. ap

Tai ehkä et osaakaan, kun aikaisemmat suhteesi ovat kosahtaneet.

Vierailija
56/70 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisesta tapauksesta on kokemusta. Hieman yli 30v mies, mukavan näköinen ja oloinen, johtaja-asemassa työssään, hyvät perhetaustat. Aloimme tapailemaan, synkkasi, mutta mies ei halunnut seksiä. Neitsyt tuskin oli, mutta totuus paljastui jonkin ajan päästä. Olematon penis ja surkeat sänkytaidot. Oli tainnut vaikuttaa itsetuntoon.

Oli siis törmännyt vääränlaisiin naisiin

Vierailija
57/70 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran sen tehnyt ja toista kertaa ei tuu. Seurusteltiin vuosi, se meni ihan ok, ongelmat alkoi siinä kohtaa kun muutettiin yhteen. Mies eli edelleen niin kuin olisi asunut yksin ja kun koitin ystävällisesti selittää että myös sitä avopuolisoa tarvis ottaa vähän huomioon niin porot veti nokkaan joka kerta ja käytös oli muutenkin kun teini-ikäisellä. Aattelin että on muuten sit ensimmäinen ja viimenen kerta ku opetan jonku toisen jälkikasvua ihmisten tavoille. Mies oli kuitenki jo lähemmäks 30v. Sain kyllä niin paljon kakkaa niskaani siinä suhteessa miehen perheeltäkin että juu, jos moinen vielä joskus eteen sattuu niin skippaan kyllä ihan suosiolla.

Vierailija
58/70 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli siis törmännyt vääränlaisiin naisiin

Enpä sanoisi niinkään. Ei ole kummankaan vika, ettei mies pysty hyvään seksielämään. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö sillä olisi paljonkin väliä.

Vierailija
59/70 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seurustelu joku taito? Mitä sinusta kertoo että olet seurustellut useasti mutta epäonnistunut joka kerta?

Vierailija
60/70 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut tämän ennenkin, mutta toteampahan taas, että lienee siis edelleen niin. että jokaisen miehen pitäisi seurustella ja elää parisuhteessa toisen miehen kanssa ennen kuin alkavat seurustelemaan tai edes haaveilemaan seurustelusta yhdenkään naisen kanssa. - Miksi näin? Koska edelleen tuntuu olevan vallalla käsitys, että moni, tai ainakin osa naisista haluaa ja himoitsee kumppanikseen sitä kokenutta miestä. Kun kuka nainen sitä nyt oiikeasti kehtaisi "alentua" olemaan miehelle se ensimmäinen ja kuka ties myös viimeinen.

Jos miehet olsivat ensin keskenään niin tästä ongelmasta päästäisiin.  Sen sijaan on paljon vaikemapaa on vastata, että mitem tai kuinka  toteuttaa niiden miesten haave, jotka haluavat kumppanikseen vain ja ainoastaan kokemattoman neitsyt puolison. - Erityisesti jos eivät ole onnistuneet löytämään sellaista 29 -vuotis -synttäreihinsä mennessä, niin tilanne tuskin monellakaan vanhemmiten ainakaan helpottuu.