Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nännipihassani on sellainen iljettävä huokonen josta voi ajoittain pursottaa talia!

Vierailija
28.10.2016 |

Huomasin alunperin epämääräisen kohouman nännipihassani. Sitten puristin sitä ja sieltä pusertui talia piiitkänä ohuena nauhana.

Nykyään puristan sitä parin kuukauden välein ja sieltä tulee pieniä määriä talia. Jos en muistaisi huokosen paikkaa, en pystyisi ulkonäöstä päättelemään sen sijaintia., se ei siis enää näy ulospäin.

Tämä kuitenkin ällöttää minua ja siksi kysynkin, onko teillä ollut vastaavia ja oletteko saaneet niihin hoitoa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee lonkkaan aina samaan kohtaan patti ja puristaessa siitä tulee sellainen pitkä ohut valkoinen mato,vissiin sama asia?

käteen kasvoi ennen sellainen paksu nahka patti mitä sitten puukolla tai jollain vuoleskelin matalaksi ja kerran sieltä paljastui jotain valkoista ja kun puristin siitä,pullahti kädestä valkoinen pallukka kuin ihan pieni kananmuna,käteen jäi myös kuoppa mikä sitten joskus kasvoi umpeen,vittu että oli jotenkin ällöttävä.

t.M

Sulla oli  lipooma

Vierailija
22/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, tää on ällöttävä ja ihana keskustelu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö niille talipateille voi tehdä mitään? Siis vaikka poistaa ihotautilääkärillä?

Vierailija
24/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luullut, että niitä on kaikilla. Itselleni ensimmäinen tuli nännipihaan jo lapsena, alle 10-v varmaan. Ilmoitin äidille patin huomattuani että mun tissit on alkanu kasvamaan. Onneksi ei ihan niistä näppylöistä lopulliset rinnat muodostuneet :D

Vierailija
25/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montgomeryn rauhanen, jokaisella on nännipihassa niitä.

Vierailija
26/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lipooma on?

t.M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi