Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstaileva mies: kuvaile itseäsi

Vierailija
30.10.2016 |

Minkälainen koulutus, miksi palstailet, oletko homo, mitä muuta harrastat jne?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä muuta harrastan homoilun lisäksi?

Vierailija
2/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä muuta harrastan homoilun lisäksi?

Jep. Luetko mieluummin Annaa vai MeNaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutettu, esimiesasemassa, leski, ei mainittavia harrastuksia ellei penkkiurheilua lasketa. Aluksi osuin palstalle vahingossa ja jäin naureskelemaan näille jutuille. Nyt tämän palstan surkeus ruokkii melankoliaani oudolla tavalla. M42

Vierailija
4/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koulutettu, esimiesasemassa, leski, ei mainittavia harrastuksia ellei penkkiurheilua lasketa. Aluksi osuin palstalle vahingossa ja jäin naureskelemaan näille jutuille. Nyt tämän palstan surkeus ruokkii melankoliaani oudolla tavalla. M42

Heh, miten tuonikäinen voi olla leski?

Vierailija
5/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin. Ei kai kukaan sentään alle nelikymppisenä kuole?

Vierailija
6/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston käynyt, isomunainen pomo. En ole homoillut vielä, mielummin luen menaisia.

Vierailija
7/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea, urheilija, 30 V 😊

Vierailija
8/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetero ja luen joskus Me Naisia ihan mielenkiinnosta. Luen ja ulkoilen paljon. Koulutukseltani olen FM ja sotilasarvoltani reservin luutnantti.

Vierailija
9/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y L I oppilas, vauvapalstaa harrastava tavallinen lihaa syövä sukupuolineutraali

Vierailija
10/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen. Sairaanhoitaja. Ihan hauska lukea näitä akkojen turhanpäiväisiä stressin aiheita. M30

Vierailija
11/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 32v

- 172 cm

- 69 kg

- komea

- kokoparta ja pitkä tukka

- amk naurettu läpi

- ei harrastuksia

- työtön heteroseksuaali

Palstailen koska olen vahvasti koukussa nettiin. 2015 löysin tämän palstan. Varmaan pari vuotta jaksan tätä ja sitten vaihdan taas johonkin netin eri kolkkaan, kuten tähän mennessä on aina käynyt. Ensin oli irc ja irc-galleria, sitten konsolifin ja neogaf, sitten suomi24 ja kuvalauta, sitten reddit, nyt tämä. 

Vierailija
12/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailen itseäni palstalaisen viher-femakon näkökulmasta :

- Juntti

- Punaniska

- Rasisti

- Fasisti

- Natsi

- Äärioikeistolainen

- Naisvihaaja

- Ääliö

- Idiootti

- Sovinistisika

Tätä kaikkea siis minä olen ja varmasti listasta puuttuu vielä 90% ansaituista arvotitteleistäni.

Vierailija
13/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin. Ei kai kukaan sentään alle nelikymppisenä kuole?

Oisko vaimontappaja?

Vierailija
14/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukana politiikassa ja viihdyn miesten kanssa puistoissa. Harrastan tanssia ja tykkään pojista. Tällä palstalla tunnen itseni tosi suosituksi.

Vierailija
15/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ktm-tutkinto, työssä, 32v ja 188cm/82kg. Hetero.

Vierailija
16/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni kuoli syöpään 41-vuotiaana. Syöpään kuolee kaikenikäisiä. Jos tunnette itsenne sairaaksi, menkää lääkäriin ajoissa.

Vierailija
17/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 v, 186cm/84kg, 18/14cm, alempi korkeakoulututkinto, töissä, liikunnallinen, harrastuksia löytyy, hetero, viihdytän itseäni lukemalla päihtyneenä älyttömiä ketjuja ja välillä trollaan/provoilen. :D

Vierailija
18/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslukija kirjoitti:

Ktm-tutkinto, työssä, 32v ja 188cm/82kg. Hetero.

Aaa, nyt ymmärrän, oot kauppislainen :D Ei ihmekkään kun lukee sun kommentteja.. Minäminäminä

Vierailija
19/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulutettu, asun Helsingin keskustassa, en käy töissä tai saa tukia, seuraan erilaisia internet-foorumeita mm. amerikkalaista poliittista keskustelua ja youtubesta saksalaisia salaliittoteoreetikkoja.

Vierailija
20/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällainen naisten unelmien mies. Amiksen käynyt ja työtön aikamiespoika. Ulkonäkö ei ole välttämättä naisten mieleen, mutta onneksi muuten olen kerrassaan unelmatapaus. Palstailen, koska ei yksinkertaisesti ole järkevämpääkään tekemistä. En ole homo. Harrastan palstailua ja vähän kaikenlaista ei niin kovin järkevää toimintaa. Olen tällainen ihan mainio paketti.

Terveisin Naispelko23