Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talviajasta pitäisi luopua

Vierailija
30.10.2016 |

Pikimusta pimeys laskeutuu tänään tuntia aikaisemmin kuin eilen. Ehdittekö töistä tultua näkemään päivänvaloa lainkaan?
Ja kysymys teille kesäajasta luopumista vaativille: miksi rakastatte pimeyttä niin, että haluatte sitä vielä tunnin lisää?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäajasta pitäisi luopua.

Vierailija
2/48 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeys tulee tänään puoli viideltä, kun eilen pimeys tuli puoli kuudelta. Miksi haluatte pimeyden aikaisemmin? Ettekö halua töiden jälkeen nauttia edes tunnin verran valosta?

Vierailija
4/48 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajasta pitäisi luopua.

Vierailija
5/48 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään pimeydestä. Marraskuu on ihana. Joulukuussakin on ihanaa se sininen hetki ennen kolmea, kun alkaa hämärtää ja vslkoinen maa hohtaa sinisyyttään.

Maaliskuu on inhokki. Kaikki on likaista ja rumaa, etenkin loppukuusta.

Vierailija
6/48 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talviaika on se normaaliaika, joku hölmö sitten keksi kesäjan ja siitä pitäisi luopua.

Vierailija
7/48 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvesta pitäisi luopua, pimeää on joka tapauksessa koko ajan, sama se miten kelloja kääntelee.

Vierailija
8/48 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin maissa on luovuttu nimenomaan talviajasta ja otettu kesäaika ympärivuotiseen käyttöön. Mekin voisimme hyvin tehdä niin. Loppujen lopuksi on ihan sama, kummasta luovutaan, kunhan ei tarvitse siirrellä kelloa. Minä olen illan virkku, aamun torkku, ja työaikani sijoittuu klo 8:n ja 16:n välille, joten mielelläni olisin luonnonvalossa vielä työpäivän jälkeen mahdollisimman pitkään.

Vierailija
9/48 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi palata normaaliaikaan. Kesäaikahömpötys on turhaa.

Vierailija
10/48 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään ilmastopakolaisiksi.

Vierailija
11/48 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Yksi tunti. Ja lomamatkoilla lennetään monen aikavyöhykkeen takaa takaisin Suomeen, jet lagit paukkuvat, mutta täällä valitetaan yhdestä (1) tunnista.

Vierailija
12/48 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissakin maissa on luovuttu nimenomaan talviajasta ja otettu kesäaika ympärivuotiseen käyttöön. Mekin voisimme hyvin tehdä niin. Loppujen lopuksi on ihan sama, kummasta luovutaan, kunhan ei tarvitse siirrellä kelloa. Minä olen illan virkku, aamun torkku, ja työaikani sijoittuu klo 8:n ja 16:n välille, joten mielelläni olisin luonnonvalossa vielä työpäivän jälkeen mahdollisimman pitkään.

Kerrotko vielä missä maissa

Vierailija
13/48 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kesäajasta johtuen suomessa on tunti vähemmän valoisaa aikaa vuorokaudessa kuin ilman sitä joten luovutaan kesäajasta niin ei tarvitse istua pimeässä mököttämässä.

Vierailija
14/48 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa kolmivuoro työtä :)

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Yksi tunti. Ja lomamatkoilla lennetään monen aikavyöhykkeen takaa takaisin Suomeen, jet lagit paukkuvat, mutta täällä valitetaan yhdestä (1) tunnista.

Vierailija
15/48 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en lennä lomamatkoilla enkä muutenkaan. Ja yhden tunnin muutos kestää 5kk/7kk.

Vierailija
16/48 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä missä maissa

Россия

Vierailija
17/48 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaliaika eli talviaika on ok. Olen odottanut maaliskuusta asti. Olen illanvirkku ja olipas ihana kun sain sen tunnin takaisin. Pimeys ei haittaa, onhan täällä katuvalot ja lyhdyt ja tuikut, ja kohta jouluvalot. Ei valittamista.

Vierailija
18/48 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta valkenee, joka on parempi, koska silloin on pakko liikkua. Helpottaa esim koululaisia.

Vierailija
19/48 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäajasta pitäisi luopua ja voitaisiin tosiaan siirtyä samaan aikaan Ruotsin ja Keski-Euroopan kanssa.

Vierailija
20/48 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuvuoden kuukausista, kuten esim. lokakuusta ja marraskuusta voitaisiin luopua. Ainakin mun mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi