On pakko harkita vakavasti jonkun panosuhteen hankkimista
Olen 32v nainen ja miehessäni on jotain vialla kun se ei halua seksiä! On vähän sellainen nörtti ja tiedän, että ei käy vieraissa joten siitä ei ole kyse. On aina ollut sellainen, että reagoi parisuhteen ongelmiin seksittömyydellä mutta mitään vakavia ongelmia ei ole edes ollut. Tauot ovat luokkaa 5-6 viikkoa.
Mies ei innostu mistään. Ihan sama mitä teen, ei kiinnosta jos ei kiinnosta. Jos kiinnostaa niin silloinkaan ei mikään vähänkään erilainen. Mun mielestä olis kiva nussia joskus vaikka keittiön pöydällä tai edes olohuoneessa mutta ei- aina sängyssä ja melkein saman kaavankin mukaan. Mies ei koskaan nuole ja se olis kyllä aivan ehdotonta.
Tietenkin olen ajatellut erota mutta ei se aina ole niin yksinkertaista. Lapset jäisivät paitsi hyvää isää (tai näkeminen harventuisi), en haluaisi muuttaa, on hyvä kun kuitenkin on mies jne. Siksi en tiedä mitä tekisin. Onko mut tuomittu surkeaan/olemattomaan seksielämään loppuiäksi kenties vaikka olen vasta 32- vuotias? Useasti näen uniakin missä joku komea (hehe, oikeesti se on aina komea) uros tulisesti rakastelee kanssani. No, onhan se kiva, että edes unissa saa munaa mutta kyllähän tämä asia tekee mut surulliseksi :( Mulle riittäisi ihan hyvin vaikka kerran kahdessa viikossakin eli en mä mikään nymfomaani ole. Ja kerran kuussakin riittäisi jos se olisi sitten sellaista himokasta seksiä.
Kommentit (17)
miehen kanssa, joka ei ole koskaan ollut seksuaalisesti samalla tasolla?
Oletko sanonut miehellesi, että haluaisit vaihtelua seksiin?
Ikävä sanoa, mutta olet itse tuominnut itsesi surkeaan/olemattomaan seksielämään. Kannataisi vähän paremmin harkita, kenen kanssa aikoo vietttää loppuelämänsä. Et maininnut, että joskus olisi tapahtunut selvä käänne huonompaan, eli olet alunperinkin valinnut munattoman, nössön nörttimiehen.
Oma moka. Toisaalta et ole välttämättä itsekään kovin himottava nainen. Taidatte olla yhdessä vain tavan vuoksi ja lapsetkin on saaneet alkunsa puolivahingossa, ts. olette vain ajautuneet lapsiperheeksi. Kukaan normaali mies ei ole ilman seksiä 5-6 viikkoa. Miehesi taitaa runkata muutaman kerran viikossa vähintään.
M30
Onko mut tuomittu surkeaan/olemattomaan seksielämään loppuiäksi kenties vaikka olen vasta 32- vuotias? Useasti näen uniakin missä joku komea (hehe, oikeesti se on aina komea) uros tulisesti rakastelee kanssani. No, onhan se kiva, että edes unissa saa munaa mutta kyllähän tämä asia tekee mut surulliseksi :( Mulle riittäisi ihan hyvin vaikka kerran kahdessa viikossakin eli en mä mikään nymfomaani ole. Ja kerran kuussakin riittäisi jos se olisi sitten sellaista himokasta seksiä.
Kyllä nörtti tuohon pystyy. Miehen määritelmän kanssa on sitten eri juttu.
Kukaan normaali mies ei ole ilman seksiä 5-6 viikkoa. Miehesi taitaa runkata muutaman kerran viikossa vähintään.
M30
miehen kanssa, joka ei ole koskaan ollut seksuaalisesti samalla tasolla?
Oletko sanonut miehellesi, että haluaisit vaihtelua seksiin?
Ikävä sanoa, mutta olet itse tuominnut itsesi surkeaan/olemattomaan seksielämään. Kannataisi vähän paremmin harkita, kenen kanssa aikoo vietttää loppuelämänsä. Et maininnut, että joskus olisi tapahtunut selvä käänne huonompaan, eli olet alunperinkin valinnut munattoman, nössön nörttimiehen.
Oma moka. Toisaalta et ole välttämättä itsekään kovin himottava nainen. Taidatte olla yhdessä vain tavan vuoksi ja lapsetkin on saaneet alkunsa puolivahingossa, ts. olette vain ajautuneet lapsiperheeksi. Kukaan normaali mies ei ole ilman seksiä 5-6 viikkoa. Miehesi taitaa runkata muutaman kerran viikossa vähintään.
M30No unohtui mainita, että seksielämä huononi tälle tasolle lasten jälkeen. Ennen sitä oli edes jotain toivoa joskin olen aina itse ollut halukkaampi kun mieheni. Silti seksielämää pystyi edes kutsumaan seksielämäksi ensimmäisinä vuosina. Tottakai mä olen sanonut miehelle mutta se ei suostu keskustelemaan parisuhteesta, seksistä eikä mistään muustakaan. Sen kanssa ei yksinkertaisesti voi puhua. Itsekin ajattelin, että jos se edes runkkaa mutta enpä tiedä... Tuskinpa.
Meillä melkein samanlaista paitsi että vaim on se pihtaava osapuoli. Ennen lapsia seksi melkeinpä superia, mutta ekan lapsen jälkeen se puolittui. Sitten naimisiin ja taas seksielämä puolittui. Tuli toinen muksu ja taas vietiin seksielosta puolet pois. Eipä oo enää paljoo jälellä. Ei saa enää nuolla eikä oikein muutakaan kuin pimeessä peiton alla. Ja itse haluaisin tyydyttää vaimoni usein ja kunnolla.
Jos mies ei suostu edes keskustelemaan, sinun pitää erota. Teillä on niin suuri temperamenttiero, ettei seksi liene edes ainoa syy siihen, miksi sinun kannattaisi erota miehestä.
Kerro miehelle, että haluat enemmän/parempaa seksiä ja ellei hän kykene sitä antamaan, hänellä täytyy olla ehdotus, miten asia hoidetaan. Ulkopuolinen panosuhde johtaa väistämättä eroonne, jos suhde on hyvä ja saat siitä seksuaalisen tyydytyksen. Seksi ja tunteet kulkevat lopulta käsi kädessä.
Koskaan ei pidä jättää eroamatta siksi, että on yhteisiä lapsia. Lapset eivät voi paremmin biologisten vanhempiensa liitossa, ellei näiden suhde ole hyvä.
Olet liian nuori heittämään elämäsi hukkaan.
M46
Joo, no kun luin tuota sun juttuas, niin melkeinpä se sopii omaan tilanteeseeni (mies 34-vee). Vaimolla on taas jotkut ihme frigidiviikot (kuukaudet) menossa. Toukokuussa kerran ja kesäkuussa kerran...että silleen. Yhdessä ollaan oltu 12 vuotta.
Mä oon yrittänyt saada sitä innostumaan jostain muusta kuin rutiiniseksistä. Ehdottanut seksivaatteita, leluja, vihjaillut joskus, että voitais harrastaa seksiä myös esim. keittiön pöytää vasten :) Ja mä oon aina yrittänyt olla "hienovarainen", eli en pakota seksiin vaikka kuinka himottais. Välissä kyllä v*tuttaa, kun mikään ei auta.
Ja suuseksiähän meillä ei vaimo suostu antamaan, mä kyllä nuolen vaimon pimppaa ja pyllynreikää...siitä se innostuu aivan valtavasti.
Itekin oon välissä miettinyt seksisuhteen hankkimista, kun se on niin säälittävää elää parisuhteessa ja joutua tumputtamaan.
Kurja mutta yleinen ongelma.Yleensä se pihtaava osapuoli on nainen.
Jokaisella on oikeus päättää omasta kehosta ja siitä kuinka usein antaa.
JA VITUT!!!
Toimivassa parisuhteessa täytyy pyrkiä molenpia tyydyttävään ratkaisuun.
Sen ei pitäisi mennä pelkästään pihtaavan mielen mukaan.
M30
Meillä tilanne sama, ikävuosia vain muutama vähemmän. Ennen yhteenmuuttamista näimme vain viikonloppuisin, jolloin naitiin suurinpiirtein kellon ympäri. Muutimme yhteen ja mies aloitti reissuhommissa, taaskin aina nähdessämme naimme kuin puput, seksi oli siis mahtavaa ja sitä harrastettiin missä vain. Reissuhommien päätytyttyä on seksi olennaisesti vähentynyt, eikö lie vain kelpaa kun on jatkuvasti tarjolla??? itse olen se aktiivisempi osapuoli ja aloitteen tekijä, nykyään en vain viitsi edes yrittää tuhansien ja tuhansien pakkien jälkeen. Joskus kun innostuu niin akti on noin kaksi minuuttia, koska on pitkien taukojen takia niin herkässä (eli ilmeisesti ei ainakaan kovin usein runkkaa, kehoituksesta huolimatta). Mielettömät panounet täälläkin astuvat kuvioihin viimeistään 2 viikon saamattomuuden jälkeen, nyt vain niissäkin olen jo tullut torjutuksi!!!! ja joissakin unissa siirtynyt jo naisiinkin ;o) Onneksi kesäloma miehellä alkaa pian ja silloin edes jotakin toivetta tulla naiduksi kun ei ole niin stressaantunut?! Vai onko kotiäitys vienyt kaiken seksikkyyden mennessään?
Nainen 26
Jokaisella on oikeus päättää omasta kehosta ja siitä kuinka usein antaa.
Tietysti on. Ei muuten voisi olla.
Mutta samalla tavalla minulla on oikeus huudatta stereoita takapihalla 7-22 naapurin ikkunan alla. Tai piereskellä bussissa. Tai näyttää kieltä ohikulkijoille.
Eri juttu onko mikään noista viisasta.
kun vaimo ei innostunut mistään, eikä halunnut edes puhua asiasta, kävi minulle vanhanaikaisesti ja ajauduin toisen naisen kanssa suhteeseen. Seksiä saan niin paljon kuin haluan. Vaimo ei vain edes ihmettele, kun en enää vonkaa. Olemme olleet kuitenkin yhdessä 19 vuotta. Tästä viime vuodet seksiä kerran pari kuussa. En vain kestänyt tätä puutetta. Kumma kyllä, muuten menee hyvin.
kuka ehdottaa eroa seksin puutteen takia...jessus. myös miehellä voi olla kausia ettei yksikertaisesti jaksa...työpäivä kello 6-23 seitsemänä päivänä viikossa vie voimat.
Meillä myös minä vonkaan, ehdottelen ja suunnittelen, mies kiertelee, keksii tekosyitä ja antaa pakkeja. Meilläkin tämä meni tämmöiseksi silloin kun olin tullut raskaaksi ja on kestänyt vaikka lapsi on jo leikki-iässä. Muuten meillä menee oikeinkin hyvin, puhumme tosi paljon ja teemme juttuja yhdessä, mutta tätä on vaikea kestää. Niin, ja me vieläpä puhumme tästä asiasta, mutta tuskinpa kovin moni "haluton" osaa tuosta vaan nimetä, miksi ei kiinnosta enää.
täällä myös yksi miehensä haluttomuudesta kärsivä nainen ja mieheni työpäivät on kyllä ihan tavalliset 8-9h. Kaudestakaan ei voida puhua koska olen kärvistellyt jo useamman vuoden!
viikossa tulin torjutuksi. No on nyt exä, lähti itse kävelemään ja hyvä niin, voi että kun olisin tiennyt mitkä markkinat mulla on 34-vuotiaana ;) viimeeks olin sinkkuna 22v ja sillon kaikki irtomiehet oli surkeita panoja, sellaisia hätäisiä hytkyjä, naisen tyydytyksestä ei mitää tietoa. Nyt on toisin, tollaset miehet n 30-45v osaa yhden illan jutussakin paneutua naisen miellyttämiseen, saan suuseksiä, saa siinä asennossa kuin haluaa ja monta kertaa peräkkäin ja suihinotoista saa niin tunteikkaat kiitokset, exä hyvä kun antoi lipaista ;) Kannatti todellakin tulla jätetyksi, vaikka lasten takia olisinkin itse pysynyt siinä suhteessa tappiin asti.
Ymmärrän yskän! Meillä kun tuppaa olemaan juurikin samaa ongelmaa. Kyllä tässä on alkanut kaikenlaisia ajatuksia pyöriä päässä, että saisi sitä seksiä. Kuten joku täällä mainitsikin ,niin jos ei muuta niin ulkoistamalla. Itse olen ainakin huomannut sen, että vonkaamisella ei saavuta mitään.
Vittumaistahan se on kun ei saa!
Joskus joku nainen sanoi jollain palstalla, että antakaa naiset miehellenne sitä mitä he haluavat, niin niiden ei tarvitse juosta vieraissa! Tässä yhdyn kyllä tämän leidin kommenttiin. Suurin syy vieraissa käymiseen lienee juuri seksin puute. Jollainhan toi pettäminen tosin on kroonista. Vaikka himassa saisi niin silti pitää päästä maistamaan vierasta hedelmää.
Tällä palstalla tuntu olevan ongelmaa suuntaan ja toiseen porukalla. Ei muutakun vaihtamaan pareja. Eiköhän täältä löydy kaikille seksinnälkäisille virikkeitä=).
Kotona oli pitkään pihtannut, ja olimme yhdessä päättäneet mennä yhteisen ongelman takia terapiaan - mutta samalla viikolla kun aloitimme terapian niin hänpä aloitti rinnakkaissuhteen. Kai hänen piti todistaa itselleen ettei ollut pihtari.
No levitteli sitten haarojaan toiselle miehelle joka valitti että vaimo pihtasi kotona.
En tajua hänen logiikkaansa. Oma mies muka rakas, silti huoraa toisen miehen kanssa joka kuulemma häntä jumaloi - oma mies taas ei kelpaa koska ei kuulemma tee tarpeeksi kotitöitä - jota tämä toinen mies teki vielä vähemmän.
Kosto tulee olemaan suloinen.
josko voisit ulkoistaa seksin harrastamisen ? Tiedä vvaikka antaisi luvan ja tiedä vaikka itsekkin innostuisi jossain vaiheessa.
Onko miehesi kuitenkin omistushaluinen ja mustasukkainen , vaikka muuten välinpitämätön ?