En tiedä voisiko suhde minun ja Jennifer Lawrencen kanssa toimia
Tuntisin varmaan riittämättömyyttä, kun hän on sellainen nuori suosittu miljonääri ja minä tällainen työtön nobody. Varmaan tulisin mustasukkaiseksi siitäkin kun hän tekee lemmenkohtauksia komeiden vastanäyttelijöidensä kanssa, vaikka hän minulle vakuuttelisikin, että se on vain näyttelemistä ja hän rakastaa vain minua.
Kommentit (8)
En usko että suhde kenenkään todella ison staran kanssa voi toimia. Uskon että pitkälti niissä liitoissa on kyse kulisseista, management haluaa että pariskunnat paistattelevat parrasvaloissa. Oikeasti rakkaudesta ei ole tietoakaan. Näin uskon.
Oi Jennifer, miksi särjit sydämeni jo ennen kuin ehdimme kunnolla tutustua?
Minun ja hänen suhde toimii hienosti: Hän ei tiedä että olen edes olemassa, ja minä masturboin ja katselen hänen kuvia, sekä haaveilen hänestä.
Vierailija kirjoitti:
En usko että suhde kenenkään todella ison staran kanssa voi toimia. Uskon että pitkälti niissä liitoissa on kyse kulisseista, management haluaa että pariskunnat paistattelevat parrasvaloissa. Oikeasti rakkaudesta ei ole tietoakaan. Näin uskon.
Ihmisiä ovat hekin. Jos on varaa, on varaa valita se jonka haluaa eikä sitä, jonka joku muu sanelee. Niin haluan uskoa. Kuka oikeasti alistuisi "managementin" ohjailtavaksi kumppanin valinnassa. Haloo? Yksityiset asiat on yksityisiä eivätkä kuulu managereille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä ovat hekin. Jos on varaa, on varaa valita se jonka haluaa eikä sitä, jonka joku muu sanelee. Niin haluan uskoa. Kuka oikeasti alistuisi "managementin" ohjailtavaksi kumppanin valinnassa. Haloo? Yksityiset asiat on yksityisiä eivätkä kuulu managereille.
Ihanan viatonta <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähdille pr-suhteet toisten tähtien kanssa tietää lisätuloja. Aika paljon siellä Hollywoodissa on näitä "järjestettyjä liittoja" vaikkei nyt ihan kaikki sentään sellaiseen ryhdy.
Kaikki ruuvit löysällä? Otas meisseli käteen ja rukkaa varovasti!