Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tehtaan ruokia et aio ostaa jouluna?

Vierailija
28.10.2016 |

Minkä tehtaan ruokia et aio ensi jouluna ostaa? Miksi?

Itse harkitsen, että luovun Saarioisten ruuista, vaikka olen niitä tähän asti aina suosinut eineksiä ostaessa. Piupiu.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina mietin, että millainen ihminen ostaa jotain Saarioisten eineslaatikoita jouluksi ja miksi? Nehän on niin pahoja, ettei voi syödä, ihan sama olla kokonaan ilman, jos ei muuta saa.

Vierailija
22/38 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan valmiina rosollin ja sienisalaatin ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä kaikki fazerin suklaat nyt on oikeasti muuttuneet? En tiedä, uskallanko ostaa yhtään fazerin suklaakonvehteja (geisha, fazermint...), jos ne nyt on sit kaikki ihan pahoja?

Helvetin hyvä että ovat paskoneet reseptinsä. Nyt mullakin on mahiksia laihtua.

Vierailija
24/38 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aina mietin, että millainen ihminen ostaa jotain Saarioisten eineslaatikoita jouluksi ja miksi? Nehän on niin pahoja, ettei voi syödä, ihan sama olla kokonaan ilman, jos ei muuta saa.

No köyhä, yksinäinen, kuten minäkin vuosia sitten. Saarioisten maksalaatikolle kyllä on tapahunut alaliuku vuosien aikana, on kuin hyytynyttä velliä, jota maksalaatikoksi kutsuvat. Tuli sen myötä kammo maksalaatikoihin ja jäi maksis pois  joulypöydästä.

Vierailija
25/38 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän mielestä kauppojen harmaasuolatut joulukinkut liian suolaisia? Miun mielestä on. Etsimällä saa etsiä vähäsuolaisempaa.

Vierailija
26/38 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan osta minkään tehtaan tekemiä ruokia, en joulu tai muitakaan. Mulla on keittiössä oma tehdas, jossa teen joululaatikot aina aatonaattona. Sulkeiset alkavat siinä aamukymmeneltä ja valmista on puoliltaöin. Näin jo vuodesta -96.

Niin minäkin, vieläpä kasvatan itse kaikki lantut, porkkanat ja perunat. Munat omasta kanasta ja voinkin kirnuan itse!

Vierailija
27/38 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin tehtaat pannassa!

Vierailija
28/38 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta einesruokia joulupöytään.

teen itse, laatikoita en harrasta, mutta aura-punajuurilaatikko on uusi suosikki.

kaloja, karjalanpaistia ym, ei kinkkua eikä kalkkunaa kaivata

Vierailija
29/38 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Felix. En ostaa enkä halua niitä edes lahjoituksena.

Heillä oli tässä taannoin mainos tv:ssä jolla tukivat maanpetturuutta.

Vierailija
30/38 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehty maksalaatikko on pahaa. Itsetehty rosolli on mautonta. Luomukinkku ja tehdaskinkku maistuvat ihan samalta. Imelletetty perunalaatikko on pahaa. Tavallinen perunalaatikko on perunamuusia uunissa, se on ehkä ainoa joka "itsetehtynä" on parempaa kuin kaupan. Sillit ja graavikalat on pahoja. Lanttu on pahaa, myös laatikkona. Kiva jos joku haluaa niska limassa vääntää kaiken itse. Mun takia ei tarvi, kaupan pöperötkin kelpaa ihan hyvin. Ehkä boikotoin jotain vihreitä kuulia, ne on syömäkelvottomia.

Että näin mun mielestä.

Vierailija
31/38 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetehty maksalaatikko on pahaa. Itsetehty rosolli on mautonta. Luomukinkku ja tehdaskinkku maistuvat ihan samalta. Imelletetty perunalaatikko on pahaa. Tavallinen perunalaatikko on perunamuusia uunissa, se on ehkä ainoa joka "itsetehtynä" on parempaa kuin kaupan. Sillit ja graavikalat on pahoja. Lanttu on pahaa, myös laatikkona. Kiva jos joku haluaa niska limassa vääntää kaiken itse. Mun takia ei tarvi, kaupan pöperötkin kelpaa ihan hyvin. Ehkä boikotoin jotain vihreitä kuulia, ne on syömäkelvottomia.

Että näin mun mielestä.

Jos itsetehty maksalaatikko on pahaa, sä et vaan osaa sitä tehdä. Ja sama juttu tavallisessa perunalaatikossa, se ei ole perunamuusia uunissa, koska kun se laitetaan uuniin, se on vellimäistä, siinä on suurimmaksi osaksi maitoa ja siirappia, ja kun se otetaan uunista se on notkeaa, kiiltävän ruskeaa ja maukasta, ei tiedä enää mitään perunamuusista kun on muutaman tunnin ollut uunissa.

Vierailija
32/38 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään. En suinkaan ole mikään fanaatikko, eli ehkä ostan jotain sellaista, jota ei itse viitsi tehdä.

Kinkku tulee suoraan sikalasta, toki teurastettuna, paloiteltuna ja ehkä jopa suolattuna.

Suklaa on kyllä pieni ongelma, kun on todella vaikea enää löytää hyvää suklaata, ilman palmuöljyä. Kai sekin pitää sitten tehdä itse.

Vierailija
33/38 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikot ovat niin helppoja valmistaa, että miksi kukaan ostaa  niitä valmiina jouluksi? Valmiita soseita käyttävän ei tarvitse edes haistella kiehuvien lanttujen katkua eikä kuoria ja pilkkoa porkkanoita - vaikka ei sekään kovaan hommaa ole.

Vierailija
34/38 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylttytehtaan, hahhaaahah. No joo.

Vierailija
35/38 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en eineksiä osta ja viimeseks ny jouluksi ostaisin!

Vierailija
36/38 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä jouluun kuuluu tuoksut eli kun itse tekee, tulee se joulun tuoksu.

Nyt ois lanttupussi vaan 0,89 €.

Vierailija
37/38 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että näin mun mielestä.

Jos itsetehty maksalaatikko on pahaa, sä et vaan osaa sitä tehdä. Ja sama juttu tavallisessa perunalaatikossa, se ei ole perunamuusia uunissa, koska kun se laitetaan uuniin, se on vellimäistä, siinä on suurimmaksi osaksi maitoa ja siirappia, ja kun se otetaan uunista se on notkeaa, kiiltävän ruskeaa ja maukasta, ei tiedä enää mitään perunamuusista kun on muutaman tunnin ollut uunissa.

Perunalaatikosta tulee pahaa jos siihen laittaa siirappia. En itse tee maksalaatikkoa, olen syönyt useamman itsetekemää maksalaatikkoa enkä pidä siitä. Nämä on mielestäni makuasioita.

Vierailija
38/38 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan. Vietän jouluni yksin ja vihaan ruoanlaittoa. Sama ostaa ne muutamat laatikot valmiina. Eikä ne pahoja ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme