Mikä tutkinto miehellä turn off
Itse en hyväksy KTM tutkinnon suorittanutta miestä suhteeseen.
Kommentit (102)
Ei tutkinnolla ole väliä. Tulojen suuruus ja tasaisuus on paljon ratkaisevampaa.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja, muita ei nyt tule äkkiä mieleen
Miksi? Lähihoitajat työskentelee usein esim. asunnottomien, huumeongelmaisten ja mielenterveysongelmaisten kanssa. Ei siellä naiset pärjää.
Voi luoja. Kyllä pärjää. Itse toki olen sitä mieltä, että sosiaalialalla sekä hoitotyössä on hyvä olla sekä miehiä, että naisia.
Itse kysymykseen vastaisin minäkin KTM, jos joku tutkinto pitää valita. En kuitenkaan automaattisesti hyljeksisi mitään tutkintoa.
Tiedän kyllä, että naisia on siellä töissä, muttei se kerro vielä mitään työn sujuvuudesta.
Monesti naiset pärjäävät esim. huumeongelmaisten ja asunnottomien parissa paremmin kuin miehet, koska nainen koetaan usein rauhoittavana tekijänä. Ihan samalla tavalla olettaisin miehillekin olevan paikkansa samojen töiden parissa.
naistutkimus, lähihoitaja, sosiaalitantta...
Tämä ei ole tutkinto, mutta missä tahansa keskisuuressa tai suuressa yrityksessä johtajan tittelillä töitä tekeville en lämpene. Ei johtajien paikalle mitkään korkeamoraaliset henkilöt etene.
Humanisti, journalisti, sosiaalialan pellet sekä idealistikommarit ovat no go. Ne tuovat pahaa yhteiskuntaamme.
Ohhoh, täällä on yksi KTM ja vihaan kyllä itsekin niitä perinteisiä ktm:n papereiden saaneita. Mutta en minä juokse rahan perään, en tosin voi sille mitään jos raha juoksee mun perässä, hoh hoh! En tosin ole ihan niitä perinteisiä kooteeämmäläisiä, ehkä siksi onkin vientiä riittänyt.
Mutta joo, mitä nyt kymmenien sairaanhoitajien yms. kanssa oon seurustellut, niin todellakin tuo naisten hoitotyö ja sosiaaliala ei kyllä tarkoita lainkaan että ne potilaat parantuisivat. Ihme hyysäystä sen sijaan että otettais jämäkkä asenne ja potilaat terveiksi helvetti soikoon...
Vierailija kirjoitti:
Minullakin KTM on turn off. Samoin kaikki insinöörit (huono huumorintaju).
Et taida arvostaa teekkarihuumoria :-P
Olen itse KTM-mies ja hankittuani Jämerä-kivitalon hyvältä alueelta Espoosta ja ajaessani työsuhde-Audilla olen huomannut, että kiinnostuneisista naisistakaan ei ole pulaa.
^ Tuo kivitalo kuulostaa kyllä tosi hyvältä, mutta heivaa tuo Audi helvettiin....
Vierailija kirjoitti:
Itse en hyväksy KTM tutkinnon suorittanutta miestä suhteeseen.
Onneksi vaimoni ei ajatellut samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse KTM-mies ja hankittuani Jämerä-kivitalon hyvältä alueelta Espoosta ja ajaessani työsuhde-Audilla olen huomannut, että kiinnostuneisista naisistakaan ei ole pulaa.
Aamen veli hyvä. Itse olen DI-mies,asun omakotitalossa ja ajan uudenkarhealla viitossarjan bemarilla. Kouluttautuneita hyväkroppaisia naisia pyörii jatkuvasti ympärillä. Erityisesti töissä tullaan kyselemään itsestäänselvyyksiä.
Paljon mielummin KTM kuin lähi/sairaanhoitaja. Tulee feminiiniset vibat jostain hoitsumiehestä. Tietysti muu luonne/ulosanti saattaisi vaikuttaa asiaan niin että mies kelpaisi tutkinnostaan huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi ketään tyrmätä pelkän tutkinnon perusteella, mutta kieltämättä olen aina suhtautunut jotenkin vieroksuen kauppatieteilijöihin.
Ja valitettavasti sä vahvistit nyt mun negatiivista mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijä, kirjailija, kuvataiteilija, malli
Mikäs vika taiteilijoissa? Jos siis ajatellaan, että tienaa kuitenkin elantonsa siinä ammatissa, eikä ole stereotyyppinen boheemi alkkis.
No en huolisi miehekseni patologia enkä gynekologia. Jotenkin ajatus kuolleiden ja tussujen päätoimisesta kaivelijasta ei kiihota.
Olen itse siis nainen, DI ja IT - alalla. En myöskään huolisi miehekseni tietotekniikan insnööriä/DI:tä Suurin osa huumorintajuttomia tosikkoja. Itse olen poikkeus joukossa, olen nauravainen ja iloinen höpöttäjä ja haluaisin samanlaisen miehen. En jaksa tehdä ajatustyötä vapaa-ajallani, joten en halua tosikkoa puolisokseni.
Aviomieheni on sähkötekniikan DI ja aika kaukana ollaan henkisesti. Tälläkin hetkellä mies laskee harrastuksenaan lasten kanssa matikan laskuja -ja nyt on sentään sunnutai-ilta ja vapaapäivä. Keksivät siis yhdessä laskuja omasta päästään ja laskevat niitä. Ja minä olen av:lla. Hiukan ollaan erilaisia :) Mun tekisi mieli katsoa Netflixistä joku horror- filmi ja ottaa pari lasia viiniä, mutta en viitsi kun miehen vakiokommentti on "tee jotan kunnollista, mä en ainakan halua katsoa mitään kauhuleffoja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamen veli hyvä. Itse olen DI-mies,asun omakotitalossa ja ajan uudenkarhealla viitossarjan bemarilla. Kouluttautuneita hyväkroppaisia naisia pyörii jatkuvasti ympärillä. Erityisesti töissä tullaan kyselemään itsestäänselvyyksiä.
Vai pyörii naisia ympärillä, etkö osaa niille tehdä mitään? Ja onhan se Älvsby-talokin toki omakotitalo..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijä, kirjailija, kuvataiteilija, malli
Mikäs vika taiteilijoissa? Jos siis ajatellaan, että tienaa kuitenkin elantonsa siinä ammatissa, eikä ole stereotyyppinen boheemi alkkis.
No jos ainakin pitäisi olla boheemi alkkis jos taiteilijan suostuisin ottamaan, mutta en kyllä jaksaisi sitä, että murjotetaan ja tiuskitaan kun on joku luova kausi menossa :D Ei, ei ja ei, vaikka suuri taiteen ystävä olenkin.
Lääkäri.
Työuupumuksen seurauksena masentui. Ei hakenut apua, koska hän lääkärinä kuulemma osaisi parantaa itse itsensä. Minua sitten piinasi ja sai jatkuvia raivokohtauksia, kerran kävi käsiksikin. Lomaa ei ennen sitä suostunut pitämään max. viikkoa pidempään kun mietti palkkaa jonka menettäisi. Petti hoitajien kanssa (sain tietää myöhemmin) ja kerskui isolla palkallaan "40 euroa tunnilta peruspalkka, viikonloppupäivystys 600 e!". Määritteli ihmisen arvon tulojen perusteella. Luuli aina olevansa oikeassa. Muuttui ilkeäksi ja ylimieliseksi. Kehuskeli ilmaisilla lounailla ja seisovilla pöydillä joita sai ja kertoi miten lääkärit ovat hyväosaisimpia ihmisiä, yhteiskunnan kermaa. Ulospäin esitti koko ajan kilttiä, empaattista ja kutsumusammatissaan muita auttavaa ihmistä. Ei enää ikinä lääkäriä. Ennen lääkistä oli maailman kiltein ihminen, aidosti.
Tarkkailuluokan / apukoulun päästötodistus