Mikä tutkinto miehellä turn off
Itse en hyväksy KTM tutkinnon suorittanutta miestä suhteeseen.
Kommentit (102)
Mikään tutkinto ei ole itselle turn off, mutta en syty sellaisiin stereotyyppisiin amisduunareihin, joiden juttujen taso on autot, viina ja p*llu.
Poliisi ehdoton no-go. Muutamia tavannut yöelämässä ja ovat joko a)narsisteja ja pitävät viran suomasta vallantunteesta b)vähän yksinkertaisia punttihirmuja, jotka puhuvat vain työstään c)nörttejä jotka ovat jotenkin alalle päätyneet, luulevat varmaan että ovat cooleja jos ovat poliiseja ja tekevänsä sillä vaikutuksen naisiin
Vierailija kirjoitti:
No kaikki ytk:n alat. Ne miehet on naurettavia pellejä
Yleisen työttömyyskassan alojen miehetkö? Vai tarkoititko yhteiskunta-alan miehiä? Mikä heistä tekee pellejä?
Kesken jääneet akateemiset opinnot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja, muita ei nyt tule äkkiä mieleen
Miksi? Lähihoitajat työskentelee usein esim. asunnottomien, huumeongelmaisten ja mielenterveysongelmaisten kanssa. Ei siellä naiset pärjää.
Naiset eivät myöskään pysty olemaan empaattisia lähihoitajan hommissa. Lisäksi istuvat kahvihuoneessa juoruamassa ja puukottamassa toisiaan selkään 50% työajasta.
Huvittavaa luokittelua kriteerien vahvistamista mammoilla!
Hyacint Bucket siinä tv-sarjassa oli kyllä mainio ja paikkansapitävä kuvaus naisten turhamaisuudesta ja pinnallisuudesta.
Ei mikään tutkinto, niitähän voi olla ihmisellä useitakin. Monet muut asiat sen sijaan ovat, esim. ylimielisyys ja empatiakyvyn puute, mutta sitähän ei kysytty.
pikku pojat" to-process>Poliisi ehdoton no-go. Muutamia tavannut yöelämässä ja ovat joko a)narsisteja ja pitävät viran suomasta vallantunteesta b)vähän yksinkertaisia punttihirmuja, jotka puhuvat vain työstään c)nörttejä jotka ovat jotenkin alalle päätyneet, luulevat varmaan että ovat cooleja jos ovat poliiseja ja tekevänsä sillä vaikutuksen naisiin
Kuinomasta kynästä!
Kaikki terveys- ja sosiaalipuolen ammatit yleisesti, kyllä miehen pitää olla miehisessä ammatissa.
Vierailija kirjoitti:
No en huolisi miehekseni patologia enkä gynekologia. Jotenkin ajatus kuolleiden ja tussujen päätoimisesta kaivelijasta ei kiihota.
Olen itse siis nainen, DI ja IT - alalla. En myöskään huolisi miehekseni tietotekniikan insnööriä/DI:tä Suurin osa huumorintajuttomia tosikkoja. Itse olen poikkeus joukossa, olen nauravainen ja iloinen höpöttäjä ja haluaisin samanlaisen miehen. En jaksa tehdä ajatustyötä vapaa-ajallani, joten en halua tosikkoa puolisokseni.
Aviomieheni on sähkötekniikan DI ja aika kaukana ollaan henkisesti. Tälläkin hetkellä mies laskee harrastuksenaan lasten kanssa matikan laskuja -ja nyt on sentään sunnutai-ilta ja vapaapäivä. Keksivät siis yhdessä laskuja omasta päästään ja laskevat niitä. Ja minä olen av:lla. Hiukan ollaan erilaisia :) Mun tekisi mieli katsoa Netflixistä joku horror- filmi ja ottaa pari lasia viiniä, mutta en viitsi kun miehen vakiokommentti on "tee jotan kunnollista, mä en ainakan halua katsoa mitään kauhuleffoja".
Kiva avioliitto teillä.
Tittelinkipeät pikku pojat kirjoitti:
Poliisi ehdoton no-go. Muutamia tavannut yöelämässä ja ovat joko a)narsisteja ja pitävät viran suomasta vallantunteesta b)vähän yksinkertaisia punttihirmuja, jotka puhuvat vain työstään c)nörttejä jotka ovat jotenkin alalle päätyneet, luulevat varmaan että ovat cooleja jos ovat poliiseja ja tekevänsä sillä vaikutuksen naisiin
Aika oudolta kuulostaa. Minun tuntemat poliisit eivät todellakaan puhu työstään yöelämässä yhtään mitään. Eivät yleensä halua kertoa ammattiaan, koska siihen loppuu iloinen ilta kun porukka alkaa jankkaaman ja kyselemään kaikkea maan ja taivaan väliltä.
En tajua miten mikään tutkinto voisi olla turn off.
Naiset tekee ihan liikaa johtopäätöksiä pelkän tittelin perusteella.
Tämä ketju on hyvä osoitus statuksen voimasta, vaikka ihminen voi statuksen takana olla mitä vain.
No, parturikampaaja-mies on yleensä homo ja vieläpä hyvin neitimäinen sellainen joten ei kiitos. Lähihoitajamiehet ovat usein joko a) vähän sellaisia kilttejä reppanoita, jotka ovat ujoja ja luonnostaan huonoja sosiaalisilta taidoiltaan, mutta yrittävät kovasti. tai b) alfoja, koulukiusaajia. ylisosiaalisia. Nämä hakeutuvat usein ensihoitoon ja psyk.puolelle.
Autoala, logistiikka,hitsaus jne. kertovat yleensä että tyyppi on enemmän tai vähemmän juntti.
Merkonomit ja datanomit ovat semmoisia keskivertoja jotka eivät kuitenkaan pärjänneet lukiossa eivätkä oikein kunnolla tiedä mitä elämältään haluavat
Poliisi, lääkäri, asianajaja, yhteiskuntatieteen maisteri, luokanopettaja (tai opettaja yleensäkin), psykologi, pappi, diplomi-insinööri ovat turn offeja.
No onko se niin kamalaa jos ihmiset viihtyvät paremmin nykyään sinkkuina? Parempi se kuin elää katkerana avioliitossa vain koska avioliitossa kuuluu olla.