Hyväksyisitkö 20-vuotiaan tytön seurustelun yli kolmekymppisen miehen kanssa?
Kommentit (23)
Ei siinä muiden mielipiteitä kyselty.
Olin parikymppisenä minua 10 v vanhemman miehen kanssa, on-off suhde vuoden verran. Enpä tullut kyselleeksi kenekään mielipidettä tai hyväksyntää asialle. Mies oli eronnut jo ennen tapaamistamme, minä sinkku. Eipä siinä ketään loukattu.
hyväksyn,mutta ihmettelen,mitä pari näkee toisissaan.Kun itse olin 20,5 vuodenkin ikäero oli suuri.Joillekin ikäero on ongelma ihan aikuisenakin,29v ystäväni miettii,onko 36v mies hänelle liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
hyväksyn,mutta ihmettelen,mitä pari näkee toisissaan.Kun itse olin 20,5 vuodenkin ikäero oli suuri.Joillekin ikäero on ongelma ihan aikuisenakin,29v ystäväni miettii,onko 36v mies hänelle liian vanha.
Jos se on hänelle liian vanha, ei tarkoita että jollekin muulle olisi.
Onneksi minulta ei kysyttäisi. Mutta jos noin olisi, niin varmistaisin, että tyttö tajuaa taloudellisesti ottaa maksimaalisen hyödyn irti suhteesta eikä missään nimessä luovu opiskelijaelämän riennoista. Parisuhteessa on tärkeää pitää oma elämä eikä jäädä nysväämään pappaikäisen äijän kainaloon. Kannattaa myös pitää nämä kaksi elämää erossa toisistaan eikä koskaan raahata äijää mukanaan minnekään, missä on sen nuoremman elämän porukkaa.
Lisäksi naisen ei koskaan pidä ryhtyä piikomaan miehelle edes silloin, kun mies on se, joka tienaa. Miehelle kannattaa oppia sanomaan, että joko hyväksyt tilanteen näin tai sitten minä lähden, keitä itse aamupuurosi ja pese pyykkisi, minä luen nyt tenttiin ja illalla menen osakunnan kokoukseen. Sieltä palaan huomenna. Aikaisintaan.
Ahaa, 30v mies on siis pappa. Okei.
AV-palstalla on sitten valtaosin muumioita.
Vierailija kirjoitti:
Up
Ikis sulla on anustappi perseessä. Se sua hiertää. Googlatkaa IKIS
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitustaito kertoo kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoitti "yli 30v". Ja kyllä, 20v:n silmissä yli 30 v on papparainen.
Milloin lopetat nämä? Olet sairas päästäsi. Oikeasti.
Mullakin oli on-off suhde 10 v vanhemman miehen kanssa luokioaikaan. Ei kai siinä mitään väärää ole jos molemmat mukana samalla ajatuksella. Nyt onnelisesti toisen miehen kanssa parisuhteessa ja edellisellä miehellä lapsi naisensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kait nyt sentään.
Jos olisi omasta tytöstäni kyse, niin säälisin, kuvittelisin hänen saavan jotain parempaa .
Toisaalta jos tyttö pitäis miestä maksumiehenä, en hyväksyis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan ole, mistä ihmeestä tuollaista keksit?
Tottakai. Itsekin olin aikoinaan 21 v aloittaessani 10 v vanhemman muehen kanssa. Eka vakava seurustelusuhteeni. Annoin miehen puhkaista immenkalvoni.
7 v asuttiin yhdessä. Halusin erota vaikka mies oli hyvä, ei vain halunnut lapsia hän.
Tänäkin päivänä, 25 v jälkeen mies tahtoisi minut takaisin. Nyt ikäeromne huomaa, mies on vanhettunut silmissä ja eläkeikä häämöttää.
Nyt minulla on samanikäinen mies, toivottavasti saisimme elää ja jäädä yhdessä eläkkeelle.
En hyväksyisi. Mutta eipä sillä minun hyväksynnällä olisi väliä, niin pitäisin omana tietonani.
HEL-NYC kirjoitti:
Ei siinä muiden mielipiteitä kyselty.
Kyllä minä isänä olisin jumalattoman kiinnostunut ja saattaisin jopa kovistella tätä kundia nyrkillä jos ei jätä tytärtäni rauhaan.
Ei paljoa minun tai sinun hyväksyntää kysellä kun on kyse kahden aikuisen parisuhteesta