Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin edes yhden ystävän

Vierailija
28.10.2016 |

Olisi mukava käydä yhdessä leffassa, lenkillä, kahvilla, viettää hauskoja koti-iltoja vaikka pelaillen jotakin.. Tuntuu että elämälläni ei ole mitään tarkoitusta koska olen yksin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa.

Vierailija
2/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hanki ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaikka jollekin palstalle ilmoitus, kyllä meitä on monia muitakin. :)

Vierailija
4/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua :( kyllä varmasti löydät ystävän jostain vaikkapa harrastuksista, töistä, naapuri, serkku ?? :)

Vierailija
5/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet? :)

Vierailija
6/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Pohjois-Karjalasta. Olen kovin ujo uusien ihmisten kanssa. Tervehdin kyllä kaikkia uusia tuttavuuksia reippaasti eikä juttelu sinänsä ole ongelma. En vain tiedä miten tutut muuttuvat ystäviksi.. En uskalla ehdottaa minnekkään lähtemistä porukassa saati edes kysyä kenenkään puhelinnumeroa.

Vierailija
7/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Pohjois-Karjalasta. Olen kovin ujo uusien ihmisten kanssa. Tervehdin kyllä kaikkia uusia tuttavuuksia reippaasti eikä juttelu sinänsä ole ongelma. En vain tiedä miten tutut muuttuvat ystäviksi.. En uskalla ehdottaa minnekkään lähtemistä porukassa saati edes kysyä kenenkään puhelinnumeroa.

Unohtui laittaa että ap

Vierailija
8/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, AP? Opiskeletko vai oletko jo työelämässä?

Vierailija
9/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voisitko käydä jossain tapahtumissa tai aloittaa harrastuksen jossa tapaisit samanhenkisiä tyyppejä? Itekin oon yksinäinen (ja suht hiljainen) ja oon huomannut et jonkun harrastuksen lomassa juttu luistaa paremmin. Ei kerkee ahdistua esim. siitä miltä näyttää toisten silmissä, kun huomio on tekemisessä. Esimerkkinä mulla käsityöt ja ruuanlaitto.

Vierailija
10/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. 

Ollaanko kavereita?

Vierailija
11/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira. Koiran kanssa ulkona tulee juteltua kaikkien kanssa ja jos koirat ystävystyvät niin siinä saa itsekin yleensä sen kaverin.

Vierailija
12/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin mielelläni ystäväsi. Asun vaan niin kaukana, etten voisi tulla useinkaan viettämään iltaa. Mutta tykkäin kovasti jutella skypellä tai whats upilla.

Vierailija
13/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Facebookissa, niin sieltä löytyy erilaisia ryhmiä, joista varmasti löytyy ihmisiä, jotka ovat samassa tilanteessa. Tsemppiä!

Vierailija
14/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tarvitsisin ystävän, sillä ystäväni kuoli.

Emme kuitenkaan ole samalla seudulla.

Vierailija
15/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20v ja opiskelen. Koulussa tulee juteltua paljonkin ihmisille ja olen kaikille ystävällinen, mutta en saa koulukavereista vapaa-ajan seuraa millään. Tykkäisin käydä eri tapahtumissa, mutta kynnys lähteä yksin ilman sitä kaveria on liian suuri minulle. Minulla on koira, mutta kohtaamiset ihmisten kanssa ovat lähinnä höpöttelyä koirista sen aikaa kun hauvat hetken leikkivät ja sitten lenkki jatkuu. Tykkäisin jutella ihan vaikka whatsappissakin jos joku toinen ujohko tahtoisi tutustua minuun. :) ap

Vierailija
16/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitaanystavaa.com -sivusto on täynnä meitä yksinäisiä! Minäkin jätin palveluun viestin ja olen jo löytänyt pari nettituttua, toivon, että jossain vaiheessa uskaltaisin heitä tavata ihan livenä. :) Myös fb:ssa on paikkakunnittain ystäväryhmiä. Tsemppiä!

Vierailija
17/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sulle varmaan liian vanha ja etelä-karjalasta.

Vierailija
18/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsitaanystavaa.com -sivusto on täynnä meitä yksinäisiä! Minäkin jätin palveluun viestin ja olen jo löytänyt pari nettituttua, toivon, että jossain vaiheessa uskaltaisin heitä tavata ihan livenä. :) Myös fb:ssa on paikkakunnittain ystäväryhmiä. Tsemppiä!

Pitääkin käydä katsomassa sieltä. Kiitos vinkistä! :) Toivon kovasti et joku tahtoo tutustua minuunkin. Ap

Vierailija
19/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit ap olevasi ystävällinen ja juttelevasi ihmisten kanssa (esim. toiset koiranulkoiluttajat). Ne on tärkeitä sosiaalisia taitoja, joista on ehdottomasti apua ystävien / kavereiden saamisessa.

Usein ujo asettaa ehtoja, miten ja missä on valmis tapaamaan ihmisiä. Sinä kerroit, ettet uskalla mennä tapahtumiin  tms. ilman kaveria. Kannustaisin sua ylittämään mukavuusalueesi ja kokeilemaan vaikka että menet yksin johonkin. Uudet ihmiset ei yleensä tule omaan elämään, jos ei vähän höllää omia speksejä. Mutta voin kertoa, että se on sen arvoista. Nimimerkki ystäviä vasta aikuisena hankkinut. Tsemppiä sinulle!

Vierailija
20/20 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit ap olevasi ystävällinen ja juttelevasi ihmisten kanssa (esim. toiset koiranulkoiluttajat). Ne on tärkeitä sosiaalisia taitoja, joista on ehdottomasti apua ystävien / kavereiden saamisessa.

Usein ujo asettaa ehtoja, miten ja missä on valmis tapaamaan ihmisiä. Sinä kerroit, ettet uskalla mennä tapahtumiin  tms. ilman kaveria. Kannustaisin sua ylittämään mukavuusalueesi ja kokeilemaan vaikka että menet yksin johonkin. Uudet ihmiset ei yleensä tule omaan elämään, jos ei vähän höllää omia speksejä. Mutta voin kertoa, että se on sen arvoista. Nimimerkki ystäviä vasta aikuisena hankkinut. Tsemppiä sinulle!

Totta puhut. Ei ne ystävät tänne koti-ovelle yhtäkkiä ilmesty. Olen kova jännittämään yksin olemista julkisilla paikoilla. Ehkä aloitan jostain pienestä, vaikka siitä että käyn yksin leffassa niin ehkä saan lopulta rohkeutta mennä johonkin tapahtumaan ja tutustua mielenkiintoisiin ihmisiin. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme