Naiset, jokos olette tekemässä töitä ensi kesän rantakuntoa varten?
Jos on itsensä päästänyt plösähtämään oikein kunnolla, niin kyllä silloin voi useita kuukausia, tai vaikka puoli vuottakin mennä siihen, että saa itsensä edes jonkinlaiseen rantakuntoon, hyvästä rantakunnosta puhumattakaan. Puoli vuotta tästä, niin ollaan jo vapussa! Ja kesä alkaa silloin olla jo melko lähellä, ensimmäiset helteetkin useimmiten ovat jo toukokuussa.
Eli jos et ole vielä aloittanut hankkimaan rantakuntoa ensi kesää varten, ryhdy toimiin silloin heti!!
Kommentit (42)
Olen samassa kunnossa vuoden ympäri, hölmöä olisi jotain lyhyttä lämmintä kautta bodata ja sitten lösähtää.
Minä ja läskini kapaamme jo rannalle järkyttämään sinua
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyödyn rantakunnosta? Saako siitä jonkun palkinnon?
Patriarkaatille alistuvat naiset saavuttavat sillä miesten seksuaalisen mielenkiinnon ja se on heille se palkkio. Tällaisilta naisilta puuttuu todellinen itsearvostus ja he yrittävät saada oloaan jotenkin kohotetuksi miehiltä saadun seksuaalisen huomion avulle. He yrittävät täyttää sillä sitä rakkauden koloa, joka heihin on jäänyt, kun heidän vanhempansa ei lapsina rakastanut ja kunnioittanut heitä riittävästi.
Syön ensin nämä voissa uitetut, äidin leipomat karjalanpiirakat pois ja juon punkkupullon loppuun <3
Vierailija kirjoitti:
Taas joku häiriintyneistä kasvuolosuhteista tullut narsisti yrittää kontroloida toisten kehoja. Tämä on patriarkaattista ilmiötä, naisten sortamiseen liittyvää, naisten kehojen kontrolointia. Tosi asiassa yhdelläkään miehellä ei ole oikeutta kontroloida yhdenkään naisen kehoa. Jokainen nainen omistaa itse kehonsa ja päättää siitä sekä elämästään itse. Pidetään, naiset, kehoistamme huolta, ei anneta miesten alistaa meitä. <3 Liikunta on hyvästä ja tehdään sitä halutessamme itseämme varten, koska meille tulee siitä hyvä olo ja haluamme itsellemme parasta, kohentaa omaa terveyttämme itsemme tähden, sekä läheistemme tähden, jotta voimme hyvinvoivina olla mahdollisimman hyvää seuraa heille. Meidän kehot ovat meidän omia asioitamme, ei kenenkään muiden. <3 Kunnioitetaan omia kehojamme. <3 Eikä anneta näiden ap:en kaltaisten surullisten tapausten alistaa meitä!
Siskot, lihotaan vastalauseeksi entistä enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Taas joku häiriintyneistä kasvuolosuhteista tullut narsisti yrittää kontroloida toisten kehoja. Tämä on patriarkaattista ilmiötä, naisten sortamiseen liittyvää, naisten kehojen kontrolointia. Tosi asiassa yhdelläkään miehellä ei ole oikeutta kontroloida yhdenkään naisen kehoa. Jokainen nainen omistaa itse kehonsa ja päättää siitä sekä elämästään itse. Pidetään, naiset, kehoistamme huolta, ei anneta miesten alistaa meitä. <3 Liikunta on hyvästä ja tehdään sitä halutessamme itseämme varten, koska meille tulee siitä hyvä olo ja haluamme itsellemme parasta, kohentaa omaa terveyttämme itsemme tähden, sekä läheistemme tähden, jotta voimme hyvinvoivina olla mahdollisimman hyvää seuraa heille. Meidän kehot ovat meidän omia asioitamme, ei kenenkään muiden. <3 Kunnioitetaan omia kehojamme. <3 Eikä anneta näiden ap:en kaltaisten surullisten tapausten alistaa meitä!
läski feminatsi :D
Kyllä. Syön yhä enemmän ja enemmän, jotta ensi kesänä on kunnon pelastusrengas, ellei jopa rantapallo! Pääset ehkä ihailemaan sitä, jos olet oikealla rannalla oikeaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyödyn rantakunnosta? Saako siitä jonkun palkinnon?
Patriarkaatille alistuvat naiset saavuttavat sillä miesten seksuaalisen mielenkiinnon ja se on heille se palkkio. Tällaisilta naisilta puuttuu todellinen itsearvostus ja he yrittävät saada oloaan jotenkin kohotetuksi miehiltä saadun seksuaalisen huomion avulle. He yrittävät täyttää sillä sitä rakkauden koloa, joka heihin on jäänyt, kun heidän vanhempansa ei lapsina rakastanut ja kunnioittanut heitä riittävästi.
lihavat feministit taas vauhdissa :D menkää salille
Yes, huomenna taas salille ja ihralle annetaan kyytiä. Toiveena olla rantakunnossa jo ennen talvilomaa!
Nyt ei vielä ehdi semmoisia miettiä, kun opiskelen tässä kemiaa ja fysiikkaa. Ehkä vuoden vaihteen jälkeen.
Ei kai sitä vielä tarvitse aloittaa? Mulla menee 2 min rantakuntoon pääsemiseksi.
Oon niin paljon kaikkea muuta mielenkiintoisempaa elämässä, et ei ehi tai edes kiinnosta. Ap:lle ehdottaisin, et menis terapiaan.
Kuka nyt ennen joulua viittii? Sillonhan herkutellaan niin että napa ruskaa! Sitäpaitsi rantakunnossa olen pallonakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä vielä tarvitse aloittaa? Mulla menee 2 min rantakuntoon pääsemiseksi.
No tätä mäkin vähän ihmettelin, et ei kai kellään mee rantakamojen valmiiksi laittamiseen koko vuotta.. Aika intensiivinen rannalla kävijä täytyy olla, jos sinne pitää koko ajan olla valmistautumassa, vaikka kesäkeleihin olisi aikaa vielä melkein kokonainen vuosi. :O
Tällaiselle ihmiselle sopisi ehkä muuttaa jonnekin etelään, vaikka thaimaan, siellä saisi olla rantsulla ympäri vuoden, toki miinus tulee sit mahdollisista luonnon katastrofeista, joille etelän maat ovat altiimpia sijaintinsa vuoksi.
Mulla on viikonloppuisin vapaata, en tee töitä.
Kyllä me täällä suomessa tarvitsemme sitä ihraa kehoihimme talven varalle, jotta pysymme lämpimänä. Niin tarvitsee tuolla luonnossa muutkin eläimet. Me pohjoismaalaiset olemme kovilla näillä kylmillä ajanjaksoina. Ei ole mitenkään järkevää pitää itseään luuviuluna läpi vuoden.
Vierailija kirjoitti:
En ole - ja miehiä riittää kuule silti jonoksi asti - niistä ei ikinä tule pulaa. Ei niin että edes kiinnostaisi, kun talouskin on turvattu ja naisystävien kanssa hauskanpito kiinnostaa kaikkein eniten.
Pidä sinä vaan huoli omasta rantakunnostasi. Naiset saavat aina. AINA. Miehille se on vaikeaa.
Kunnossa oleminen saattaa myös auttaa moneen muuhun asiaan, mutta ole toki sinut läskiesi kanssa.
En voi miehenä ymmärtää miten niin monet pystyvät panemaan syöttösikoja.Panemisenkin vielä ymmärtää, mutta ei seurustelua.Monet miehet ovat mielestäni erittäin säälittäviä tapauksia.
Voi voi, kun siellä rannalla voi tehdä paljon muutakin kuin vain paahtaa ihoansa.