Nainen, uhkaako lyhyt mies sinun naiseuttasi?
Kommentit (27)
Ei, kuumimmat tietämäni miehet ovat 168- ja 170-senttiset. Itse 167cm.
Molemmilla vastaajilla ideaalimies itseä pidempi. :D Eli uhkaa ainakin noita kahta ensimmäistä.
Ei. En koe minkään asian ylipäätäänkään uhkaavan naiseuttani.
Uhkaa. Aina kun vastaan kävelee itseäni lyhyempi mies, häpeän suunnattomasti ja tunnen itseni kirahviksi enkä naiseksi. Ja näitä tilanteita on kyllä valitettavan paljon, vaikken ole kuin 174 cm.
Olen kyllä tapaillut useita itseäni lyhyempiä, kun näin epänaisellisena en ole saanut kuin niitä jotka eivät muuta saa. Mutta kaatunuthan se aina on, koska en voi tuntea itseäni naiseksi ja tällöinhän se mies on siis... no niin.
No joskus on mun heikkoa naisen egoani haitannut että poikaystäväni on hieman lyhyempi, mutta suurimmalta osin aikaa en ajattele pituuksiamme, ja hän on muutenkin niin miehekäs ettei sitä tule mietittyä.
Ap kuulostaa katkeroituneelta lyhyeltä mieheltä joka on saanut pakit tai jotain.
Mun egoa ei uhkaa mikään. Sen sijaan kaikin puolin lyhyen miehen ego uhkaa hänen omaa egoaan. T. Pikku pullistelijan uhri
Epävarma tyttöystäväni ei halua pitää korkkareita seurassani, koska tulee niillä minua pidemmäksi. Harmi, koska näyttää niin hullun kiihottavalta niissä. :(
Ottaako pattiin kun olet lyhyt?
Mä en pidä pitkistä miehistä. Riittää kun on mua pidempi.
163cm nainen
Ei uhkaa. Naiseuteni ei ole kiinni itseni ulkopuolisista tekijöistä.
Ei uhkaa, olen 175 ja jopa tennareissa korot. Miehiä asia tuntuu enemmän kiusaavan, ihan ilman syytä.
Vierailija kirjoitti:
Uhkaa. Aina kun vastaan kävelee itseäni lyhyempi mies, häpeän suunnattomasti ja tunnen itseni kirahviksi enkä naiseksi. Ja näitä tilanteita on kyllä valitettavan paljon, vaikken ole kuin 174 cm.
Olen kyllä tapaillut useita itseäni lyhyempiä, kun näin epänaisellisena en ole saanut kuin niitä jotka eivät muuta saa. Mutta kaatunuthan se aina on, koska en voi tuntea itseäni naiseksi ja tällöinhän se mies on siis... no niin.
Ei taida olla pitkän naisen kirjoittama oikeasti tämä? Pitkät naisethan on usein niitä halutuimpia.
173 cm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla pitkän naisen kirjoittama oikeasti tämä? Pitkät naisethan on usein niitä halutuimpia.
Haluttu malliksi on aika eri asia kuin haluttu tyttöystäväksi.
173 cm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, onko? Epäilen vähän. Mutta voihan se kohdallani tietysti olla tuo ruma naama, ja vähäiset "muodot".
Vierailija kirjoitti:
Ottaako pattiin kun olet lyhyt?
Mä en pidä pitkistä miehistä. Riittää kun on mua pidempi.
163cm nainen
Eli lyhyt mies on sinulle uhka.
Mieheni on kolmisen senttiä pidempi eikä se estä käyttämästä 7-14cm korkoja, eli olen yleensä aina häntä pidempi kodin ulkopuolella. Mitä sitten? ;D Liittomme ei perustu pinnallisuuksiin.
Ei. Aviomies on 2cm lyhyempi, ja ollut vain hyväksi naiseudelleni. :D
Lyhyt mies yrittämässä pitkää naista on kuin koirapuistossa joku lyhytjalkainen mulkosilmäinen mopsiuros yrittämässä astua eleganttia ja pitkäjalkaista salukinarttua. Pitäisi ymmärtää hakea omanlaista seuraa. Vaivaannuttavaa ja huvittaa molempia yhtäaikaa.
Ei uhkaa. Seurustelukumppanit olleet 165-175cm järjestään, itse 165cm. Tosin myönnän että 150 cm mies ei välttämättä herättäisi innostaisi. Kerran tapailin lähes kaksimetristä ja tuntui liian pitkältä itselle. Tykkään olla aika samalla tasolla miehen kanssa. Mutta mulla on kyllä kavereita jotka jankuttaa aina miehen pituudesta, noh moni näistäkin on sitten ihastunut lyhyempään mieheen lopulta.