Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kelpaisiko teille työtön mies joka ei halua töihin mutta?

Vierailija
30.10.2016 |

Eläisi työttömyyspäivärahalla ja harrastaisi snookeria (biljardipeli), olisi lajissaan puoliammattillainen, eli kävisi välillä kisoissa mutta ei tienaisi merkittäviä palkintorahoja. Päivisin kävisi harjoittelemassa snookeria paikallisessa biljardisalissa. Työnteko ei kuitenkaan miestä kiinnosta, koska haluaa keskittyä harrastukseensa.

Voisitko kiinnostua? Jos miehellä muuten mukava ja elämäniloinen luonne.

Kommentit (219)

Vierailija
21/219 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos vaikka olisi miten mukava.

Vierailija
22/219 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tientenkään. Tuollaisella miehellä on aivan liian pienet tulot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/219 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska haluan myös lapsia eikä niitä yhden palkalla kasvateta.

Vierailija
24/219 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kyllä kaatuisi tuohon varattomuuteen, ei työttömyyteen.

Suomeksi.

Vierailija
25/219 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska haluan myös rahaa eikä sitä saa työttömältä mieheltä.

Suomeksi.

Vierailija
26/219 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei yrittäisi mitään paluuta työelämään, niin ei kiitos. Itsekin olen työtön tällä hetkellä, mutta en halua olla ikuisesti työtön. Haluan työelämään, jotta voin joskus hankkia omistusasunnon ja jättää perintöä lapsille. Tulevaisuudensuunnitelmiini ei kuulu loppuelämän kituuttaminen ja vuokralla elely. Sitten kun itse pääsisin kiinni tavoitteisiini, niin voisi turhauttaa miehen työttömyyspäivärahoilla elely vuodesta toiseen. Minä kun haluan elää perheenä, niin että molemmat tekevät oman osansa talouden kasassa pitämiseen. Ei siitä mitään tulisi että minä paiskasin töitä unelmieni eteen ja mies pelaisi snookeria.

Työttömänä oleminen vasten omaa tahtoa eri asia. Kunhan mies yrittäisi päästä elannon päähän kiinni.

Ihan sama mistä ne rahat tulisi, kunhan tekisi joitain sen eteen. Ei tarvitse olla päivätyö.

Miksi pitkät jaarittelut kun voisit aivan yhtä hyvin vain ilmoittaa hintalappusi ilman koomisia selityksiä?

Vierailija
27/219 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi jos kemiat kohtaisi. Mielestäni ihmiset tekevät muutenkin liikaa töitä!

Vierailija
28/219 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyysturvaa ei ole tarkoitettu siihen, että voi keskittyä harrastuksiinsa sen sijaan, että edes yrittää työllistyä. Jos harrastuksella olisi oikeasti hyvät mahdollisuudet työllistää ihminen, voisin jonkun aikaa katsella sormien läpi sitä työttömyystuen nostamista, mutta tottakai ennen pitkää mielestäni miehen pitäisi joko keksiä muu rahoitus elämäntavalleen taikka palata työelämään. Minusta on moraalitonta nostaa iän kaiken yhteiskunnan tukia ilman aikomusta ja selvää tavoitetta alkaa tienaamaan itse oma elatuksensa.

Vierailija
29/219 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Omaan moraalikäsitykseeni ei sovi vapaamatkustaminen.

Vierailija
30/219 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todistit hienosti naisten väitteet vääriksi ja se varmaan olikin tavoitteesi? Yleensä naiset ovat vastanneet, että saa olla työtön ilman muuta, kunhan on jollain tavalla aktiivinen.

Niin, tekisi jotain hyödyllistä, kävisi lukemassa lehtiä vanhuksille tai sairaalassa lapsille satuja.

Vierailija
31/219 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävisi mies, joka olisi valmis koti-isäksi. Palkkani on ihan hyvä, ja sillä kyllä elättäisi miehen ja lapset, jos mies saisi joitain tukia päälle. Teen pitkää päivää töissä enkä ole yhtään kodin hengetär -tyyppinen nainen. Olisi mukavaa tulla siistiin kotiin, jossa olisi ruoka valmiina. Voisin hyvin ottaa ap:n kuvaaman harrastelijamiehen, jos tämä suostuisi minulta saamaansa taloudellista tukea vastaan huolehtimaan kotitöistä.

Vierailija
32/219 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeksi.

Elämänmittaisella työttömyydellä ja varattomuudella tuppaa olevan jonkinlainen syy-seuraus-suhde. Jostain kumman syystä.

Vierailija
33/219 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain siinä tapauksessa että mies hoitaa lapset ja kotityöt ja minä tuon leivän pöytään.

34/219 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei yrittäisi mitään paluuta työelämään, niin ei kiitos. Itsekin olen työtön tällä hetkellä, mutta en halua olla ikuisesti työtön. Haluan työelämään, jotta voin joskus hankkia omistusasunnon ja jättää perintöä lapsille. Tulevaisuudensuunnitelmiini ei kuulu loppuelämän kituuttaminen ja vuokralla elely. Sitten kun itse pääsisin kiinni tavoitteisiini, niin voisi turhauttaa miehen työttömyyspäivärahoilla elely vuodesta toiseen. Minä kun haluan elää perheenä, niin että molemmat tekevät oman osansa talouden kasassa pitämiseen. Ei siitä mitään tulisi että minä paiskasin töitä unelmieni eteen ja mies pelaisi snookeria.

Työttömänä oleminen vasten omaa tahtoa eri asia. Kunhan mies yrittäisi päästä elannon päähän kiinni.

Ihan sama mistä ne rahat tulisi, kunhan tekisi joitain sen eteen. Ei tarvitse olla päivätyö.

Miksi pitkät jaarittelut kun voisit aivan yhtä hyvin vain ilmoittaa hintalappusi ilman koomisia selityksiä?

Ihan oikeastiko sinusta tuo alkuperäinen viesti oli hassunhauska? Missä kohtaa muka pitäisi tulla reps ja kops, kun sitä lukee?

Oudoille asioille kyllä naurat.

Vierailija
35/219 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snooker ei kiinnosta, mutta jos harrastus olisi muuten kiinnostava (taidelaji, urheilu tms.), niin mikä ettei. En tarvitse elättäjää itselleni, ja voisin hyvinkin ottaa miehen elämään luokseni, kunhan hän ei käyttäisi rahojani päihteisiin tai maksullisiin naisiin.

Vierailija
36/219 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyysturvaa ei ole tarkoitettu siihen, että voi keskittyä harrastuksiinsa sen sijaan, että edes yrittää työllistyä. Jos harrastuksella olisi oikeasti hyvät mahdollisuudet työllistää ihminen, voisin jonkun aikaa katsella sormien läpi sitä työttömyystuen nostamista, mutta tottakai ennen pitkää mielestäni miehen pitäisi joko keksiä muu rahoitus elämäntavalleen taikka palata työelämään. Minusta on moraalitonta nostaa iän kaiken yhteiskunnan tukia ilman aikomusta ja selvää tavoitetta alkaa tienaamaan itse oma elatuksensa.

Bää.

Vierailija
37/219 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Omaan vaatimuslistaani ei sovi miehen pieni tulotaso.

Suomeksi.

Vierailija
38/219 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
39/219 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeksi.

Elämänmittaisella työttömyydellä ja varattomuudella tuppaa olevan jonkinlainen syy-seuraus-suhde. Jostain kumman syystä.

Näin sitä yritetään selitellä omaa ahneuttaan ja maksullisuuttaan muuksi.

Vierailija
40/219 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bää.

???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi