Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Remu hämmästelee nykyajan kauneusihanteita: ”Hirveet silikonipampulat ja huulet törröttää kuin Aku Ankalla”

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas hämmästelen sitä, ettei aikuinen ihminen tajua miten mautonta on mollata toisten ulkonäköä. Jokaisella meistä on oma käsityksemme kauneudesta. Jos jonkun toisen kauneusihanne ei vastaa omaasi, se ei ole väärä. Se on vain erilainen. Minäkin ihmettelen paskalle ja hielle haisevia ihmisiä, mutta se siitä. Elämä jatkuu.

Kaikkia ei voi, eikä pidä miellyttää, mutta onneksi tärkeintä onkin se, että on tyytyväinen itseensä.

Vierailija
2/14 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remu oli eilen aamu-tv:ssa ja oli pakko laittaa volume nollille. Ihme paskaa suolsi koko ajan, vaikka itse ei ole sen kummoisampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole täydellinen rinta tai huulet ja niitä halutaan sitten korjata. Kaikki leikkaukset eivät onnistu.

Tästä kai se tyhjä ihmettely johtuu kun ei ymmärretä sitä että lopputulos voi olla huono.

Vierailija
4/14 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, okei. Ja nyt kaikkien pitää muuttaa ihanteitaan, koska itse REMU niin sanoi!

Vierailija
5/14 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että joku uskaltaa sanoa ääneen että turhaa pumpata itsensä täyteen silikonia sun muita täyteaineita. Minne on luonnollisuus kadonnut? Liian monta tapausta lehdissä näkynyt joissa on ulkonäön parantelujen kanssa ns. vauhtisokeus iskenyt eikä mikään tunnu riittävän.

Terveisin: AA-kupin tisseillä varustettu ohuttukkainen nainen. Jos en tällaisena muita miellytä niin se ei ole minun ongelma. Itseäni ei ulkonäköasiat niin kiinnosta että lähtisin mihinkään piikittely/leikkely/hiustenpidennysrumbaan.

Vierailija
6/14 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin ihmettelen, jos pitää dumpata huulet, tissit tai peppu täyteen. Sitä mietin yksi päivä, kun nämä ihmiset tulevat vanhoiksi eli mummoiksi. Voin jo kuvitella miltä näyttää mummo törröhuulineen ja silikoni tisseineen tai jos niin iso peppu ettei pääse tuolilta ylös? Kauniilta näyttää huulet edelleen vai mitä? Törröhuulet jees!! 

Vierailija
7/14 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remun jutut ovat ihan yhtä tyhjän kanssa. Aivan sama puhuuko pää vai p*rse.

Vierailija
8/14 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kommenteissa miehet komppasi Remua!

Vierailija
9/14 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, että nuoretkin naiset alkavat ”parannella” ulkonäköään. Niin monta esimerkkiä löytyy lehtikuvissa, kun kasvonpiirteet alkavat muutaman vuoden sisällä muistuttaa sitä eläintä, josta kai polveudumme.

Vierailija
10/14 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remun mielipide töröhuulista ja silikoneista ei kuitenkaan tarkoita sitä, että hän pitäisi kauneusihanteenaan tavallista av-mammaa.

Vierailija
11/14 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kommenteissa miehet komppasi Remua!

Siis wau! Tämähän ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö miehet tykkäisi kauniista naisista. Toisin sanoen miehet tykkää kauniista naisista, joilla on omasta takaa kaunis naama, hyvä kroppa ja timmi pers. Ei se, että miehet ei tykkää leikellyistä naisista tarkoita sitä, että heidän mielestään kaikki leikkelemättömät naiset olisivat kauniita. En siis ymmärrä tätä riemuitsemista. Eikö siinä vaiheessa olisi jo aihetta riemuun, jos miehet lakkaisivat arvottamasta naisia sen mukaan, kuinka kauniita he ovat?

Vierailija
12/14 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
13/14 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha miten tekopyhä. Mitähän teki sillon yks vuos bb-talossa? Ei muusta puhunutkaan ja kytännyt kun vanha prvo sarin silikonitissejä. Hah!

Vierailija
14/14 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan noita ihmetelläkin. Ei näitä julkkismuijia enää edes erota toisistaan kun kaikki on truutattu fillereillä tasan samannäköisiksi. Toki ihan vaan vapaasti, mutta minä olen mieluummin itseni näköinen kuin tusinatavara.