Mikä tutkinto miehellä turn off
Itse en hyväksy KTM tutkinnon suorittanutta miestä suhteeseen.
Kommentit (102)
No kaikki ytk:n alat. Ne miehet on naurettavia pellejä
Lähihoitaja, muita ei nyt tule äkkiä mieleen
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Lähihoitajat työskentelee usein esim. asunnottomien, huumeongelmaisten ja mielenterveysongelmaisten kanssa. Ei siellä naiset pärjää.
Vaginahieroja. Kaippa siihenkin joku 2 viikon kurssi on.
Ortopedi. Hirveitä pettäjäsikoja. Ihan kaikki.
Kaikki amisalat. Haluan että miehelläni on aivot. Vaikka kyllä jonkun keskiluokkaisen raksaduunarin fantasioissaan sänkyynsä kelpuuttaa... ei mihinkään vakavampaan.
Alapeukuttamisen lyhyt oppimäärä ja sen jatkokoulutukset.
Elämän koulun tutkinto. Todistuksena keuhkoahtauma, kondylooma ja rasvamaksa.
Isompi turn off on jos ei ole mitään koulutusta (peruskoulun jälkeen). Silti sellaisenkin kanssa oon seurustellut, sekään ei mikään ehdoton ei siis.
Laskenta ekonomi ja oikeistiede. Hyi.
Itsellä myös toi ktm :D En pidä rahan perässä juoksemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Lähihoitajat työskentelee usein esim. asunnottomien, huumeongelmaisten ja mielenterveysongelmaisten kanssa. Ei siellä naiset pärjää.
Voi luoja. Kyllä pärjää. Itse toki olen sitä mieltä, että sosiaalialalla sekä hoitotyössä on hyvä olla sekä miehiä, että naisia.
Itse kysymykseen vastaisin minäkin KTM, jos joku tutkinto pitää valita. En kuitenkaan automaattisesti hyljeksisi mitään tutkintoa.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Kyllä pärjää. Itse toki olen sitä mieltä, että sosiaalialalla sekä hoitotyössä on hyvä olla sekä miehiä, että naisia.
Itse kysymykseen vastaisin minäkin KTM, jos joku tutkinto pitää valita. En kuitenkaan automaattisesti hyljeksisi mitään tutkintoa.
Tiedän kyllä, että naisia on siellä töissä, muttei se kerro vielä mitään työn sujuvuudesta.
Minullakin KTM on turn off. Samoin kaikki insinöörit (huono huumorintaju).
Teologia ja erilaiset taiteen alat eivät ole minun mieleeni.
Näyttelijä, kirjailija, kuvataiteilija, malli
Ei mikään.