Naiset, jokos olette tekemässä töitä ensi kesän rantakuntoa varten?
Jos on itsensä päästänyt plösähtämään oikein kunnolla, niin kyllä silloin voi useita kuukausia, tai vaikka puoli vuottakin mennä siihen, että saa itsensä edes jonkinlaiseen rantakuntoon, hyvästä rantakunnosta puhumattakaan. Puoli vuotta tästä, niin ollaan jo vapussa! Ja kesä alkaa silloin olla jo melko lähellä, ensimmäiset helteetkin useimmiten ovat jo toukokuussa.
Eli jos et ole vielä aloittanut hankkimaan rantakuntoa ensi kesää varten, ryhdy toimiin silloin heti!!
Kommentit (42)
En ole - ja miehiä riittää kuule silti jonoksi asti - niistä ei ikinä tule pulaa. Ei niin että edes kiinnostaisi, kun talouskin on turvattu ja naisystävien kanssa hauskanpito kiinnostaa kaikkein eniten.
Pidä sinä vaan huoli omasta rantakunnostasi. Naiset saavat aina. AINA. Miehille se on vaikeaa.
En ole tehnyt enkä aiokaan tehdä, sillä olen viimeisilläni raskaana. Vauva olkoon etusijalla toistaiseksi :)
Mitä vittua? Pitääkö naistenkin nykyään bodata?
'juuri vetäisin n 6 km kauppareissun pyörällä lapsen kanssa. :)
Jepjep! Kova suklaatankkaus menossa, että oon kesällä mukavan kurvikas ja pehmoinen <3
Kyllä vain! Nostelen tässä parhaillaan sellaista painavaa Toblerone-mötikkää. Käy ihan käsipainosta, mutta jännästi tuntuu kevenevän?
No itseasiassa kyllä olen jo tekemässä. Pari viikkoa sitten aloitin dieetin ja tavoitteena -15 kg.
Ei ole tapana paahtaa ihoa rannalla joten ei tarvetta olla rantakunnossa. En halua ihosyöpää.
Jep. Ekana toimenpiteenä alkoholin käytön jättäminen vain juhlahetkiin. Aiemmin on mennyt viikonloppuisin saunaoluita ja viiniä.
Lenkille mars, mammat! Naisten velvollisuus on pitää itsensä esteettisesti julkisuutta kestävässä kunnossa. Vastavuoroisesti kaikelle sille yhteiskunnallisellekin paapomiselle ja keskimäärin miehiä paljon helpommalle elämälle.
Rantakunnossa ympäri vuoden.
Tarvitaan vain minä ranta ja kesä!
Vierailija kirjoitti:
Jos on itsensä päästänyt plösähtämään oikein kunnolla, niin kyllä silloin voi useita kuukausia, tai vaikka puoli vuottakin mennä siihen, että saa itsensä edes jonkinlaiseen rantakuntoon, hyvästä rantakunnosta puhumattakaan. Puoli vuotta tästä, niin ollaan jo vapussa! Ja kesä alkaa silloin olla jo melko lähellä, ensimmäiset helteetkin useimmiten ovat jo toukokuussa.
Eli jos et ole vielä aloittanut hankkimaan rantakuntoa ensi kesää varten, ryhdy toimiin silloin heti!!
Minä kyllä ajattelin varautua joulun mässäilyihin ja suunnittelen jo ruokalistaa. Ihan oman perheen kesken ollaan joten saan irroitella oikein kunnolla :)
No, mulle riittää yksi kuukausi sitten lähempänä kesää. En päästä itseäni täysin repsahtamaan tässä talven aikana.
Mitä hyödyn rantakunnosta? Saako siitä jonkun palkinnon?
Taas joku häiriintyneistä kasvuolosuhteista tullut narsisti yrittää kontroloida toisten kehoja. Tämä on patriarkaattista ilmiötä, naisten sortamiseen liittyvää, naisten kehojen kontrolointia. Tosi asiassa yhdelläkään miehellä ei ole oikeutta kontroloida yhdenkään naisen kehoa. Jokainen nainen omistaa itse kehonsa ja päättää siitä sekä elämästään itse. Pidetään, naiset, kehoistamme huolta, ei anneta miesten alistaa meitä. <3 Liikunta on hyvästä ja tehdään sitä halutessamme itseämme varten, koska meille tulee siitä hyvä olo ja haluamme itsellemme parasta, kohentaa omaa terveyttämme itsemme tähden, sekä läheistemme tähden, jotta voimme hyvinvoivina olla mahdollisimman hyvää seuraa heille. Meidän kehot ovat meidän omia asioitamme, ei kenenkään muiden. <3 Kunnioitetaan omia kehojamme. <3 Eikä anneta näiden ap:en kaltaisten surullisten tapausten alistaa meitä!
Miten meidän rantakuntomme vaikuttaa sinun sunnuntai-iltaasi taikka ylipäänsä elämääsi yhtään mitenkään?