Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna
Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.
Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)
Kommentit (990)
Kaverillani on tapana "kääntää" sanoja ihan normaalissa puheessa. Oltiin kaupassa ja ostettiin jotain pientä, niin kaverini sanoi että "vois mennä tohon kakapissalle". Tämä nauratti jostain syystä vielä koko kotimatkan.
Tälle olen nauranut monta kertaa. Ravintolan ikkunassa oli mainos äitienpäivälounaasta. Alareunassa pienemmällä tekstillä oli lisähuomautus: "Pistävää vähän hörhelöä, näyttää paremmalle"... oli varmaan alun perin tarkoitettu mainoksen tekijälle, ei asiakkaille.
Vierailija kirjoitti:
Kaverillani on tapana "kääntää" sanoja ihan normaalissa puheessa. Oltiin kaupassa ja ostettiin jotain pientä, niin kaverini sanoi että "vois mennä tohon kakapissalle". Tämä nauratti jostain syystä vielä koko kotimatkan.
Pikkukassalle? Kö?
Monet näistä on hauskoja, mutta nyt ei naurata :/ täytyy lukea joskus myöhemmin
Luin että 5 hengen kumivene katui ja 120 astrofyysikkoa hukkui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkukassalle? Kö?
Pikakassalle.
Lehdessä oli juttu otsikolla 'Tähänkö on tultu?'. Kaveri länttäsi otsikon viereen vaaleaa, erehdyttävästi sperman näköistä aioli-kastiketta. Minä en tajunnut vitsiä heti, mutta kun tajusin, ei nauramisesta tullut loppua.
Toisesta ketjusta:
Lapsi ei ole tehnyt mitään ansaitakseen tulla nimitetyksi pökäleeksi tai basistisesti haukutuksi, sinä sen sijaan olet tässä keskustelussa ansainnut tulla kutsutuksi kysipääksi.
Pelattiin joskus Trivial Pursuitia perheen kanssa. Repesin aivan täysin, kun kysymys oli että missä suomen kaupungissa sijaitsee perunankuorimaveitsimonumentti. Siis kuka tekee monumentin perunankuorimaveitselle?
Vierailija kirjoitti:
Tälle olen nauranut monta kertaa. Ravintolan ikkunassa oli mainos äitienpäivälounaasta. Alareunassa pienemmällä tekstillä oli lisähuomautus: "Pistävää vähän hörhelöä, näyttää paremmalle"... oli varmaan alun perin tarkoitettu mainoksen tekijälle, ei asiakkaille.
Oliskohan kuitenkin lukenut ”pistäkää...” jos kerran ohjeesta oli kyse.
Näin kerran karkkihyllyssä Paavo Pesusieni-tikkareita ja huudahdin kavereille "kattokaa, Seppo Saippua!" enkä tajunnut miks kaikki repes nauruun :D
Vierailija kirjoitti:
Olin vakuutusyhtiössä korvauspuolella töissä. Tilastoin maksettuja korvauksia lajeittain ja putosin täysin, kun huomasin pesukoneen pumpun vian korjauksesta tehdyn korvaushakemuksen käsitelleen henkilön kirjoittaneen asiakkaalle menneeseen päätöskappaleeseen "pesukoneen pimpun pesän korjaus". Kun näytin paperin käsittelijälle nauroi hän pian pöytäänsä vasten rähmällään. Asialle nauroi pian pian koko korvausporukka.
Minä saattaisin kirjoittaa vahingossa juuri jotain tällaista :D Mulle sattuu mitä nolompia kirjoitusvirheitä.
Kauan sitten (kun oli vielä käännöstehtäviä) oppilas saksantunnilla käänsi tekstiä taksikuskin työstä. Hän tankkasi kohtaa: "Mein lieber Herrn, bitte.." ja käänsi: " Rakas herraseni, olkaa hyvä ja..."Erehdyin katsomaan viereistä oppilasta, ja kuvittelimme molemmat mielessämme, mitähän suomalaisen taksin asiakas tuosta puhuttelusta tykkäisi. Siitä alkoi aivan hillitön naurukohtaus, ja vaikka kuinka yritti, niin kohta taas jompikumpi purskahti nauruun. Jotkut alkoivat mulkoilla vähän vihaisesti meihin kikattajiin, mutta opettaja tuumasi vain, että iloisille ihmisille ei paljon tarvitse..
"Miitteepä tuumoo tintti kun vettää laskusiivekkeet sissään Esplanaadilla ja karaututtaa siihen viereen tsadin tintykkä ja pistää siihen niinku " Titityy"?
Savolainen tintti vastoopi siihen että:
" No titityypä hyvinnii"
Jostain syystä mulla naurattaa tuo titityypä hyvinnii aina ihan hillittömästi ja saan aina äitini repeämään kun käytän tätä esim "just joo:n" tms toteamuksen tilalla :D
Parrakas nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi blondilla on yöpöydällä kaksi juomalasia, toinen täysi ja toinen tyhjä? No tietty siks jos se herää yöllä eikä sitä silloin janota.
Ei samperi, tää oli huono :D
Niin on, ja itse olen blondi, niin tää tulee aina ekana mieleen kun pitää kertoa juttu joka nauratti...
Tää on noloo..tästä on aikaa yli 20 vuotta..olin väsynyt ja sain hepulin..
Kuulin että on olemassa laulaja nimeltään Lynyrd Skynyrd.
.. Kamalaa, vieläkin huvittaa...
Vierailija kirjoitti:
Tän luin joskus joltain keskustelupalstalta. Koulun ruokalan seinällä oli juliste jossa oli siilin kuva ja ohjelause sivistyneeseen ruokailuun: en hörpi. Oppilailla oli sitten ruotsin sanakoe, jossa kysyttiin sanaa siili ja oppilas kirjoitti vastaukseksi en hörpi :D
:D Mä saatan ehkä kuolla tähän nauruun!!!
Kaveri ihmetteli joskus kirjaa lukiessaan, että mikä ihmeen vaateripustin, ajatteli sen siis vaateri pustin :D Mies oli sitten kysynyt, että olisko kyseessä hengari..
Jossain Sophie Kinsellan kirjassa oli pahatarpomo, tajusin vasta aika lopussa, että se oli pahatar pomo eikä paha tarpomo :DDD
En muista yhtään mistä tässä oli kyse, mutta joskus koulussa opettaja kysyi eräältä pojalta, että mikä sun nimi on? Hannu. Miten se kirjoitetaan? Äh, a..
Tietokonekurssilla oli opeteltu tulostimen asennusta. "Then we put this wire on the hiipii" HP:n tulostin siis oli kyseessä :D
Ei voi olla todellista... oletko 3-vuotias?