Tehokas tuoksuton deodorantti // suosittele sitä kaikista parasta
Kommentit (42)
Neutral 0%, valkoinen roll on jossa sinisellä tekstit. Halpa mutta mun iholla ja hikoilulla toimii. En ole löytänyt hajusteellisia antiperspirantteja jotka ei alkaisi haista ällöltä mun iholla. Mun ihon pH on varmaan ihan väärä tai väärät bakteerit tai jotain, mutta mä en voi käyttää hajusteellisia dödöjä.
Hajuvesistä toiset toimii, toiset alkaa löyhkätä ummehtuneelle mun iholla, eli oletan, että on mun yksilöllinen ominaisuus tää etten voi käyttää hajusteellisia dödöjä.
Käytän absolut torria kerran viikossa. Muina päivinä laitan aamulla lidlin kristallikividödöä vai mikä lie nimeltään.
LV. Muistaakseni suosittelin tätä jo viime kesänä.
Ymmärrettekö deodorantin ja antisperspirantin eroa?
AP pyysi deorantteja.
Ei jälkimmäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tehokas tuoksuton deodorantti // suosittele sitä kaikista parasta
Trible dry jo kokeiltu, muita tuotteita kehiin.
Aloittajakin sotkee.
Pyytää aloituksessa deodorantteja ja puhuu kuinka on kokeillut antisperspiranttia!
TIRSK
Vierailija kirjoitti:
Kristallisuoladödö
On yhtä hyödyllinen kuin hiekkapaperilla kainalon pyyhkiminen.
Kannatan tuoksuttomia tuotteita usein, mutta en ole koskaan löytänyt tehokasta tuoksutonta dödöä, jopa tuoksuton antiperspirantti petti (normaalisti laadukas merkki) ja vain tuoksullinen toimii. Mitähän niihin on laitettu.
Pyytääjö AP nyt mitä.
Pyydät deotoranttia mutta kerrot käyttäneesi antidperspiranttia.
So? Noloa.
Tripledry lukee kissankokoisella:
Aktiivihiili ANTISPERSPIRANTTI
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettekö deodorantin ja antisperspirantin eroa?
AP pyysi deorantteja.
Ei jälkimmäisiä.
Pyysi mutta puhuu itsekin antisperspirantista.
Sekoa
En voi käyttää mitään tuoksuja. Tarvitsen antiperspirantin, jossa ei ole tuoksua. Oli virhe nostaa vanha aloitus, kun joku välimerkin rakastelija jo täällä kuulutti että ap pyysi dödöjä. Eli nostin vanhan ketjun, mutta haen nimenomaan antiperspiranttia.
Neutral - riittoisa, toimiva ja edullinen. Kaikki muut testaamani huonompia.
Neutral toimii minulla
M36
Se absolute torr on ihan helvettiä käyttää
Dödönä aivan loistava ollut foreverin dödö.Hajusteetonon ja on pitänyt hienhajun hyvin poissa.
Miehellä auttanut myös kun peltohommissa traktorilla ajaessa kainalot meinaa aueta hien ja pölyn yhteisvaikutuksesta niin tää on rauhoittanut ja kun sitä vaan muistaa aamusin laittaa ni ei oo hiertänyt kainaloita sit auki.
Vierailija kirjoitti:
En voi käyttää mitään tuoksuja. Tarvitsen antiperspirantin, jossa ei ole tuoksua. Oli virhe nostaa vanha aloitus, kun joku välimerkin rakastelija jo täällä kuulutti että ap pyysi dödöjä. Eli nostin vanhan ketjun, mutta haen nimenomaan antiperspiranttia.
Triple dry on minusta paras. Tarvitsen sitä vain pari kertaa viikossa. Ei ärsytä (ei saa laittaa kostealle iholle, silloin takuulla ärsyttää). Absolut torria taas en pystynyt käyttämään, noin vertailun vuoksi. Alumiini ei ole mikään mörkö.
Onko Foreverillä nykyään hajusteeton?
Vierailija kirjoitti:
LV ja Erisan on toiminu mulla hyvin.
Erisan ei estä hajua, mieluummin vaikka LV.
Kukaan ei ole sanonut Lidlin hajusteetonta Cieniä. Siinä ei ole mitään vikaa, mutta olenkin nainen.
Taas ajankohtainen, onko joku löytänyt hyvän hajusteettoman dödön. Olen varma että alumiiniton ja hajuton ei toimi. Eli siis saa olla antiperspirantti. Nyt kokeilussa hth ja on huonoin tähän mennessä.