Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alkoi itkeä melkein kun ruttasin suutus päissä hänen six pakin lattialle!!! Siis 6 tlk kaljalaatikon!

Vierailija
29.10.2016 |

En oo mikää provo spämmääjä. Enkä oikeesti ole tuo sama viinatyyppi edellisessä ketjussa.
Vaan asiat on nyt niin, että oon eipäilly miehellä alkoholiongelmaa. Oon löytänny piilopulloja ja juo joka viikon loppu kännit!
Nyt kuitenkin meillä aika paha riita. Vieläkin olo todella ahdistunut ja poissa oleva :( kaikki vain itkettää minuakin.
Suutuspäissäni päätin tehdä testi. Heitin miehen six pakin lattialle ja hypin kengät jalassa päälle. Tölkit ruttaantuivat ja kaljat olivat lattialla.
Mies suuttui ihan hirveästi ja kuulin hänen äänestä, että melkein itki ja käänsi naaman eteiseen päin.
Mies oli hetken hiljaa. Kokosi varmaankin itsensä, kun ei halua itkeä toisten nähden ja sitten tuli tosivihaisena huutamaan, että ei saa kaljaa enää mistään!! Ei edes lähi siwasta, kun alkoholin myynti loppuu klo 21:00.
Lähimpään baariin on matkaa 30 km.
Mies on ihan raivona.
Eikö tämä tosiaankin kerro ongelmasta?
Voiko kukaan väitttää muuta?
En nipota muuten juomisesta vaan oon vaan pyytänny et vois joskus olla juomatta eli piilopullot ei johdu nipottavasta akasta vaan taitaa olla ongelma ihan oikeasti?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kun parisuhdeväkivaltaa tutkittiin saatiin tosi isot lukemat mm. sen takia, että äänen korottaminen ja ovien paiskominen tilastoitiin väkivaltana. Mielestäni raivopäinen tavaroiden paiskominen ja rikki potkiminen on pahempaa. Ei ihme, jos miestä alkaa itkettää. Hän on kokenut perheväkivaltaa ja sinä olet siihen syypää.

Vierailija
2/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Jos äijä on alkoholisti, kuusi bisseä ei tunnu eikä näy missään. Ota ero äläkä riehu, sekopää.

Vierailija
4/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👌

Vierailija
5/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOi vittu. Eikö siellä nyt mitään muuta tapaa keksitä ratkoa näitä asioita.

Vierailija
6/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomalainen nainen ja suomalainen mies.

Vierailija
7/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isällä oli mun lapsuudessa aina piilopullo. Koskaan muu perhe ei nähnyt viinapulloja, mutta isä hiippaili jostain navetan takaa humalassa.

Isä on tehnyt pitkän alkoholistin uran. Muutama kuukausi sitten meni niin huonoon kuntoon, ettei ole voinut juoda. Hirveästi kyllä tekisi mieli.

AP, jos sulla ei ole vielä lapsia, niin harkitse vakavasti, kannattaako niitä tuon miehen kanssa tehdäkään.

Vierailija
8/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on alkoholisti niin hänellä on jemmassa jotakin muuta alkoholia kuin 6 keskiolutta.

Vierailija
9/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykästä lainaten "Alkoholi ei ole ongelma vaan se on jos sitä ei ole"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi