Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä edullinen SISUSTUSUUNNITTELIJA uuteen kotiimme?

Vierailija
09.03.2006 |

Olemme muuttaneet uuteen rivariin 110 neliötä ja haluaisin, että joku kävisi vähän avittamassa sisustamisessa. Meillä on nyt kahden talouden vanhat kalut kämpässä ja olen täysin kyllästynyt tähän sillisalaattiin!

Mulla ei ole värisilmää eikä suunnittelijan vikaa. Tarviin jonkun joka neuvoisi miten kannattaisi sisustaa, jotta kämppä näyttäisi modernilta ja tyylikkäältä.

Onko tietoa mihin kandee ottaa yhteyttä???

Kiitti etukäteen vinkeistä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä väreistä tykkäätte, aloita siitä. Minkä väriset ovat lattiat, portaat, keittiökalusteet? Seinät?

Minkävärisiä ovat nykyiset huonekalunne?

Vierailija
2/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli palkatkaa joku opiskelija tekemään opinnäytetyötä teille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sisustusliikkeillä on palvelua. On yleensä halpaa, mutta edellyttää joitakin ostoksia heiltä. Tarkista ehdot ensin.

Toinen vaihtoehto on ostaa konsultointikäynti. Meillä (Oulussa) maksoi 200 euroa. Suunnittelija kävi meillä, oli noin 3 tuntia, kävi talon läpi. valmistauduimme huolella, listasimme mitkä ovat omat toiveet, mitä toimintoja missäkin huoneessa, mistä väreistä pidämme ja mistä ehdottomasti emme (tämä on otettava huomioon, vaikka suunnittelijalla olisikin mitä tahansa omia loistavia suosikkeja väreissä). Kerroimme myös, mitä huonekaluja mielellään pitäisimme ja mistä voi surutta luopua.

Hän teki monen sivun yhteenvedon ja siitä pääsimmekin vauhtiin. Ideoimme itse loput.

Olemme joskus maksaneet edellisessä talossa olohuoneen suunnittelusta 3500 markkaa. Se ei kannattanut mielestäni, vaihtoi vain huonekalujen paikkaa ja värimaailmaan vähän uutta. Tulos ei ollut odotetun kaltainen eli ne rahat menivät hukkaan. Puolta pienemmällä summalla saimme nyt 300 neliön taloomme hyvän perussuunnitelman, josta itse jatkaa.

Vierailija
4/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" lopputyöhöni" ?

Vierailija
5/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tilata sisustussuunnittelijalta tunnin ajan ilmaiseksi.

Vierailija
6/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Myös sisustusliikkeillä on palvelua. On yleensä halpaa, mutta edellyttää joitakin ostoksia heiltä. Tarkista ehdot ensin.

Toinen vaihtoehto on ostaa konsultointikäynti. Meillä (Oulussa) maksoi 200 euroa. Suunnittelija kävi meillä, oli noin 3 tuntia, kävi talon läpi. valmistauduimme huolella, listasimme mitkä ovat omat toiveet, mitä toimintoja missäkin huoneessa, mistä väreistä pidämme ja mistä ehdottomasti emme (tämä on otettava huomioon, vaikka suunnittelijalla olisikin mitä tahansa omia loistavia suosikkeja väreissä). Kerroimme myös, mitä huonekaluja mielellään pitäisimme ja mistä voi surutta luopua.

Hän teki monen sivun yhteenvedon ja siitä pääsimmekin vauhtiin. Ideoimme itse loput.

Olemme joskus maksaneet edellisessä talossa olohuoneen suunnittelusta 3500 markkaa. Se ei kannattanut mielestäni, vaihtoi vain huonekalujen paikkaa ja värimaailmaan vähän uutta. Tulos ei ollut odotetun kaltainen eli ne rahat menivät hukkaan. Puolta pienemmällä summalla saimme nyt 300 neliön taloomme hyvän perussuunnitelman, josta itse jatkaa.

Vierailija
7/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat käyttäneet tai tietävät jonkun joka on käyttänyt,

minäkin esimerkiksi teen mieleni virkistykseksi pieniä juuri tuollaisia keikkoja, mutta minut löytää vain ns. kuulopuheilla tutunkauppaa.