Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Hgin seksikaupoista hyviä sellaisia dildoja

Vierailija
09.03.2006 |

joissa on klitoriksen kiihottamista varten erikseen oma vibransa? Vai pitääkö etsiä netistä? Osaako joku suositella hyvää mallia? Itse dildo-osa ei saisi olla älyttömän pitkä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmisauvoissa on klitoriskiihotinosa erikseen.. yleensä sauva vielä kiemurtelee ja on vaikka mitä kaikennäköisiä ominaisuuksia. itsekin olen niitä netistä ihmetellyt.. tilannut en kuitenkaan vielä ole..

Vierailija
2/5 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meil on tollanen otsikon mukainen helmisauva.. joku cityn testivoittaja muistaakseni. tosi kiva peli, mutta välillä on ihan mukava, että on ' sauva' ja kiihotin ihan kokonaan erillään (esim. delfiini ja mies / delfiini ja sauva ;) ihan mahtavia fiiliksiä siitä ekoilla kerroilla tuli, kun ei vissin aistit ja ite osannu varautua siihen kaikkeen kivaan ;) tuolal toyheavenin verkkokaupassa oli sillon joskus tarjouksessa kun tilasin.. mutta ei taida enää olla :( suosittelen kuitenkin lämpimästi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin oon harkinnu tollasta sauvaa, tuppaavat olemaan vaan kovin kalliita.. yli 30 eur reilusti. nooh, kerranhan se vaan kirpasis ;)

Vierailija
4/5 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nythän siellä on tänään halvemmalla tuollainen mainitsemasi sauva!

Vierailija
5/5 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetken mielijohteesta tilasin! pakettin tuli seuraavana päivänä ja sauva ylitti odotukset.. (aikaisempaa kokemusta vain normaalista moottorittomasta dildosta:() suosittelen!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi