Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tutkinto miehellä turn off

Vierailija
30.10.2016 |

Itse en hyväksy KTM tutkinnon suorittanutta miestä suhteeseen.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksen puute, joissain tapauksissa myös amiskoulutus (esim. autonasentaja)

Vierailija
62/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

reikä_päässä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

reikä_päässä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin KTM on turn off. Samoin kaikki insinöörit (huono huumorintaju).

Et taida arvostaa teekkarihuumoria :-P

Häh, miten teekkarit ja insinöörit liittyvät toisiinsa?

Osasta teekkareista tulee insinöörejä isona. Toisille teekkarivaihe jää päälle.

Aika luuseri saa olla, jos teekkarista tulee insinööri. Suurimmasta osasta tulee diplomi-insinöörejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ortopedi. Hirveitä pettäjäsikoja. Ihan kaikki.

Ei kai ne sen enempää petä ku yleensä lääkärit ?? Vai onko kokemusta..

Vierailija
64/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästäjätutkinto

Vierailija
65/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse KTM-mies ja hankittuani Jämerä-kivitalon hyvältä alueelta Espoosta ja ajaessani työsuhde-Audilla olen huomannut, että kiinnostuneisista naisistakaan ei ole pulaa.

Aamen veli hyvä. Itse olen DI-mies,asun omakotitalossa ja ajan uudenkarhealla viitossarjan bemarilla. Kouluttautuneita hyväkroppaisia naisia pyörii jatkuvasti ympärillä. Erityisesti töissä tullaan kyselemään itsestäänselvyyksiä. 

Hankkikaa elämä. Itse olen DI, asun pääasiassa hotellissa ulkomailla ja ajan työmatkat lentokoneella. Kotimaassa on vuokrakämppä varikkokäytössä täynnä leveitä suksia, maastopyöriä, sukelluskamoja ja kiipeilyvehkeitä. Harva nainen pysyy kyydissä, mutta ne jotka pysyvät ovat helmiä.

Vierailija
66/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse KTM-mies ja hankittuani Jämerä-kivitalon hyvältä alueelta Espoosta ja ajaessani työsuhde-Audilla olen huomannut, että kiinnostuneisista naisistakaan ei ole pulaa.

Tässä valmis perustelu miksi en halua ekonomia. Kiitos! :)

Vierailija
67/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tiedän yhden aika kivan näköisen peruskoulunopettajan. Olen vähän kiinnostunut. Onko paha juttu ??? Insinöörimies taas oli sovinistinen putkiaivo ja ytm ahdistunut ja sitoutumiskyvytön.

Vierailija
68/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeliparantajakoulutuksen käynyttä ukkelia en ottais. Ja tällainen koulutus on ihan oikeasti!

Vierailija
69/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse siis nainen, DI ja IT - alalla. En myöskään huolisi miehekseni tietotekniikan insnööriä/DI:tä Suurin osa huumorintajuttomia tosikkoja. Itse olen poikkeus joukossa, olen nauravainen ja iloinen höpöttäjä ja haluaisin samanlaisen miehen. En jaksa tehdä ajatustyötä vapaa-ajallani, joten en halua tosikkoa puolisokseni.

Tää oli tosi hyvä:) Vapaasti lainaillen: "IT-DI:t on huumorintajuttomia tosikkoja, paitsi minä." Ja lopuksi vielä kerrotaan, että on ottanut huumorintajuttoman tosikon miehekseen:)

Vierailija
70/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartija. Opiskelun ohella ok työ, mutta muuten todellinen turn off.

Vierailija
71/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkeliparantajakoulutuksen käynyttä ukkelia en ottais. Ja tällainen koulutus on ihan oikeasti!

WTF? :D täytyy googlata

Vierailija
72/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaginahieroja. Kaippa siihenkin joku 2 viikon kurssi on.

Entä jos hän ei tee sitä ammatikseen ja hänen entinen tyttöystävänsä oli kouluttaja ja koulutti hänet?

Vierailija
73/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kyllä ihmetellä kun saa lukea uutisistakin aika ajoin tutkimuksista, että Suomalaisten sinkkujen määrä vain kasvaa ja kasvaa, sekä yhä useampi avioliittokin päätyy eroon. Trendi on menossa kohti Japanin suuntaa, jossa sinkkuja on ennätysmäärä ja ihmiset eivät yksinkertaisesti pariudu enää.

Jos parisuhteelta ja kumppanilta odotetaan mahdottomia vaatimuslistan kanssa niin saa jäädä loppuelämäkseen tuijottelemaan mm. sopivia ammatteja, jos niitä pitää yhtenä perusteena parisuhteelleen.

Tämä ei ole suoranainen hyökkäys ketjun aloitajaa vastaan tai ketään muutakaan joka tänne on kommentoinut, pelkkä maalaisjärkeä noudatteleva toteamus. Pilvilinnoja ja unelmaprinssejä ei ole olemassakaan paitsi Disneyn saduissa. Sama pätee toki myös joidenkin miesten suhteen, joilla saattaa olla epärealistisia ennakko-odotuksia kumppanin ja parisuhteen puolesta.

Vierailija
74/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se luonne ja luonteiden yhteensopivuus loppuviimeksi ole ratkaiseva tekijä.

Vierailija
75/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs yksisarvishoitajatutkinnon suorittaneen? Tällainenkin siis on.

Vierailija
76/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eurytmian opettaja" - Kuinkahan monta miespuolista eurytmian opettajaa on Suomessa? - Ja ilmeisesti ne muutama jotka taitanee olla Suomessa kyllä onnistuneet tekemään, jotain hyvin tuomittavaa... Siis, ehkä  todennäköisesti muutakin kuin opettaneet eurytmiaa, joka on kyllä asia, mille voitaisiin laittaa piste, riippumatta opettajan sukupuolesta . 

On niitä muutama.

Vierailija
77/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartija. Opiskelun ohella ok työ, mutta muuten todellinen turn off.

Mullakin ennen oli näin mut sitten tutustuin yhteen seksikkääseen ja ihan fiksuun vartijaan :3

Vierailija
78/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijä, kirjailija, kuvataiteilija, malli

Entä jos kirjoittaa vain sota- ja kauhukirjallisuutta, eikä pitkällä tikullakaan koske kukkaisaiheisiin, kai sitte vielä kelpuutat?

En kelpuuta. Ärsyttää muutenkin miesten tietokoneella istuminen ja olisi niin turn-off jos siihen vielä liittyisi jotain inspiraation odottelua tms paskaa.

Vierailija
79/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkinto, johon miehellä ei itsellään ole mitään mielenkiintoa tai intohimoa, mutta on hankkinut sen esim. tienatakseen hyvin, vanhempien painostuksesta tms.

Vierailija
80/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijä, kirjailija, kuvataiteilija, malli

Mikäs vika taiteilijoissa? Jos siis ajatellaan, että tienaa kuitenkin elantonsa siinä ammatissa, eikä ole stereotyyppinen boheemi alkkis.

No jos ainakin pitäisi olla boheemi alkkis jos taiteilijan suostuisin ottamaan, mutta en kyllä jaksaisi sitä, että murjotetaan ja tiuskitaan kun on joku luova kausi menossa :D Ei, ei ja ei, vaikka suuri taiteen ystävä olenkin.

Valtaosa itsensä elättävistä taiteilijoista tekee keikkaluontoista duunia, josta on kaikenlaiset luovat kaudet kaukana. Vähän sama kuin kutomosta tilattaisi matto tai puusepältä tuoli. Ihan tavallista käsityötä ilman mitään hulluutta ja tuskaa.

Eli siis kaiken lisäksi huono taiteilija? :D EI KIITOS!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän