Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siiis milloin ovelle tulee mahdollisia karkki vai kepponen- kierrokselle olevia? tänäänkö?

Vierailija
29.10.2016 |

että tiedän varata karkkia :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä huomenna...

Vierailija
2/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosien  tapaan olen huomannut, että "jokainen" tulkitsee kierroksen ajankohdan eritavalla.

Toiset kiertävät jenkkien aikataulun mukaan eli huomenna ja toiset vastaavasti suomen kalenterin mukaan eli ensi viikon perjantaina.

Itse ostin karkit jo valmiiksi eilen, tulevat sitten kun heille sopii tai on tulematta ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuule tule Suomessa ollenkaan. Vai onko täällä joku, joka päästää lapsensa kiertelemään ovelta ovelle kyselemään, että karkki vai kepponen? Ei Suomessa tunneta tätä amerikkalaista höpötystä eikä ainakaan mennä tuntematomien ovikelloja soittelemaan.

Vierailija
4/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloween on kyllä oikeasti vasta maanantaina, silloin keppostellaan :)

Paljon mahdollista että meilläpäin noita keppostelijoita liikkuu paljonkin, ja aikuisillekin on monenlaisia tapahtumia tarjolla.

Vierailija
5/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuosien  tapaan olen huomannut, että "jokainen" tulkitsee kierroksen ajankohdan eritavalla.

Toiset kiertävät jenkkien aikataulun mukaan eli huomenna ja toiset vastaavasti suomen kalenterin mukaan eli ensi viikon perjantaina.

Itse ostin karkit jo valmiiksi eilen, tulevat sitten kun heille sopii tai on tulematta ollenkaan.

Jenkkien aikataulun mukaan se on kyllä AINA viimeinen päivä lokakuuta, eli maanantaina. Silloin täällä vietetään halloweenia, ja keskiviikkona on kuoleiden päivä.

Vierailija
6/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä lauantaina kun on Pyhäinpäivä.

Vierailija
7/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai pyhäinpäivän aattona eli perjantaina.

Kannattaa myös varata ilotulitteet valmiiksi heinäkuun neljättä varten.

Vierailija
8/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset tulee tänne soittelemaan ovikelloa ja karkin antamisesta kieltäytymiseni jälkeen tekevät meille jonkun kepposen, otan välittömästi yhteyttä heidän vanhempiinsa. Suomessa ei juhlita halloweenia eikä voi olettaa, että kukaan olisi valmistautunut sen juhlimiseen liittyvään kerjäämiseen. Meillä on jo palmusunnuntai ja virpominen, miksei se riitä?

Vierailija
9/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänhän se on meillä Suomessa. Eli tänään voi odotella keppostelijoita. Kävin eilen ostamassa karkkia joten ei muuta kuin tulkaas pimpottelemaan ovikelloa :)

Vierailija
10/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin epäselvää että milloin, ehkä sinun pitää varautua tästä päivästä viikon ajaksi eteenpäin.

Vierailija
11/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapahtaja kirjoitti:

Tänäänhän se on meillä Suomessa. Eli tänään voi odotella keppostelijoita. Kävin eilen ostamassa karkkia joten ei muuta kuin tulkaas pimpottelemaan ovikelloa :)

Millä perusteella se on tänään?

Vierailija
12/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkkien aikataulun mukaan se on kyllä AINA viimeinen päivä lokakuuta, eli maanantaina. Silloin täällä vietetään halloweenia, ja keskiviikkona on kuoleiden päivä.

Aivan oikein, hyvä kun korjasit! Muistin lokakuun vikan pv;n (viikon päivän) väärin (en tarkistanut kalenterista). Toivottavasti, et mieltäsi pahoittanut.

Vierailija
13/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa vastaava kulttuuri tunnetaan nimrllä nuutinpäivä. Silloin nuuttipukit kiertävät ovilla.

Vierailija
14/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kuule tule Suomessa ollenkaan. Vai onko täällä joku, joka päästää lapsensa kiertelemään ovelta ovelle kyselemään, että karkki vai kepponen? Ei Suomessa tunneta tätä amerikkalaista höpötystä eikä ainakaan mennä tuntematomien ovikelloja soittelemaan.

Niin juuri,meillä on jo yksi vuosittainen "kerjää-karkkia-tuntemattomilta"-perinne,ja se on pääsiäisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi