Jos oikeasti tapahtuisi: rikas sheikki haluaisi yön kanssasi ja maksaisi a) 5000e b) 50 000e c) 250 000e. Millä summa miehesi sanoisi mene vain?
Mies olisi ok ja fiksun oloinen. Jos oikeasti tapahtuisi mitä luulet millä hintaa miehesi sanoisi että mene ihmeessä?
Kommentit (45)
Suurimmalla mahdollisella summalla.
Varmaan satasella.
T. Köyhän avokki
Vierailija kirjoitti:
saisiko mies ne rahat?
Yhteiskassaan menisi rahat.
Mies sanoi että ei millään summalla. Itse olin että: "No mutta ajattele nyt kun saisi 250 tuhatta euroa!" :D Ei silti.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi että ei millään summalla. Itse olin että: "No mutta ajattele nyt kun saisi 250 tuhatta euroa!" :D Ei silti.
Luuletko että vastaa rehellisesti kun rahaa ei ole oikeasti tulossa :)
Vierailija kirjoitti:
Kunnon beta-cuck aisuri ja vielä tyhmä sellainen. Jätä se sika.
Miehenä vastaan. 250 000 laittaisi asiaa ainakin miettimään. Jos vaimo ei panisi pahaksi niin voisihan se käydä vähän iloa antamassa. M47
Miks tässä miehen mielipidettä kysytään?
Mä en olisi sheikin kanssa kyllä mistään hinnasta... Jos joku Euroopan prinssi niin katotaan sitten uudestaan..
Vierailija kirjoitti:
Miks tässä miehen mielipidettä kysytään?
Mä en olisi sheikin kanssa kyllä mistään hinnasta... Jos joku Euroopan prinssi niin katotaan sitten uudestaan..
Vastaa sinä euroopan prinssin skenaariossa mitä tapahtuisi. Euroopan prinssit vain epätodenäköisesti maksaisi tuollaisia summia. Sheikki uskottavampi.
Miksi miehellä olisi asiaan mitään sanottavaa? Ei mun mieheni ainakaan kuvittelisi vivansa määrätä minun seksuaalisuudestani tai ruumiistani.
Minä taas en myy itseäni rahasta. Tämä ehkä johtuu siitä, että sitä on jo ihan tarpeeksi. Minä haluan mieheltä ja seksisuhteelta jotain ihan muuta.
Kannattaa muistaa, että nuo sheikit pitävät sitten kivaa koko rahan edestä. Suomeksi sanottuna alistavat ja nöyryyttävät niin paljon kuin pystyvät ja keksivät. Eli jos tekee mieli syödä siinä peräaukon tärvelemisen ohella sheikin ulostetta ja juoda virtsaa, niin go for it. Dubai porta potty -hakurimpsulla lisää.
Mikä hiton miehen kauppatavara se nainen on!?
Yksikään sheikki ei maksaisi av-mammasta 5000 euroakaan.
Av. mamma jotuis itse maksanmaan sheikille.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että nuo sheikit pitävät sitten kivaa koko rahan edestä. Suomeksi sanottuna alistavat ja nöyryyttävät niin paljon kuin pystyvät ja keksivät. Eli jos tekee mieli syödä siinä peräaukon tärvelemisen ohella sheikin ulostetta ja juoda virtsaa, niin go for it. Dubai porta potty -hakurimpsulla lisää.
Tässä oletus että sheikki ihan normaali. AP
Mieheni ilmoitti että no can do. Mä en sekaantuis arabiin mistään summasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oletus että sheikki ihan normaali. AP
Nuo eritejutut ovat noille upporikkaille sheikeille se "ihan normaali".
No sillä rahalla (250 000) saatais kaikki velat maksettua ja mies voisi jäädä töistä pois, on sairas ja inhoaa työtään, mulle olis todella vaikeaa mennä vieraan miehen mukaan rahasta, mutta vakavasti harkitsisin ja näin äkkiä ajatellen voisin jopa suostua, ei se vois pahempaa olla kuin synnyttäminen. Luulen silti että mies ei suostuisi, olis se sen verran paha juttu molemmille.
Sheikeillä on varmasti sen verran kovat vaatimukset naisten suhteen ettei tyypillisellä av-mammalla olisi minkäänlaista saumaa haaremiin.
saisiko mies ne rahat?