Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista olet salaa onnellinen?

Vierailija
30.10.2016 |

Ja pidät hieman epäkorrektina kertoa kenellekään että olet siitä onnellinen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että olen naimisissa seksikkään blondin kanssa.

Vierailija
22/32 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, ettei minulla ole lapsia.

Siitä, etten ole sotkenut raha-asioitani, toisin kuin monet läheiseni.

Siitä, että minulla on kadehdittavan kaunis vartalo.

Bring it on, haters!

Vierailija
24/32 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat järkipäisiä ja terveitä, suorastaan kliseisen normaaleja: Hyvä koulumenestys, mieluisat harrastukset joissa menestyvät ja suosittuja kaveripiirissä. Ei arjen ongelmia. Lasten isän kanssa asiat hoituu eron jälkeenkin, viikko/viikko systeemillä hoidetaan nuoriso ja raha ei ole kummallekaan ongelma sitä kun on. Oma miestilanteeni on hyvä vaikka ei asuta samassa osoitteessa, kahden asunnon pariskuntana oleminen sopii minulle just nyt, otan suhteesta rusinat pullasta. Hyvä työpaikkakin on asia mistä nykyään saa olla kiitollinen, mutta ei saisi rehvastella. Työttömyyden kohdatessakin elämä jatkuu elämän arvoisena kiitos tiettyjen sijoitusjärjestelyjen.

Vierailija
25/32 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että eräs moneen varattuun mieheen sekaantunut Turussa asuva rouva on vanhentunut ennen aikojaan!

Vierailija
26/32 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen salaa tyytyväinen siitä, että minun on niin helppo luoda mukavia ihmiskontakteja ja vaihtaa ajatuksia   tuntemattomienkin kanssa. Ihmisillä on niin mielettömän mielenkiintoisia asioita ja tarinoita sekä hyviä neuvoja annettavaksi eteenpäin. Ei tarvise kuin istua jossain tilaisuudessa jonkun toisen viereen ja siitä saattaa syntyä todella virkistävää ajatustenvaihtoa.

Olen myös   aikaansaava ja erittäin liikunnallinen, silti  ikää on vaikka toisille jakaa. Pyöräilen, kuntoilen salilla, jossa käyn ns. kovissakin lajeissa, sitten yhtäkkiä menekin jonnekin kivaa tapahtumaan. Jos on tarvis, käärin hihat ylös ja ryhdyn vaikka remonttia tekemään. Arvostan suuresti näitä asioita, sillä elämässä on ollut haasteita  ja suuria sellaisia.

Vierailija
27/32 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajatar. .....ihana vantaalainen sh. Mä sanon vaimolle joka pv et rakastan sitä. Vaatii sanomaan. Samalla ajattelen ihan toista

Vierailija
28/32 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos geenit, että olen puhdas blondi, jolla on kuitenkin tummat silmäripset ja vaalea iho. En jaksaisi punakkaa naamaa ja valkoisia hapsottavia silmäripsiä.

Vierailija
29/32 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että osaan leipoa hyvin. Sukulaiset ei usko kykyihini eikä suostu maistamaan mitään minun tekemää ja kun tarjoudun tekemään juhliin jotain he joko vain sanovat ettei tarvi tai pyytää kämäsen kuivakakun jonka idioottikin osaisi tehdä. Joskus kun he käyvät kylässä, väitän jonkun tekeleeni olevan kaupasta tai jonkun tuttavani tekemä ja he maistavat sitä ja kehuvat.

Leivon siis paljon vain itseäni ja miestäni varten ja joskus miehen sukulaisia käy ja kehuu leipomuksiani.

Vierailija
30/32 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen salaa onnellinen siitä että tyttäreni ovat perineet sirot ja nätit nenät. Oma nenäni kun on varsinainen turvenuija :D ilo se on pienikin ilo.

Vierailija
31/32 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mun vikalla vauvalla ei ole downin syndroomaa. Lapsia on useampia ja pelkäsin niin jokaisen raskausaikana downia. Ihan hirveästi. Nyt vika syntyi : ei ole downia.

Tuntuu kuin olisin voittanut lotossa ja menen pian sterilointiin.

Vierailija
32/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että minulla on lapsia ja ihana perhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi