Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstaileva mies: kuvaile itseäsi

Vierailija
30.10.2016 |

Minkälainen koulutus, miksi palstailet, oletko homo, mitä muuta harrastat jne?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mukana politiikassa ja viihdyn miesten kanssa puistoissa. Harrastan tanssia ja tykkään pojista. Tällä palstalla tunnen itseni tosi suosituksi.

Puistossahan on jo kylmä, kannattaa mennä uimahalliin!

Vierailija
22/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on valtava penis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaseläkkeellä, ei harrastuksia, ei ystäviä ja ei mitään tekemistä.

Vierailija
24/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39, yliopisto-opintoja takana, menestynyt yrittäjänä, takana 2 pidempää parisuhdetta (5+v), muutama lyhyempi. Tykkään nuoremmista naisista. Oon dominoiva osapuoli seksissä. Konservatiivinen parisuhdeasioissa, eli naisen paikka on kotona. Tulin tänne kun luin jostain, että täällä on ikäviä feministejä ulvomassa oikeuksiaan. Kannatan miesasiaa ja vastustan tasa-arvoa sen nykymuodossa. Poliittisesti oikeistoliberaali. Harrastan urheilu ja lukemista. 187cm/78kg

Vierailija
25/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen alfauros. Harrastuksina kikkelin työntäminen etu -ja takapyllyyn. Jokainen huolehtikoon omasta orgasmistaan.

Vierailija
26/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M39, yliopisto-opintoja takana, menestynyt yrittäjänä, takana 2 pidempää parisuhdetta (5+v), muutama lyhyempi. Tykkään nuoremmista naisista. Oon dominoiva osapuoli seksissä. Konservatiivinen parisuhdeasioissa, eli naisen paikka on kotona. Tulin tänne kun luin jostain, että täällä on ikäviä feministejä ulvomassa oikeuksiaan. Kannatan miesasiaa ja vastustan tasa-arvoa sen nykymuodossa. Poliittisesti oikeistoliberaali. Harrastan urheilu ja lukemista. 187cm/78kg

Rehellinen mulkku on tullut palsta uliksi. Onko sulla iso?

Vierailija
27/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies. Rentoudun välillä ja otan etäisyyttä jännästä elämästäni palstailemalla.

Vierailija
28/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killtimies. Pidän uhriutumisesta.

Vierailija
29/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettinörtti. Koko elämä koneella. Polttelen ja palstailen kaiket päivät.

Vierailija
30/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen mulkku on tullut palsta uliksi. Onko sulla iso?

Mikäs sun ongelma on :)   Ei oo iso, ihan normikokoa, mutta sitähän ei tossa kysytty. Kerrotko vielä mikä toi uli on?   Joku feministitermi?  Koitapas kultaseni keksiä jotain ilkeämpää ;) 

Vierailija
31/31 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut 47v diplomi-insinööri. Vauvaa ei siis ole tulossa. Palstailen vaihtelun vuoksi työn ohessa tai kun lapset pelaavat. Omasta mielestäni olen vastuullisessa ja hyväpalkkaisessa työssä ja asumme hyvin, mutta varsinaista elämää minulla ei ole. Tulin aluksi tänne, koska luin, että keskustelu edustaa tavallisten ihmisten ajatusmaailmaa. Jonkun viikon saatan vielä seurata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi