Mistä asioista olet salaa onnellinen?
Ja pidät hieman epäkorrektina kertoa kenellekään että olet siitä onnellinen.
Kommentit (32)
Että sekä minulla että miehellä on hyväpalkkainen työ, eikä tarvitse pihistellä esim. ruokaostoksilla. Talous on turvattu, ei riidellä rahankäytöstä ja mitkään äkkinäiset menot eivät pääse yllättämään.
Vierailija kirjoitti:
Että sekä minulla että miehellä on hyväpalkkainen työ, eikä tarvitse pihistellä esim. ruokaostoksilla. Talous on turvattu, ei riidellä rahankäytöstä ja mitkään äkkinäiset menot eivät pääse yllättämään.
Samoin, lisäksi meillä on pitkä ja onnellinen liitto. Siitä ei kannata ympäriinsä huudella.
Ettei ole lapsia. En tunne itseäni vähempiarvoiseksi kun en tiedä miltä tuntuu vetää itsensä vauvavuotena piippuun. Rahaa ja aikaa riittää spontaaniin matkusteluun ja käsilaukkuihin/kenkiin joiden hintaa ei kerrota. Asia jota en myöskään kerro; yksikään mies ei ole yhtä upea millään mittarilla kuin omani.
Olen salaa onnellinen siitä että molemmilla tyttärilläni on isot ja kiinteät rinnat. Itse olen koko ikäni harmitellut omia olemattomuuksiani. En silti huutele kenellekään siitä miten olen juuri siitä mielissäni.
Olen iloinen työpaikastani, vaikka palkka ei päätä huimaakaan. Sen ansiosta olen päässyt jaloilleni elämässäni, mulla oli aika hurja nuoruus ja kymmenien tuhansien eurojen ulosotot. Työpaikkani mahdollisti sen, että sain ajettua ajokortin ja ostettua auton, maksettua velat ja tämän ihan tavallisen, normaalin elämän, voin syödä ulkona ja joskus matkustellakin. Olen kiitollinen joka päivä.
Olen ollut naimisissa pitkään, ja liittomme on melko onnellinen. Meillä on vain yhteisiä lapsia. Olen todella iloinen ja vähän ylpeäkin kaikenmaailman uuusperhesäätöjä seuratessani!
Että uskalsin mennä kauneusleikkaukseen. Nyt olen tyytyväinen ulkonäkööni. Ei tarvitse hävetä aiempaa valuvikaani.
Siitä että mieheni ei juo alkoholia ja polta tupakkaa, eikä juokse "poikien illoissa"
Siitä että aikuinen tyttäreni on kaunis ja fiksu, pärjää missä vaan ulkomailla ja on menestynyt opiskeluissa aina, ei käytä alkoholia eikä polta hänkään ja nyt hänellä on ihan ok poikaystäväkin. Otan kyllä itselleni jotain siitä että minä olen hänet tehnyt ja kasvattanut, vaikka en ole täydellinen äiti ollutkaan ja hänen isänsä oli ihan surkea.
Siitä että molemmat poikani ovat terveitä, hyvännäköisiä ja suosittuja, eivät ole ärsyttäviä kuten kaverinsa, uskon että hekin tulevat pärjäämään elämässä omalla tavallaan vaikka ei ehkä olisikaan yhtä kunnianhimoisia kuin tytär.
Ja siitä, että vaikka miten olen epäonnistunut elämässäni monessa asiassa, pääsin töihin ja pärjään siinä hyvin, ainakin vielä, olen saanut kehuja ja jos saan asiat menemään vielä vuoden verran kuten olen suunnitellut, etenen urallani ja ovet voivat alkaa aueta vielä paremmin. Siinä asiassa vaikuttaa moni asia, ja kaikkia en varmaan edes tajua, voin mokata koska vaan, mutta pitäähän elämässä olla jännitystä, en menetä mitään, koska olen aloittanut täysin nollasta pari vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Olen salaa onnellinen siitä että molemmilla tyttärilläni on isot ja kiinteät rinnat. Itse olen koko ikäni harmitellut omia olemattomuuksiani. En silti huutele kenellekään siitä miten olen juuri siitä mielissäni.
Minä olen myös jonkin verran salaa onnellinen lasteni ulkonäöstä. Ei silti tulisi mieleenikään sanoa kenellekään että on niin kivaa kun meidän lapset on sellaisia seksipommeja...:D
Nykypäivän ylensyövien, himourheilullisten tai muiden ulkomuodollaan elämäntapaansa singnaloivien joukossa olen salaa onnellinen siitä, että kroppani on koostumukseltaan kestävyysurheilijan mitoissa, vaikka en urheile (ei ole aikaa lasten takia), ainoastaan kuntoliikun työmatkat.
Olen salaa kiitollinen ja onnellinen pitkästä parisuhteesta ja siitä,että kaikki 4 lastamme ovat hyvin kauniita (toisin kuin minä)ja kaikinpuolin terveitä.Meillä on myös reilusti rahaa käytettävissä. Kaikki sellaisia asioita,millä en missään tilanteessa päde tai leuhki.
Orgasminsaanti kyvystäni. Mieheni on hulluna seksuaalisesti minuun. Saan aina ja helposti. En tarvitse esileikkiä edes, ja saan vaikka itseäni ei huvittaisi; annan miehelleni vain säälipil** ja mietin samalla kauppalistat, mutta mun kroppa vain tulee mukaan, en vain voi sille mitään: kolmen minuutin kuluttua kun kova penis on ollut sisälläni orkku vaan tulee, koska mun alapää rakastaa penistä, myös silloin kun itseäni ei huvittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Siitä että molemmat poikani ovat terveitä
Tuo kannata tosiaan pitää salassa. Minä ainakin häpeäisin silmät päästäni jos tuntisin onnellisuutta siitä että lapseni ovat terveitä.
Olen onnellinen naapurin (mulukku) kuolemasta :)
Siitä, että olen yhdyntäkeskeinen nainen ja nautin pelkästä sisään-ulos-liikkeestä. On helppoa kun voi tyydyttää molemmat samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä että molemmat poikani ovat terveitä
Tuo kannata tosiaan pitää salassa. Minä ainakin häpeäisin silmät päästäni jos tuntisin onnellisuutta siitä että lapseni ovat terveitä.
Ei se mikään häpeän aihe ole, mutta en käy huutelemaan sitä tuolla kylillä kun monella on lapsia joilla ei ole kaikki asiat kuten pitäisi. Esim. jos ystävällä on ongelmia lapsensa kanssa, niin salaa ajattelen että onneksi mun lapset on ok, ja tietysti olen myötätuntoinen ystävän tilanteeseen, mutta olis se aika ikävää sanoa sille ystävälle päin naamaa että voi voi kun sun lapsella on vaikeeta, onneksi mun lapsella ei.
Siitä että tiedän minkä palstan poliisinpennut saavat häiritä ihmisiä ilman että joutuvat vastuuseen - ja tiedän tämän sisäpuolelta nyt mikä tekee asiasta varsin herkullisen
Monestakin asiasta,terveistä ja empaattisista lapsista,pitkästä onnellisesta parisuhteesta,menestyneestä yrityksestä,rakkaasta kodista,tulevasta mummiudesta
Erityisesti siitä, että Donald Trumpista tulee USA:n seuraava presidentti. Rikollinen Clinton säätiöineen vankilaan, sisä-, ulko-, ja turvallisuuspolitiikan hajottanut sekä kansan kahtiajakanut Obama unohtuu ja saadaan maailma takaisin raiteilleen. Eikun hetkonen, tuosta kaikestahan olin ihan avoimesti onnellinen...
Että mulla ei ole lapsia. Ei sitä oikein voi toitottaa ympäriinsä, varsinkaan lapsellisille, että voi jumantsuikka kuinka onnellinen oon kun mulla ei oo yhtään lasta. Ei mun sitä tarvitse siis toitottaakaan, mutta vastasin aloituksen kysymykseen.