Palstaileva mies: kuvaile itseäsi
Minkälainen koulutus, miksi palstailet, oletko homo, mitä muuta harrastat jne?
Kommentit (31)
Sairaseläkkeellä, ei harrastuksia, ei ystäviä ja ei mitään tekemistä.
M39, yliopisto-opintoja takana, menestynyt yrittäjänä, takana 2 pidempää parisuhdetta (5+v), muutama lyhyempi. Tykkään nuoremmista naisista. Oon dominoiva osapuoli seksissä. Konservatiivinen parisuhdeasioissa, eli naisen paikka on kotona. Tulin tänne kun luin jostain, että täällä on ikäviä feministejä ulvomassa oikeuksiaan. Kannatan miesasiaa ja vastustan tasa-arvoa sen nykymuodossa. Poliittisesti oikeistoliberaali. Harrastan urheilu ja lukemista. 187cm/78kg
Kolmekymppinen alfauros. Harrastuksina kikkelin työntäminen etu -ja takapyllyyn. Jokainen huolehtikoon omasta orgasmistaan.
Vierailija kirjoitti:
M39, yliopisto-opintoja takana, menestynyt yrittäjänä, takana 2 pidempää parisuhdetta (5+v), muutama lyhyempi. Tykkään nuoremmista naisista. Oon dominoiva osapuoli seksissä. Konservatiivinen parisuhdeasioissa, eli naisen paikka on kotona. Tulin tänne kun luin jostain, että täällä on ikäviä feministejä ulvomassa oikeuksiaan. Kannatan miesasiaa ja vastustan tasa-arvoa sen nykymuodossa. Poliittisesti oikeistoliberaali. Harrastan urheilu ja lukemista. 187cm/78kg
Rehellinen mulkku on tullut palsta uliksi. Onko sulla iso?
Jännämies. Rentoudun välillä ja otan etäisyyttä jännästä elämästäni palstailemalla.
Killtimies. Pidän uhriutumisesta.
Nettinörtti. Koko elämä koneella. Polttelen ja palstailen kaiket päivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen mulkku on tullut palsta uliksi. Onko sulla iso?
Mikäs sun ongelma on :) Ei oo iso, ihan normikokoa, mutta sitähän ei tossa kysytty. Kerrotko vielä mikä toi uli on? Joku feministitermi? Koitapas kultaseni keksiä jotain ilkeämpää ;)
Olen eronnut 47v diplomi-insinööri. Vauvaa ei siis ole tulossa. Palstailen vaihtelun vuoksi työn ohessa tai kun lapset pelaavat. Omasta mielestäni olen vastuullisessa ja hyväpalkkaisessa työssä ja asumme hyvin, mutta varsinaista elämää minulla ei ole. Tulin aluksi tänne, koska luin, että keskustelu edustaa tavallisten ihmisten ajatusmaailmaa. Jonkun viikon saatan vielä seurata.
Puistossahan on jo kylmä, kannattaa mennä uimahalliin!