Jos oikeasti tapahtuisi: rikas sheikki haluaisi yön kanssasi ja maksaisi a) 5000e b) 50 000e c) 250 000e. Millä summa miehesi sanoisi mene vain?
Mies olisi ok ja fiksun oloinen. Jos oikeasti tapahtuisi mitä luulet millä hintaa miehesi sanoisi että mene ihmeessä?
Kommentit (45)
Miksi minun pitäisi miehen mielipidettä kysyä? Minä itse päätän kropastani.
Jaaha, vaihteluksi tällasta paskaa. No, jos mieheni sekoaisi ja luulisi että olen prostituoitu ja että hän on parittajani, veisin hänet mielentilatutkimuksiin.
Onko noin hirveitä miehiä olemassa, jotka olisivat valmiita kaventamaan elämänkumppaninsa lihapalaksi ventivieraan käyttöön rahaa vastaan ja vieläpä niin että oikein innostaisi että joo, lähdepä huoraamaan rakkaani? Ei kai...
Ei millään hinnalla. Ja en taitaisi kelvata sheikeille, elovenävaalea nainen taitaisi olla eksoottisempi sheikille kuin tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen...
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, vaihteluksi tällasta paskaa. No, jos mieheni sekoaisi ja luulisi että olen prostituoitu ja että hän on parittajani, veisin hänet mielentilatutkimuksiin.
Onko noin hirveitä miehiä olemassa, jotka olisivat valmiita kaventamaan elämänkumppaninsa lihapalaksi ventivieraan käyttöön rahaa vastaan ja vieläpä niin että oikein innostaisi että joo, lähdepä huoraamaan rakkaani? Ei kai...
On niitä swinger-parejakin, jotkut ottaa kolmannen pyörän, jotkut haluaa katsoa kun omaa naista naidaan jne maailma on monimutkainen paikka siskoseni.
Mun mies ehdottais tuota suurinta vaihtoehtoa, että päästäis elämässä vähän eteenpäin. Muuten sitä ei liikuttais, mutta tietää miten paljon inhoon joka sortin ählämeitä, niin siksi.
On sen verta tiukkaa rahallisesti et luulisin et hän vastais myöntävästi jo tost 5000 eurosta, toki toi isoin summa ois vielä parempi. Sama kyllä toisinpäinkin. Jos joku rikas naikkonen haluis maksaa meidän perheelle rahaa et mies kävis pukkasee niin olis ihan ok mulle. Ei se niin nuukaa oo. Muuten pettäminen ei kuulu meidän suhteeseen millään muotoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä swinger-parejakin, jotkut ottaa kolmannen pyörän, jotkut haluaa katsoa kun omaa naista naidaan jne maailma on monimutkainen paikka siskoseni.
Swinger ei ole prostituutiota.
Vierailija kirjoitti:
Oletuksena nyt varmaan on se että vaimo itsekin on halukas huoraamaan tuon yhden yön eikä siten että mies työntää vastahakoisen vaimon sheikin leluksi ja kerää rahat.
Vierailija kirjoitti:
Se olisin minä joka päättää, ei mies. Ap, valoja päälle.
Etkö kysyisi muka lupaa?
Meidän suhde ei toimi noin. Kumpikin päättää omasta puolestaan, eli mies saa itse päättää oman suhtautumisensa tarjouksiin ja mä taas omani.
Ei taida sheikkien tarvita maksaa. Moni nainen antaisi ilosta.
Eräs emiraattien sheikki tarjosi 20k hänen juhliinsa osallistumisesta sai se sheikki kuulla suorat sanat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että nuo sheikit pitävät sitten kivaa koko rahan edestä. Suomeksi sanottuna alistavat ja nöyryyttävät niin paljon kuin pystyvät ja keksivät. Eli jos tekee mieli syödä siinä peräaukon tärvelemisen ohella sheikin ulostetta ja juoda virtsaa, niin go for it. Dubai porta potty -hakurimpsulla lisää.
Tässä oletus että sheikki ihan normaali. AP
Kun tuo on niille normaalia käytöstä. Kaikkia pikkupoikia käyttävät siellä miehet hyväkseen kun naisia ei ole tarjolla. Sitten kun ne kasvavat isoiksi ne tekevät naisille saman mitä niille tehtiin.
Minä antaisin käteenvedon vaatteet päällä 250 000€, ei sillä yötä vielä sais. Yksi yö - lähtöhinta on miljoonissa. Ja mieskin antaisi vetää käteen tuolla maksimisummalla, samoin olisi itse valmis vetämään toista äijää käteen tuosta 250 000 :D. Jos se sheikki olisikin miehiin päin...?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin että tässä muoviämpäreidenjonotusmaassa jok ikisen parin naisen sakset aukeaisi molempien suostumuksella mille tahansa murjaanille jos oikeasti 250ke mäjähtäisi siitä tilille.
Ei todellakaan aukeais ählämille mistään summasta.
En ole koskaan jonottanut ämpäriä ja pyrin välttämään kaikenlaista jonotusta niin paljon kuin voin.
50k riittäisi, niin menisin jo mieluusti kysymättä mieheltä.
Mieheni sanoisi ettei mistään hinnasta. Motiivi tälle lausunnolle voisi olla esimerkiksi se, ettei halua jakaa minua. Toisaalta motiivi voisi olla myös se, että arvelee joutuvansa vaikeuksiin minun kanssani jos käy ilmi että olisi sopivasta summasta valmis minut myymään. Sen verran miehellä järki pelaa, ettei varmasti kuvittele, että mulle olisi ok että hän suostuisi mut antaan käyttöön jollekulle muulle, oli summa mikä tahansa. Tuskin sitä(kään) silti rehellisesti kertoisi vaan keräisi vaan pisteitä siitä että olisin muka rahaa arvokkaampi 😂😂😂
Se olisin minä joka päättää, ei mies. Ap, valoja päälle.