Vinkkejä kuukupin käyttöön
Kuukuppi ei aukea sisällä sitten millään. Just ees saan sen tungettua sisälle. Miten sitä pystyis siellä pyörittämään ees?
Kommentit (12)
Millä tavalla oot taitellut sen? Joskus näin eri taittelutapoja. Mulla oli jotain ongelmia (en enää edes muista mitä), kun siirryin isompaan kokoon, ja silloin katselin noita eri vaihtoehtoja. Oliskohan sen nimi ollut simpukka, jota nyt käytän. Pienemmän kupin taitoin vain kahtia.
Uusi kuppi on tosi jäykkä ja vaikea käsitellä, helpottaa kyllä ajan kanssa.
Sitä kuppia ei tarvitse pyöritellä siellä, mutta sormea voi pyöräyttää ympäri, niin kuppi varmadti aukeaa
Vierailija kirjoitti:
Sitä kuppia ei tarvitse pyöritellä siellä, mutta sormea voi pyöräyttää ympäri, niin kuppi varmadti aukeaa
Jos uusi kuppi on jäykempää ja kovempaa silikonia, sitä voi kokeilla keittää ja jäähdyttää useamman kerran peräkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä jotain miestä panemaan.
Liian vaikeaa miehen aivoille.
Valitse pienempi malli. Tila ei riitä aukeamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla oot taitellut sen? Joskus näin eri taittelutapoja. Mulla oli jotain ongelmia (en enää edes muista mitä), kun siirryin isompaan kokoon, ja silloin katselin noita eri vaihtoehtoja. Oliskohan sen nimi ollut simpukka, jota nyt käytän. Pienemmän kupin taitoin vain kahtia.
Oon kokeillut ainakin c-taittelua (puoliks, ja puoliks) ja sydän-taittelua.
Vierailija kirjoitti:
Ei mahdu sormi kupin ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä jotain miestä panemaan.
Liian vaikeaa miehen aivoille.
Enpä usko.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Valitse pienempi malli. Tila ei riitä aukeamiseen.
Toi oli pienin minkä löysin.
Vedä kuppia antennista pikkaisen alemmas siihen emättimen aukolle, että saat kupin pohjasta otteen, sitten pyöräytä kuppia 180 astetta ympäri ja työnnä se sitten takaisin ylemmäs.
Niitä on kätevä käyttää kuohujuomatarjoiluun juhlissa.