Jännittää! Huomenna pitäis tavata miehen äiti ja sukulaisia ensimmäistä kertaa.
Ollaan seurusteltu miehen kanssa kolmevuotta enkä ole hänen äitiään tavannut. Nyt sitten huomenna olisi miehen serkun synttärit ja mua on pyydetty sinne. Mies kysyi eilen uudestaan viestillä, että kiinnostaisko sua oikeasti tulla sinne?Vastasin sitten että olisi mukava tavata äitiään. Mies sitten vastasi että pelkään vähän sun puolesta, ei ole ihan normaali ihminen. Kysyin sitten että no kerro hänestä lisää ja mies laittoi: En halua aiheuttaa turhia ennakkoluuloja sulle näet sitten ajan kanssa...Tuntuu että mies yritti peruutella tuloani jotenkin ensiksi.. Kysyi myös että onko mulla sinne vaatteita?? Ja mulla on kasa erilaisia vaatteita kaapissa... Olen myöskin hoikka enkä mikään plösö ja kovaääninen.
Millä fiiliksillä mun nyt pitäs olla? Olen stressannut tätä kauan jo. Onko ne jotai hulluja sitten vai ja taustalla jotain salaisuuksia? joko miehellä tai heillä? Muissa suhteissa on esitelty muutamankuukauden seurustelun jälkeen ja näin on tutuillakin.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Miten uskallat tehdä sen?
En taida uskaltaakkaan
Itse en varmaan menisi. Mitä menetät jos et tapaa hänen äitiään?
Miksi "hoikkuutesi" on olennainen asia?
"Plösö ja kovaääninen" ??? Siis et ole plösö mutta olet kovaääninen? Vai tarkoititko että mielestäsi "plösöt" ovat kovaäänisiä?
Tuossa oli niin paljon epäolennaista asiaa että itse pointti jäi kyllä hämärän peittoon...
Nokka pystyyn ja menox. Kyllä mua ainakin kiinnostais, mikä siinä nyt niin jännää on.
Mene rohkeasti. Ovat ihmisiä kuten sinun suku.
Vierailija kirjoitti:
Miksi "hoikkuutesi" on olennainen asia?
"Plösö ja kovaääninen" ??? Siis et ole plösö mutta olet kovaääninen? Vai tarkoititko että mielestäsi "plösöt" ovat kovaäänisiä?
Tuossa oli niin paljon epäolennaista asiaa että itse pointti jäi kyllä hämärän peittoon...
Tarkoitin etten ole plösö enkä kovaääninen. Mainitsin ulkonäköjutun siksi että ei minua piilotellakaan tarvitse.
Onko miehesi äitinsä kanssa paljon tekemisissä vai onko etäinen ja osallistuu vain "pakollisiin" sukujuhliin?
Vierailija kirjoitti:
Mene rohkeasti. Ovat ihmisiä kuten sinun suku.
Kaikenlaisia ihmisiä nähneenä kaikki eivät ole ihan normaaleja ihmisiä...
No tietysti menet. Kolme vuotta suhdetta takana, niin kyllä on jo paikka tavata hullukin suku.
Miehesi häpeää äitiään, ja ajan kanssa näet häpeääkö syyttä vai syystä. Jos olet hänen ystäviään tavannut yms., niin tuo on varmaan se selitys miksi mies ei sinua sinne halua - vaikka ei sitä suoraan sano.
Kerrohan miten meni, tuliko vastaan seinähullu anoppi vai ihan normi emäntä.
No jos sun miesystäväs pitää oikeen erikseen kysyä että "hei oikeesti haluuks sä tulla muka" niin itse jättäisin menemättä. Mies esitelköön sitten kun on siihen valmis. Hulluja vanhempia tai ei ihan sama, mutta jos mies on tota mieltä niin väkisin älä ala tunkemaan. Jätä menemättä.