Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko laihtuessa käydä oikeesti näin??

Figaro
29.10.2016 |

Siis mä Oon vähän hajalla. Oon laihduttanut omin avuin montakymmentä kiloa ja Joo, tissit on kutistunut. Mulla on vielä parikyt kiloo matkaa normaalipainoon, mut nyt tuli semmoinen "tätä en halua" -olo... Törmäsin äsken tähän tekstiin ja alkoi pelot nostaa päätään, voiko ihminen oikeesti tyhjentyä näin:
http://blogit.kaksplus.fi/munakoisonijamina/2016/10/29/sensuroimaton-ma…

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaks varmaan nähään mitä kävi pillulle?

Vierailija
2/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oikeasti voi käydä. Mutta ei kaikille käy. Nimittäin rinnat koostuvat rintarauhaskudoksesta ja rasvakudoksesta, ja on yksilöllistä, miten paljon niitä rinnoissa on. Vain rasvakudos häviää laihduttaessa, rintarauhaskudos jää jäljelle.

Noin dramaattista lopputulosta näkee harvoin ja yleensä vain vanhemmilla naisilla, jotka ovat laihduttaneet lähes alipainoisiksi. Mitä nuorempi ihminen on, sitä paremmin iho palautuu laihdutuksen jälkeen. Jojolaihdutus tietysti on kaikkein pahinta, sillä iho venyy lihoessa aina uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä tissit pienentynyt ollenkaan, kun laihduin 20 kg. 90 - 70 kg. GG-kuppia käytän edelleen, kävin toiveikkaana rintsikkakaupassakin. Sukuvika taitaa olla.

Vierailija
4/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri noinhan siinä käy. Iho ei kutistu kun puhutaan kymmenien kilojen laihtumisesta. Se on yksinkertaisesti mahdotonta. Ei kutistu vaikka miten nettipalstoilla kehoitetaan laihtumaan hitaasti tai juomaan vettä. Laihtumisen tuloksena on siis liian iso iho, jonka sisältä on rasvaa kadonnut. Sitä enemmän iho roikkuu mitä tiukemmin se on muotoon muokkautunut eli taitekohdat korostuvat niin kuin polvipussit housuissa.

Tuon takia ei kuitenkaan kannata jättää laihduttamatta. Rinnat voi leikata ja mahanahkaakin kiristää. Ei siitä täydellistä lopputulosta tule (paitsi rinnoista voi tulla jopa paremmat), mutta kyllä se kannattaa silti. Lihavuutta voi ajatella sairautena, jonka vihdoin voittaa pitkän taistelun jälkeen. Jos siitä joku leikkausarpi jää, niin mitä sitten.

Vierailija
5/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoille laihdutusleikkauksen läpikäyneille varmaan yleensä käy noin kun paino putoaa rajusti eikä iäkäs iho palaudu. Jännä kun eikös toi bloggaaja ole naamasta päätellen kaksvitonen tms, ei ainakaan yli kolmekymppinen? 

Vierailija
6/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein puistatuttaa

Vierailija
7/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua puistattaa normaalit pienet rinnat? 

Vierailija
8/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai normaalit?

Vierailija
9/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mielestäs on normaalia laihalle lapsia synnyttäneelle+imettäneelle naiselle?

Vierailija
10/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon iästä ja ihosta kiinni. Itse 20v laihdutin 40kg ja kiinteät rinnat löytyy.

Vierailija
11/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa varmaan on mutta kannattaahan tuhoon varautua. Itsellä -14kg ja kuppi pienentyny E:stä C:hen

Vierailija
12/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä. Joillainhan ei vatsanahkakaan palaudu raskausten jäljiltä. Mutta kyllä tuo bloggaaja kuitenkin nyt oli normaalipainoinen, joka miljoona kertaa parempi terveydelle kuin BMI 36. Ja siinä alakuvassa liivit päällä rinnat näyttivät ihan kauniilta. Ei ne lappubikinit ole onnen mittari.

Vierailija
13/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa kirjoitti:

Mikä mielestäs on normaalia laihalle lapsia synnyttäneelle+imettäneelle naiselle?

Minä veikkaan, että normaalia hänen mielestään olisi ikuisesti hyvässä timmissä pysyvä nainen. Nykyään eletään jossain fitnessharhassa, jossa naisen kuuluisi olla tiukka ja sutjakka, pyöreät, kiinteät (silikoni)rinnat omaava. Mut ei se mene niin. Ihan kaikki ihmiset vanhenee, vartalo muuttuu, lapsia tehdessä muutokset ovat nopeita ja voi olla rajujakin. Lihavana on rasvaa joka puolella, nahka siitä jää jos nopeasti laihduttaa. Jos hitaammin malttaa, niin nahka kykenee hieman vetäytymään, koska se uusiutuu sen mallin mukaan minkä se saa. Mutta ei kaikilla, koska meillä on iho erilainen. Siitä jää sitten se ylimääräinen nahka. Mutta sellaista se vaan on. Mieluummin silti kannattaa olla hoikempi, kuin ylipainoinen, koska se on terveellisempää.

Milloinkohan ihmisten aika palaa luonnollisuuden arvostukseen? Siihen, millainen ihminen on muokkaamattomana, ilman silikonirintoja tai peppua? Milloin nähdään ihminen kauniina sellaisenaan? Roikkuvana, vanhenevana, silti hienona. Onneksi hieman on näkyvissä merkkejä, kun jotkut julkkikset jättävät meikkaamisen.

Vierailija
14/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino vai riippuvat rinnat? Kumpi tappaa?

Vierailija
15/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hohhoijaa kirjoitti:

Minä veikkaan, että normaalia hänen mielestään olisi ikuisesti hyvässä timmissä pysyvä nainen. Nykyään eletään jossain fitnessharhassa, jossa naisen kuuluisi olla tiukka ja sutjakka, pyöreät, kiinteät (silikoni)rinnat omaava. Mut ei se mene niin. Ihan kaikki ihmiset vanhenee, vartalo muuttuu, lapsia tehdessä muutokset ovat nopeita ja voi olla rajujakin. Lihavana on rasvaa joka puolella, nahka siitä jää jos nopeasti laihduttaa. Jos hitaammin malttaa, niin nahka kykenee hieman vetäytymään, koska se uusiutuu sen mallin mukaan minkä se saa. Mutta ei kaikilla, koska meillä on iho erilainen. Siitä jää sitten se ylimääräinen nahka. Mutta sellaista se vaan on. Mieluummin silti kannattaa olla hoikempi, kuin ylipainoinen, koska se on terveellisempää.

Milloinkohan ihmisten aika palaa luonnollisuuden arvostukseen? Siihen, millainen ihminen on muokkaamattomana, ilman silikonirintoja tai peppua? Milloin nähdään ihminen kauniina sellaisenaan? Roikkuvana, vanhenevana, silti hienona. Onneksi hieman on näkyvissä merkkejä, kun jotkut julkkikset jättävät meikkaamisen.

Ihminen palaa luontoon vasta haudassa -_- nykymaailma on ihan älytön, normaaliuden käsite aivan hukassa

Vierailija
16/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-30kg vuodessa, ikä 39v ja kyllä jäi nahkaa yli roikkumaan. Reisille, alavatsalle, alleihin ja rintoihin. Nyt paino pysynyt samana vuoden ja ei ole vetäytynyt läheskään kokonaan, tuskin enempää vetäytyy. Olen silti tyytyväisempi lopputulokseen, kun ylipainoisena. Elän pitkässä parisuhteessa joka vie pois painetta. Tilanne voisi olla toinen jos olisin sinkku ja pitäisi uskaltautua tuntemattoman eteen ilman vaatteita. Nuorempana laihtuessa on minullakin nahka vetäytynyt normaalisti.

Vierailija
17/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan geeneistäkin (ihon laatu ja taipumus mistä lihoo ja paljonko rinta/rasvakudosta rinnoissa) kiinni, miten rinnoille käy laihtuessa. Mä en ole lihonut ja laihtunut paljon, mutta tein lapsen. C kuppi muuttui F-kupiksi ja imetyksen jälkeen oli kaksi eriparista riippuvaa lättyä. Ne tuntuivat todella inhottavilta ja eivät pysyneet liiveissä. Lisänä se eriparisuus, joten mitkään liivit eivät sopineet. Menin kirurgille ja sain 5 tonnilla paremmat pystyt, kiinteät rinnat mitä mulla edes teininä oli! Ihanaa pukeutua ja nauttia itsestään, vaikka onkin antanut lapselle kaiken rinnoistaan aikoinaan. Leikkaukset voi muuten tehdä myös puudutuksessa nykyään! Ei tarvitse nukutusta. Ja mitään silikonia ei tarvita.

Vierailija
18/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hohhoijaa kirjoitti:

Ihminen palaa luontoon vasta haudassa -_- nykymaailma on ihan älytön, normaaliuden käsite aivan hukassa

Toisaalta kauneusihanteitahan nyt on kaikesta. Koiristakin. 

Vierailija
19/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogisti siellä aloittajana mainostaa blogiaan.

Noloa!

Vierailija
20/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hyvä sanoa, ettei mene leikkaukseen, jos siihen on riskejä sen sijaan, että alkaisi miettiä älyttömiä puudutusjuttuja, massiivisa operaatioita ihan turhan takia. Jos pystyy hyväksymään itsensä noin, miksi mennä edes paikallispuudutuksella tehtäviin leikkauksiin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan