Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä nyt muita jotka katsovat Lost-sarjaa toisella kaudella

09.03.2006 |

Pikkuisen nyppi, kun tekijät ovat vakuuttaneet, että kaikkeen löytyy luonnollinen selitys. Välillä siltä oikeasti näyttikin, mutta sitten tuli taas pasi huuhaa jaksoa. Ja olis mukava tietää jotain juonipaljastuksia. Itse olen siinä kohtaa menossa, kun Sawyer saa aseet omaan haltuunsa ja Hurley ja Said kuuntelevat radiota.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekijöillä on hyvä mielikuvitus. Olen nyt katsonut ensimmäisen tuotantokauden jaksot ja täytyy sanoa, että tulee lapsuuden mielikuvitusleikit mieleen tyyliin " sit toi voiskin jo tietää, että tää haluaa tämän ja sitten tämä menee ja ottaa sen" .

Vierailija
2/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tauko edessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sarjahan etenee tosi " hitaasti" , eli yhtä jaksoa kohti eivät ehdi vanheta saarella kovin montaa päivää.

Vierailija
4/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vissiin näytetty viikko sitten Valloissa?

Minusta sarja on mainio, uskon että kaikkeen löytyy selitys - ennemmin tai myöhemmin.

Viimeisin katsomani jakso ainakin valotti asioita todella paljon!

Claire (raskaana ollut) nimittäin muisti mitä hänelle tehtiin kun hänet siepattiin!

Vierailija
5/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko mahdollista että katsoit vasta 15.,siinähän claire muisti näitä tapahtumia..

Vierailija
6/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotenkin tunne, etteivät he koskaan pääse pois sieltä saarelta. Toisilla on niin risainen elämä takana, että heillä taitaa olla parempi olla nyt.

Minua on myösjäänyt vaivaamaan, mistä Sawyer tiesi niiden toisten " pomon" nimen Zeke. Tietääkö joku?

Vierailija
7/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä katsoin 16. jakson eilen!

Siinä Claire etsi sen huoneen jossa häntä oli pidetty.

Mistä olet imuttanut? Minä DC++lta!

t. se aikaisempi " paljastelija"

Vierailija
8/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoo itsekin katsoa niitä! Just sain ekan kauden loppuun katsottua mutta ne olivat dvd.nä...

TAHTOO!

Vierailija
9/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi kun eivät koskaan löytyisi! -7-

Vierailija
10/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Warettaja-

Vierailija
11/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kans dc++ ja sielä tuli ekaks juuri tämä kertausjakso ja sit myöhemmin oikea jakso mut sekin oli 15.jakso-nimellä

anteeksi siis sekaannus

t.5