Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko ravintolan henkilökunnalla muka vaitiolovelvollisuus?

Vierailija
29.10.2016 |

mun piti saada kaverilleni tietoon yks tärkee juttu ja tiesin sen menneen yhteen ravintolaa. Ovella kysyin joltain tarjoilijalta vai onko se hovimestari että onko kaverini siellä ja voisko hakee sen tai mä mennä sen luona käymään. Niin tää alkoi sönkkää ettei hän voi sanoo kertoo ketä on ehkä paikalla. Mun ois pitäny ostaa illalliskortti että pääsen sisään. Siis tähänkö on menty, edes normi asioita ei voi toimittaa ilman epäilyä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä käytäntö. Olisit sinäkin saattanut olla joku stalkkeriämmä pakkomielteesi perässä.

Vierailija
2/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolaan ei osteta illalliskorttia, sieltä varataan pöytä.

Illalliskortti yarkoittaa, että tilaisuus oli suljettu. Yksityistilaisuus, private, privado. Ymmärsitkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalliskortti yarkoittaa, että tilaisuus oli suljettu. Yksityistilaisuus, private, privado. Ymmärsitkö?

Kyllä se jotain 12e lippua vaati ostamaan. Tilaisuudesta en tiedä ja pöytä oli varmaan varattu kun olivat siellä syömässä ja juomassa. Mä en stalkkaa ketään vaan mulla oli asiaa.

Vierailija
4/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jotain 12e lippua vaati ostamaan. Tilaisuudesta en tiedä ja pöytä oli varmaan varattu kun olivat siellä syömässä ja juomassa. Mä en stalkkaa ketään vaan mulla oli asiaa.

Eiks sulla ole puhelinta?

Vierailija
5/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ole ikinä kuulleet illalliskortista? Hämmentävää.

Vierailija
6/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ole ikinä kuulleet illalliskortista? Hämmentävää.

Kyllä ne on Suomessa kovin harvinaisia.

Vierailija
7/7 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos baarin puhelin soi ja siellä on Martin vaimo joka kyselee onko Martti siellä, en saa kertoa. Jos Martin veli tai lapsi soittaa ja kysyy samaa, en kerro. Mistä minä tiedän millä asialla he ovat? Lisäksi en myös kerro jos joku kysyy onko henkilö x ollut eilen täällä. Sellaista se on. Saa tulla kyllä katsomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän