Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tutkinto miehellä turn off

Vierailija
30.10.2016 |

Itse en hyväksy KTM tutkinnon suorittanutta miestä suhteeseen.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listan kanssa vain ruokakauppaan kirjoitti:

Ei tarvitse kyllä ihmetellä kun saa lukea uutisistakin aika ajoin tutkimuksista, että Suomalaisten sinkkujen määrä vain kasvaa ja kasvaa, sekä yhä useampi avioliittokin päätyy eroon. Trendi on menossa kohti Japanin suuntaa, jossa sinkkuja on ennätysmäärä ja ihmiset eivät yksinkertaisesti pariudu enää.

Jos parisuhteelta ja kumppanilta odotetaan mahdottomia vaatimuslistan kanssa niin saa jäädä loppuelämäkseen tuijottelemaan mm. sopivia ammatteja, jos niitä pitää yhtenä perusteena parisuhteelleen.

Tämä ei ole suoranainen hyökkäys ketjun aloitajaa vastaan tai ketään muutakaan joka tänne on kommentoinut, pelkkä maalaisjärkeä noudatteleva toteamus. Pilvilinnoja ja unelmaprinssejä ei ole olemassakaan paitsi Disneyn saduissa. Sama pätee toki myös joidenkin miesten suhteen, joilla saattaa olla epärealistisia ennakko-odotuksia kumppanin ja parisuhteen puolesta.

No onko se niin kamalaa jos ihmiset viihtyvät paremmin nykyään sinkkuina? Parempi se kuin elää katkerana avioliitossa vain koska avioliitossa kuuluu olla.

Vierailija
82/102 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään tutkinto ei ole itselle turn off, mutta en syty sellaisiin stereotyyppisiin amisduunareihin, joiden juttujen taso on autot, viina ja p*llu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ehdoton no-go. Muutamia tavannut yöelämässä ja ovat joko a)narsisteja ja pitävät viran suomasta vallantunteesta  b)vähän yksinkertaisia punttihirmuja, jotka puhuvat vain työstään  c)nörttejä jotka ovat jotenkin alalle päätyneet, luulevat varmaan että ovat cooleja jos ovat poliiseja ja tekevänsä sillä vaikutuksen naisiin

Vierailija
84/102 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensihoitajat turn off. 

Vierailija
85/102 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikki ytk:n alat. Ne miehet on naurettavia pellejä

Yleisen työttömyyskassan alojen miehetkö? Vai tarkoititko yhteiskunta-alan miehiä? Mikä heistä tekee pellejä?

Vierailija
86/102 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturit.

Vierailija
87/102 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken jääneet akateemiset opinnot.

Vierailija
88/102 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri

Vierailija
89/102 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitaja, muita ei nyt tule äkkiä mieleen

Miksi? Lähihoitajat työskentelee usein esim. asunnottomien, huumeongelmaisten ja mielenterveysongelmaisten kanssa. Ei siellä naiset pärjää.

Naiset eivät myöskään pysty olemaan empaattisia lähihoitajan hommissa. Lisäksi istuvat kahvihuoneessa juoruamassa ja puukottamassa toisiaan selkään 50% työajasta.

Vierailija
90/102 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa luokittelua kriteerien vahvistamista mammoilla!

Hyacint Bucket siinä tv-sarjassa oli kyllä mainio ja paikkansapitävä kuvaus naisten turhamaisuudesta ja pinnallisuudesta.

Vierailija
91/102 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään tutkinto, niitähän voi olla ihmisellä useitakin. Monet muut asiat sen sijaan ovat, esim. ylimielisyys ja empatiakyvyn puute, mutta sitähän ei kysytty.

Vierailija
92/102 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku pojat" to-process>Poliisi ehdoton no-go. Muutamia tavannut yöelämässä ja ovat joko a)narsisteja ja pitävät viran suomasta vallantunteesta  b)vähän yksinkertaisia punttihirmuja, jotka puhuvat vain työstään  c)nörttejä jotka ovat jotenkin alalle päätyneet, luulevat varmaan että ovat cooleja jos ovat poliiseja ja tekevänsä sillä vaikutuksen naisiin

Kuinomasta kynästä!

Vierailija
93/102 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki terveys- ja sosiaalipuolen ammatit yleisesti, kyllä miehen pitää olla miehisessä ammatissa.

Vierailija
94/102 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en huolisi miehekseni patologia enkä gynekologia. Jotenkin ajatus kuolleiden ja tussujen päätoimisesta kaivelijasta ei kiihota.

Olen itse siis nainen, DI ja IT - alalla. En myöskään huolisi miehekseni tietotekniikan insnööriä/DI:tä Suurin osa huumorintajuttomia tosikkoja. Itse olen poikkeus joukossa, olen nauravainen ja iloinen höpöttäjä ja haluaisin samanlaisen miehen. En jaksa tehdä ajatustyötä vapaa-ajallani, joten en halua tosikkoa puolisokseni.

Aviomieheni on sähkötekniikan DI ja aika kaukana ollaan henkisesti. Tälläkin hetkellä mies laskee harrastuksenaan lasten kanssa matikan laskuja -ja nyt on sentään sunnutai-ilta ja vapaapäivä. Keksivät siis yhdessä laskuja omasta päästään ja laskevat niitä. Ja minä olen av:lla. Hiukan ollaan erilaisia :) Mun tekisi mieli katsoa Netflixistä joku horror- filmi ja ottaa pari lasia viiniä, mutta en viitsi kun miehen vakiokommentti on "tee jotan kunnollista, mä en ainakan halua katsoa mitään kauhuleffoja".

Kiva avioliitto teillä.

Vierailija
95/102 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tittelinkipeät pikku pojat kirjoitti:

Poliisi ehdoton no-go. Muutamia tavannut yöelämässä ja ovat joko a)narsisteja ja pitävät viran suomasta vallantunteesta  b)vähän yksinkertaisia punttihirmuja, jotka puhuvat vain työstään  c)nörttejä jotka ovat jotenkin alalle päätyneet, luulevat varmaan että ovat cooleja jos ovat poliiseja ja tekevänsä sillä vaikutuksen naisiin

Aika oudolta kuulostaa. Minun tuntemat poliisit eivät todellakaan puhu työstään yöelämässä yhtään mitään. Eivät yleensä halua kertoa ammattiaan, koska siihen loppuu iloinen ilta kun porukka alkaa jankkaaman ja kyselemään kaikkea maan ja taivaan väliltä. 

Vierailija
96/102 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten mikään tutkinto voisi olla turn off.

Vierailija
97/102 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee ihan liikaa johtopäätöksiä pelkän tittelin perusteella.

Tämä ketju on hyvä osoitus statuksen voimasta, vaikka ihminen voi statuksen takana olla mitä vain.

Vierailija
98/102 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri, psykologi.

Vierailija
99/102 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, parturikampaaja-mies on yleensä homo ja vieläpä hyvin neitimäinen sellainen joten ei kiitos. Lähihoitajamiehet ovat usein joko a) vähän sellaisia kilttejä reppanoita, jotka ovat ujoja ja luonnostaan huonoja sosiaalisilta taidoiltaan, mutta yrittävät kovasti. tai b) alfoja, koulukiusaajia. ylisosiaalisia. Nämä hakeutuvat usein ensihoitoon ja psyk.puolelle. 

Autoala, logistiikka,hitsaus jne. kertovat yleensä että tyyppi on enemmän tai vähemmän juntti. 

Merkonomit ja datanomit ovat semmoisia keskivertoja jotka eivät kuitenkaan pärjänneet lukiossa eivätkä oikein kunnolla tiedä mitä elämältään haluavat 

Vierailija
100/102 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi, lääkäri, asianajaja, yhteiskuntatieteen maisteri, luokanopettaja (tai opettaja yleensäkin), psykologi, pappi, diplomi-insinööri ovat turn offeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan