Hauskat tavat koirallasi?
Mitä hauskoja tapoja koirallasi on, kertokaa tänne! :)
Mun koira ottaa joka ikiseltä lenkiltä jonkun aarteen mukaan, millon kantaa keppiä, millon kiveä/käpyä ym mitä on löytänytkään :D jättää ne kaikki samaan paikkaan taloon nurkalle eikä enää kiinnitä niihin mitään huomiota. Nurkalla onkin jo aika määrä kaikennäköistä :D
Sitten kun makoilen sohvalla, se tulee lähes aina sohvalle, nostaa häntäänsä ja oikein asettelee peppunsa mun rintakehän päälle :D sit kun se tekee noin niin täytyy rapsuttaa kankusta niin herra on tyytyväinen. Eikä ole mikään pikkukoira, välillä on oikein tukahduttavaa kun se istuu päälle :D
Kommentit (40)
Kun mies laulaa justin bieberin biisiä baby nIin kun hän on laulanut kertosäkeen eli "baby baby baby" sen jälkeen koira ulvoo
Meidän pikkuruinen sekarotuisella Teuvo-koiralla pitää olla aina joku suussa,kun tulee tupaan.Sitten kiertää se sukka/lapanen/pilttipurkki/kivi suussa saman lenkin olkkarin kautta ja murisee.Osaa myös sanoa nimensä,kun siltä kysyy😃 Hassu pieni koira
Mun koiran haukottelu jää kesken jos tekee itse haukotteluäänen. Se näyttää silloin hölmistyneeltä.
Sillä on myös hyvin mielenkiintoinen unielämä. Se haukkuu, murisee (mitä normaalisti ei edes tee) ja haukkuu kimakasti unissaan. Se myös näyttää liikuttelevan tassuja joskus unissaan kuin juoksisi.
Se ei ikinä herätä ketään mutta saattaa istua katsomassa milloin herää ja kun herää, se innostuu ja alkaa heiluttaa häntää.
Jos sillä on jano, se hakee vesikupin jos se on tyhjentynyt ja kantaa sen jalkojen juureen.
Mun koira alkaa joskus ulvomaan kuullessaan musiikkia. Ei aina sama kappale, ulinakohtaus iskee arvaamatta. Säestyksenä käy kännykän soittoääni, Pavarotti tai Sandstorm. Mikä nyt milloinkin saa tunteet pintaan.
12-vuotias sekarotuinen koirani pitää aina vanhaa, iänikuista pehmopalloaan suussa unituttina, nukahtaa sitten se suussa.
Jos koira on jossain toisessa huoneessa ja mä aivastan, koira ryntää hirveetä vauhtia luokseni ja läpsii tassullaan ihan kuin olisi suurestikin huolissaan terveydentilastani.
Oho. Ketju jossa on monta viestiä vaan ei yhtään alapeukkua. Koira tosiaan on ihmisen paras ystävä.
Kakkiessa silleen jännästi liikuttulee poskilihaksia ikään kuin miettisi jotain :)
Meillä on vajaa vuoden ikäinen Heikki-koira. Tämä kaveri vaatii joka aamu puhtaan vesikupin tai on juomatta. Matkii myös paljon, jos nuolen huulia niin Heikkikin nuolee, jos vilkutan Heikille heipat niin Heikkikin vilkuttaa. Useesti myös jos syön yksin niin Heikki työntää itselleen tuolin ruokapöydän alta ja istuu siihen pitämään seuraa. Mitään näistä ei siis ole opetettu koiralle, vaan se alkoi tekemään niitä satunnaisesti ja kehuttiin ja nyt se tekee näitä jatkuvasti :D Heikki myös seisoo takajaloillaan edessä, jos haluaa että nostetaan syliin. Sylissä Heikki tykkää olla niin että on vatsa rintaa vasten ja laittaa sitten tassut olkapäälle ja kuono sitten niiden päälle.
Koiralla on lähinnä paskoja tapoja.
Koirat haisee, kuolaa, meluaa, räyhää jne.
Toinen mun koira juttelee örisemällä. Kuulostaa sellaiselta tylsistyneeltä mutinalta. Vastailee kun puhuu sille
Kun koira hyvällä tuulella se tulee iloisesti esittelemään puruluitaan ja niitä pitää sitten käyttää kädessä ja kehua miten hienoja ne ovat :)
Koiramme katsoo telkkaria ja kun siellä näkyy eläimiä, niin alkaa haukkua tai murista ja kyse ei siis ole äänestä vaan kuvasta. Toinen koira ei ymmärrä moisesta tuon taivallista.
Se kantaa kaikki kengät keskelle olohuoneen lattiaa. Ehkä maailman rasittavin tapa, enkä kertakaikkiaan saa sitä opetettua pois siitä.
Aamulla aina kahdeksan jälkeen se pomppaa päälleni makoilemaan vaatimaan rapsutuksia.
Koirani on vapaalla ruualla, joten yleensä kupissa on aina ruokaa. Jos jompikumpi kupeista on tyhjä, pistää se tassun sisälle ja potkaisee. Ja rämistää sitä niin kauan, että kuppiin tulee vaadittava asia. Sitten ei välttämättä edes syö tai juo, joku "periaatekysymys", että kupit eivät saa tyhjillään olla.
Koirallani on tapana nuuhkia ja nuolla alapäätäni. Mikäs siinä, en pane pahakseni lainkaan :)
Meidän nöffiherra hymyilee aina nukkuessaan ja jos kuuntelen musiikkia :)
Vierailija kirjoitti:
Mun koiralla on ihme tapa olla vaan puoliksi sohvalla. Etutassut on maassa ja takatassut sojottaa suorana sohvalla taaksepäin :D se saattaa olla tossa asennossa ihmettelemässä vaikka kuinka kauan.
Kivoja juttuja täällä. Tämä koira taitaa kuitenkin kärsiä närästyksestä. Koira on hoksannut, että painovoima auttaa pahaan oloon: kun sijoittaa pään ja ruokatorven mahalaukkua alemmas, pääsee paine mahasta helpommin purkautumaan.
Koirankin närästykseen auttaa useimmiten lääkekuuri. Kannattaa puhua aiheesta eläinlääkärille. :)
Meidän dobermanni rakastaa uuden vuoden raketteja todella paljon, uuden vuoden se ravaa pitkin pihoja raketteja räksyttämässä, joka vuosi sama juttu.. ja kun omat ammutaan se on pidettävä tiukasti kiinni, tai muuten lähtee... mitä isompi, sen parempi. Uuden vuoden jälkeen koiruli sitten nukkuu ja lepää pari päivää, toipuen "juhlapäivästä"
Meidän koira tykkäsi, kun soitin pianoa. Se tuli aina välittömästi siihen ihan pianon viereen lattialle makaamaan ihan litteänä. Ehkä pianosta lähtevän äänen värähtely tuntui lattiassa, ja tuntui jotenkin mukavalta. Tämä pianomakaaminen oli siis aina paljaalla lattialla, muuten maatessa piti aina olla matto alla.
🇺🇦🇮🇱
Edesmennyt koira tykkäsi aikanaan kakata niin että laittoi takajalat kinoksen päälle ja oli etutassujen varassa niinkuin miltei ylösalaisin. Näytti... typerältä.
Kun sille sanoi että lähetäänkö ulos, se pyörähti ympäri. Joskus useamman kerran.
Se tykkäs myös ähertää itsensä pieniin ahtaisiin tiloihin. Kuten lipaston alle jossa oli sen verran tilaa että se juuri mahtui sinne. Sinne pääseminen ja sieltä pois pääseminen oli vaikeaa.